kleurverschil na spuiten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kleurverschil na spuiten

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232408
    blackbonkie
      Lid sinds:
      26 October 2009

      mijn vectra van 2007 heeft een nieuwe voorbumper gekregen na een aanrijding, de kleur is licht blauwachtig grijs metallic maar van de verzekering moet je dan naar hun voorkeuze spuiterij.
      maar nu heb ik kleur verschil vooral aan de rechterkant, de auto is weer terug gegaan en het is weer opnieuw gespoten maar het kleurverschil is rechts nog goed te zien tussen bumper en voorscherm.
      Wat moet ik ermee

      #17813392
      Astraman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 July 2004

        Vragen of ze het uitspuiten over het zijscherm. Dan heb je nog wel kleurverschil maar dat vloeit over je zijscherm uit waardoor je het bijna niet meer zien.Of het verschil moet heel dramatisch zijn. Kleine verschillen krijg je zo makkelijk weg.

        #17813393
        Navy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 August 2005

          Bij B’s heb ik kleurverschillen gezien, bij C’s ook, en die kwamen zo van de fabriek. Het zit ‘m in het feit dat de bumpers van kunststof zijn waardoor de kleur van de lak ietsje verschilt van de lak op het metalen plaatwerk. Als je er op let zie je het vaker.
          Of dat hier ook speelt kan ik natuurlijk niet zeggen omdat ik het niet heb gezien.

          #17813394
          afterburner27
            Lid sinds:
            9 September 2010

            [rquote=1862963&tid=142240&author=blackbonkie]mijn vectra van 2007 heeft een nieuwe voorbumper gekregen na een aanrijding, de kleur is licht blauwachtig grijs metallic maar van de verzekering moet je dan naar hun voorkeuze spuiterij.
            maar nu heb ik kleur verschil vooral aan de rechterkant, de auto is weer terug gegaan en het is weer opnieuw gespoten maar het kleurverschil is rechts nog goed te zien tussen bumper en voorscherm.
            Wat moet ik ermee[/rquote]

            Gewoon terug gaan, als ze voor een verzekeringsmaatschappij werken, dan zijn het fokwa schade herstellers. En zijn dus verplicht zonder kleurverschillen dit soort problemen op te lossen… Niet goed gelijk terug…dit kost jou niks!!! Het bedrijf dient ervoor te zorgen dat de klant tevreden is…. Zo niet..mocht het bedrijf niet thuis geven, je eigen verzekering bellen, want die is immers de tussenpersoon en je beklag neerleggen… Wedden dat ze het oplossen!!!:D

            #17813395
            Silverspeed
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 June 2009

              het kan ook zijn omdat die lak natuurlijk verser is dan die andere en dat dat kleurverschil door een paar keer te poetsen weg gaat…. maatje van me had een nieuw linkerzijscherm laten spuiten en daar zag je ook echt kleurverschil op maar na een aantal poetsbeurten zie je er niks meer van..

              #17813396
              Opel_Bjorn
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 May 2008

                Bumpers hebben altyd een beetje kleurverschil omdat deze van kunsstof zijn en uw spatborden van metaal.

                #17813397
                Edwin1104
                  Lid sinds:
                  1 November 2010

                  En trouwens je moet zelf bepalen waar je het laten spuiten tenminste bij mij wel.
                  Bij mijn verzekering is dat zo geregeld.

                  #17813398
                  kevin87
                    Lid sinds:
                    25 January 2009

                    heb daar toch allemaal geen last van hoor,kunststof of niet.
                    mijn vriendin haar voorbumper was stuk na de hevige sneeuwval,
                    vorige week is deze gemaakt en gespoten maar ik zie niks van kleurverschil.
                    ookal is haar bumper van kunststof.
                    mvg

                    #17813399
                    speaker
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 March 2007

                      Kleurverschil is idd te zien bij de bumpers.
                      Poets je wagen maar eens goed en zet hem in de zon ….. dan zie je gegarandeerd kleurverschil !!

                      #17813400
                      kevin87
                        Lid sinds:
                        25 January 2009

                        speaker zoals je zegt,was hem af en zet hem in de zon!!
                        dan moet je er toch echt op gaan letten he.
                        iemand die het niet weet zou het niet zien.
                        mvg

                        #17813401
                        svdk20
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 August 2009

                          gewoon verzekering op bellen
                          verhaal uitleggen en eisen dat ze het netjes en correct oplossen daar betaal jij verzekering voor.

                          klant is altijd koning zeker als het om verzekeringsherstel kwesties gaat

                          #17813402
                          aapje1963
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            28 July 2006

                            Inderdaad nagenoeg overal kleur verschil in kunstof bumpers en metale delen
                            zo ff wat van google getrokken zilver achtige kleuren zie je het wel meer als donkere..
                            Maar als je goed kijkt bij de donkere zie je het ook..

                            Mijn eigen Vectra…..

                            #17813403
                            GTS2.2DTI
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 October 2006

                              Ik heb zo de schurft aan verzekerings maatschapijen die mensen naar een bepaald schadeherstel bedrijf sturen. Het is MIJN auto en IK bepaal wat ermee gebeurt en NIET de verzekerings maatschapij.

                              BTW. Kleurverschil in de bumpers ten opzichte van de rest van de auto zul je inderdaad altijd wel wat houden. Zoals een stukje hierboven is geopperd dat het verse lak is is grote koeiestront….

                              #17813404
                              aapje1963
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                28 July 2006

                                Zit gewoon kleurverschil in dat hou je…… zeker als hij gepoetst is, zoals al eerder beschreven.
                                Verder mag ik van de verzekering heen waar ik wil…….

                                Maar dit verschilt dus per verzekering…..blijkt maar weer..

                                #17813405
                                dappie
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  5 July 2008

                                  ja ik vind dit ook knudde, heb het met een voor raam gehad
                                  moest ik naar carclass, dat is lekker mag ik dat zelf niet ff uit maken
                                  waar ik heen ga, maar ze hebben onderling afspraken gemaakt, de boeven.

                                  #17813406
                                  speaker
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    8 March 2007

                                    Als ik ooit schade heb en de maatschappij gaat voor mij beslissen bij wie hij moet, hebben ze alleen zichzelf er mee.
                                    Het bedrijf waar ik altijd kom , doet het altijd voor een stuk minder ( aangezien hun uurloon geen 90euro p/uur bedraagt )

                                    #17813407
                                    blackbonkie
                                      Lid sinds:
                                      26 October 2009

                                      bedankt mensen ik weet eerst genoeg

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.