Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › klink ( handel) voor binnenzijde deur (bijna)afgebroken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 juli 2012 om 07:00 #17250181
Hoi luitjes,
Afgelopen week heeft manlief mijn Tigra meeghad en het zal ook weer es niet dat er dan iets mee is als ie terug komt. Ik kreeg de deur met de sleutel niet meer open. Nadat ik door de achterklep naar binnen was gegaan zag ik dat de plastic handel om de deur van binnenuit open te maken scheef zat en het openen blokkeerde. Ik zag dat hij bovenin was afgebroken. Ik krijg de deur nog wel open van binnenuit maar ben wel bang dat dit ding een dezer dagen afbreekt en dus de deur niet meer open gaat.
Nu heb ik bij mijn volvo dit ook als eens vervangen, en daar kon ik zien hoe dit zat en hoe het deurpaneel eraf kon middels schroeven, echter kan bij de Tigra niet ontdekken hoe dit werkt.
2 vragen:1) hoe kan ik deze handel vervangen dus hoe gaat het paneel danwel de klink eraf?
2) Is dit onderdeel nog verkrijgbaar en past die van een Astra er ook op?Bedankt , gr Maggie
8 juli 2012 om 09:32 #18043363Op de sloop zijn de hendeltjes in overvloed. Anders bestellen via je dealer.
Anders op marktplaats kijken naar Tigra-tjes in onderdelen. Maar zowel bij je dealer als een particulier betaal je de hoofdprijs8 juli 2012 om 09:46 #18043364hoi,
bedankt ik zal een bij Keizer in helmond gaan kijken. Dan nog installeren… Ik was al bang dat de dealer de hoofdprijs zou vragen…
Tnx9 juli 2012 om 15:53 #18043365Deze probleem heb ik ook since ik de tigra heb gekocht.
Ik kwam deze deurhandels tegen
http://www.carfantasy.nl/deur-assesoires/deurhandels-opel-astra-fcorsa-btigra-chroom-astra-fcorsa-p-74660.html?osCsid=741969c0a81fb0ab04a449657cd0e9b2″ onclick=”window.open(this.href);return false;http://www.carfantasy.nl/deur-assesoires/deuropener-chroom-opel-tigra-p-53716.html?osCsid=741969c0a81fb0ab04a449657cd0e9b2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
weet aleen niet van welk matriaal ze zijn gemaakt.
10 juli 2012 om 06:05 #18043366Hoi,
Dat is inderdaad wat ik zoek, weliswaar die op de 2e link staan maar ik zie dat die wel van chroom zijn op de bovenzijde…. weet niet of dat nu wel zo mooi staat in mijn eenvoudige tijger… haha. In ieder geval bedankt. Ik ga die website zeker even verder napluizen. Bedankt !! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.