Km stand 2de hands tellerunit

Forumindex Forums Modellen Astra Km stand 2de hands tellerunit

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mitchelvm
    Deelnemer

Van het weekend deed opeens de achtergrondverlichting van mijn teller unit het niet meer, vandaag nieuwe ledjes erin gedaan, nogsteeds geen licht.

Nu wil ik kijken of het met een 2de hands tellerunit van de sloop wel werkt. Mocht dit werken zet ik hem er natuurlijk gelijk in.

Nu is het alleen zo dat de km stand op een 2de hands tellerunit anders is dan de originele. Staat de juiste km stand in de tellerunit zelf of in de ecu? En hoe kan ik hem op de juiste stand zetten, zonder dat mijn nap in gevaar komt?

Opeltje17
      Deelnemer

Met de op-com.

TWA
        Deelnemer

Idd met opcom. Misschien ter overvloede : leds wel juist om er in gedaan?

Greetz Emiel

mitchelvm
          Deelnemer

Ja ik heb de leds er juist ingedaan, en ook al keer omgedraaid. Achter de tid en de kachel werken zowel de leds als de oude lampjes(uit de tellerunit) gewoon.

Enig idee hoe dit precies werkt? Heb naast het uitlezen avnvan foutcodes nog niet zo veel rvaring met de p com. Anders ga ik er morgen even goed voor zitten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.