Klimaatcompressor stuk of..

Forumindex Forums Modellen Astra Klimaatcompressor stuk of..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344969
    Tuup J
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 July 2015

      Hallo,

      Ik heb een astra H gtc 1.8 uit 2005.
      Nu zit hier geen airco op, maar een koeling via een klimaatcompressor zoals opel in het boekje verteld, deze koelt en droogt de lucht.

      Nu met deze temperaturen (+30 graden) koelt dat totaal niet en blaast dit meer lauw warme lucht, terwijl als het in de avond een 10 graden koeler is, deze wel beter lijkt te werken en koelt.

      Weet iemand van jullie of dit normaal is, dat die klimaatcompressor dat gewoon niet getrokken krijgt deze temperaturen?
      Of heeft dit ook onderhoud nodig net als een airconditioning om fatsoenlijk te werken?

      Bedankt alvast.

      Mvg,

      Jeroen.

      #18344971
      eppo61
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2017

        He Tuup, ken ik jou niet van MadLipz Parkstad ? :rolling:

        #18344972
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          een airco koelt en droogt de lucht ook, ik vermoed dat jij climatecontrol heb, dat is eigenlijk een automatisch temperatuur regelende airco, even laten bijvullen.

          #18344974
          Tuup J
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 July 2015

            [quote quote=18344971]He Tuup, ken ik jou niet van MadLipz Parkstad ? :rolling:

            [/quote]

            Madlipz? Nooit van gehoord.

            #18344975
            Tuup J
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 July 2015

              [quote quote=18344972]een airco koelt en droogt de lucht ook, ik vermoed dat jij climatecontrol heb, dat is eigenlijk een automatisch temperatuur regelende airco, even laten bijvullen.

              [/quote]

              Thanx!

              #18344991
              pjotter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2013

                [quote quote=18344975]

                een airco koelt en droogt de lucht ook, ik vermoed dat jij climatecontrol heb, dat is eigenlijk een automatisch temperatuur regelende airco, even laten bijvullen.

                Thanx!

                je kunt ook een vaccuum test doen weet je zeker dat ie dicht is daarna bijvullen

                #18345079
                Riesje69
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 March 2012

                  [quote quote=18344991]

                  een airco koelt en droogt de lucht ook, ik vermoed dat jij climatecontrol heb, dat is eigenlijk een automatisch temperatuur regelende airco, even laten bijvullen.

                  Thanx!

                  je kunt ook een vaccuum test doen weet je zeker dat ie dicht is daarna bijvullen

                  [/quote]

                  Als dat niet automatisch gedaan wordt is het een beunhaas Pjotter. B-)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.