KM teller slaapt vaak en wat andere dingen

Forumindex Forums Modellen Astra KM teller slaapt vaak en wat andere dingen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    AstraBeertje

Hallo,

Sinds een aantal jaren slaapt de km teller, die gaat dan pas bij 40-50 km omhoog schieten.

Een tik op het dashboard helpt ook, maar de laatste tijd lijkt het wel erger te worden.

Komt dit door corrosie? Of komt dit doordat de meter misschien is teruggedraaid?

Althans, hij deed dat niet vanaf toen ik de wagen kocht.

Ook mist de auto temperatuur sensor, die oplichter had het natuurlijk er af gehaald nadat ik de wagen had gekocht.

Hij beweert dat het van de wagen gevallen moet zijn, zoals ik al zei oplichter…

Is zo n sensor duur?

Verder heeft de auto geen matten voor, de oplichter met zijn Mercedes waan had er Mercedes matten in gelegd, maar die past helemaal niet goed.

Vooral die van de bestuurders kant was een gevaar op de weg!!!

Verder mist de auto een dakhemel, want heb een klein lekkage probleempje, maar misschien een keer als alles echt goed gekit is, weer dicht maken…

Als iemand deze dingen nog heeft liggen, dan hoor ik het wel!

Nu even in de Astra stappen en naar de haar salon, die vacht van mij moet nodig getrimt worden!

joop1970
      Deelnemer

Astra F? wat voor temperatuur sensor bedoel je? Die in het display naast je datum? Zou heel goed kunnen dat die gewoon kapot is, je ziet dan 2 streepjes staan. Gaan wel vaker kapot, zij nieuw bij de dealer 17 euro geloof ik.

Sensor kun je makkelijk op de sloop halen, zelfde als met de matten en dakhemel. Zie dat je in zoetermeer woont, kijk eens aan de hoofdweg in rotterdam of bij de graaf in leiden. Staan vaak genoeg astra f’s

Daklekkage is volgens mij een bekend probleem bij de astra, de corsa B’s hebben er ook last van. IS vaak de kit die oud is en wat scheurtjes heeft. Opnieuw kitten met bitumenkit van de praxis is dan de oplossing.

AstraBeertje

Hu wat vreemd, mijn bericht is dubbel gepost, behalve de zin dat ik naar de haar salon ga…? Sorry editor ik heb alleen op edit gedrukt…

astraTD

Grote kans dat je kmkabel aan breken is…. of los contact achter de tellerbak.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.