Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › kleurtje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juli 2011 om 11:27 #17239835
heb dus eennieuw grilletje, vind deze kleur op zich niet verkeerd staan bij rood, maar waneer ik mijn bumpers rood heb denk ik dat het net zo schade bak lijkt met een zwarte grill.
nu wil ik dus weer eens wat apparts proberen, maar mijn eigen mening is er over verdeeld dus een kleine dilema zeg maar.
hoop dat ik er met een shop uit kan komen.
eerst ff de foto
nu dan de bedoeling.
de bumpers worden knal rood, de rest van de auto volgend jaar ook als het lukt.
zoals ik al zei denk ik dat de zwarte grill dan niet mooi lijkt.
die uhh, hoe zal ik het noemen.. die gleuf in het midden van de bumper ongeveer maak ik ook zwart, nu zat ik er aan te denken om de grill in de bumper door te laten lopen, dus dat vanaf de binnenkant van de koplampen naar beneden toe zwart maken, hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
wat is dan mijn dilemma?
ik denk dat ik dan zo audi look krijg, dat wil ik dus weer niet, maar samen met dat zwarte gleufje kan het juist ook weer heel anders lijken.dus kort samen gevat.. bumper rood, de stukjes gril boven en onde de koplamp rood, het midden zwart, en dat door trekken de bumper in.
hoop dat iemand dat even voor me wil doen. op het moment is dit de enige foto, maar als je er meer nodig bent stuur dan maar een pm van wat voor foto je er graag voor wil hebben;)29 juli 2011 om 11:47 #17902612Sorry, ik kan hier niet zoveel mee (te weinig pixels). Ben er nog niet zo handig mee.
Niet lullig bedoeld, maar omdat het zwart van je grille anders zwart is als dat van je bumper, vind ik het nu al een beetje op een schade-auto lijken. Maar met rode bumpers en dan zo’n zwarte grille die doorloopt in je bumper, wordt het wel mooi, denk ik.29 juli 2011 om 12:01 #17902613ja toen ik net de foto zag had ik al zulke reacties verwacht, maar waneer ik er voor sta lijkt het toch weer anders eigenlijk.
hoe kan ik hem op meer pixels krijgen dan? heb een foto toestel van 5.0 megapixels, meer heb ik niet, is een ding van 8 jaar oud of zo geloof ik.
dus weet niet als ik het met dat fototoeslet beter kan krijgen?
heb net al wat op google gekeken maar staat weinig tussen.
hoeft van mij ook niet super netjes, gaat er mij meer om dat ik een idee krijg hoe het er uit komt te zien.29 juli 2011 om 17:49 #17902614Hey, fijn dat het in het echt beter lijkt dan op de foto.
Meer pixels….bij mijn fototoestel (8,3 megapixels, 5 jaar oud) kan ik verschillende kwaliteiten instellen.
Het probleem is dat ik bij zo’n korrelige foto als de jouwe moeite heb om de ‘lijn’ van de auto te volgen. Misschien een fototoestel lenen van iemand? Of misschien kun je je fototoestel anders instellen?4 augustus 2011 om 19:14 #17902615zoiets? wat RISL ook zegt, slechte foto’s = slechte photosoeps…
komen de GSI intakes er nog op die ik toen voor je geshopt heb? (hij staat bij RISL op de site zag ik).4 augustus 2011 om 19:38 #17902616Hey,
Ja, ik had toen de shop van turbosix gebruikt om het dak zwart te maken, aangezien ik moeite had de GSI-happers er mooi in te shoppen.
Ik gebruik m’n blog voornamelijk om de foto’s hier te kunnen plaatsen, ipv met photobucket, dat vind ik niet prettig werken.Hopelijk maak je nog even een betere foto, zodat we tot een beter resultaat kunnen komen.
4 augustus 2011 om 19:39 #17902617nou gezien de schade denk ik dat het makkelijker is dat ik er ooit een gewone gsi kap op gooi, scheelt me ook eenheel gepruts denk ik.
maar zo als de onderste foto bedoel ik jah, alleen dan de lijn die aan de beide kanten van de bumper loopt ook zwart, al heb ik het vermoeden dat dat niet heel mooi gaat staan nu ik dit zie, de kaliteit maakt mij verder ook niet heel erg uit, gaat er om dat ik een idee krijg, en dat krijg ik bij een shop als dit echt wel.maar zal je eens willen kijken als je de lijn ook scheef kan door trekken zoals de grill zelf ook is? en dan de die lijn ook zwart, als je weet welke ik bedoel tenminste.k lees nu dat andere bericht, k zal kijken als ik wat betere fotos kan maken, zal nog wel even duren omdat ik momenteel ff druk met andere dingen bezig ben.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.