KM 6148

Forumindex Forums Overige Opel algemeen KM 6148

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257462
    bazzie
      Lid sinds:
      24 August 2010

      Goede morgen allemaal king: ,van wie zou ik blokkeergereedschap KM 6148 even mogen lenen.

      Ben bezig om de distributie van mijn Zafira (z22se) te vervangen.

      Is omgeving Tiel-Nijmegen-Arnhem en het hoeft zeker niet voor niks.

      #18138669
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        Pfoe denk niet dat iemand dat zo heeft liggen.
        Is namelijk niet een alledaagse gereedschap.

        Als bedrijf huur ik dat niet alledaagse spul. maar of particulieren dat ook kunnen weet ik niet.
        bel IGA heteren eens.

        #18138670
        bazzie
          Lid sinds:
          24 August 2010

          Was al bij de AMA geweest en die had het ook niet zo liggen(anders had ik hem wel ff kunnen lenen) :???:

          Ik heb het zaakje er al op liggen en met de hand rond gedraaid, maar om het allemaal even te controleren lijkt het me wel handig om het goed te doen. (Mijn twijfel is als ik de krukas op teken zet, de 2 vergrendel gaten van de nokkenas niet gelijk staan?) Nu is natuurlijk de vraag of dat wel zo zou moeten(lijkt mij logisch), want met monteren van ketting-tandwielen kan er eigenlijk weinig mis gaan met de merktekens en gekeurde schakels .

          Inlaat staat iets lager dan dan de uitlaat, om het iets duidelijker te maken.

          #18138668
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            Wat ik op dit filmpje zie is dat het gereedschap 2 verschillende openingen gebruikt.
            De uitlaat zit op ongeveer 2 uur. en de inlaat nokkenas op 11 uur laat maar zeggen.

            Maar ja zo is wel heel moeilijk te zien of hij niet 1 tandje verkeerd staat.

            http://www.youtube.com/watch?v=GpigBDiBVlE” onclick=”window.open(this.href);return false;

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.