Ik heb even een vraag over mijn Opel Astra F. Als ik de verlichting aan doe gaat mijn klok en buittemperatuur aanduiding uit. Nu ben ik even aan het prutsen geweest met de zekeringen en kan ik dit voorkomen door de zekering van de mistlampen en de waarschuwingstoon (dat piepje wat begint als je de auto verlaat maar de verlichting is nog aan) er uit te halen. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de klok weer werkt maar mijn mistlampen ook nog steeds werken?
hebben sommige astra F’s ook “binnenlicht dimmers”? bij de G zit dit onder de lichtschakelaar.
Als deze op z’n laagste positie staat lijkt het inderdaad net of klokje etc uitgaan zodra je licht aandoet!
het is dus wat quatsch zegt ;)
heb zelf ook een f, en was er zelf ook al achter dat waneer ik mijn lampen aan doe dat computertje zeer zwak was, zelfs niet te lezen.
bij je lichtschakelaar zit een draai knop, draai daar maar aan als je verlichting aan staat en je zult zien dat ie dan weer veller word ;)
Bedankt!! dat was idd het probleem. Ik denk dat ik hem een keer per ongeluk heb aangeraakt bij het inschakelen van de verlichting. Maar hij doet het in ieder geval weer :D
Auteur
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.