Kleurplaat Manta

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Kleurplaat Manta

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    calike

origineel gepost door Blue_Corsa
      heb geen photoshop

doe het dan met paint

Oeteldonkie

ik heb zo’n convertor op mijn telefoon, gaat lekker snel dus kan die van jou ook wel op die manier doen alleen weet niet of je dat goed genoeg vind…

Voorbeeld van me eigen auto:

MV

ik zou zeggen stuur die foto door en je heb een mooie:thumbup

.B4R7.
          Deelnemer

met paint kan ook.. moet je eerst de helderheid van de foto veranderen, dit kan desnoods met word. (rechtermuisknop > afbeelding opmaken > afbeelding, en dan bij afbeelding bijstellen > helderheid, zet je de helderheid zo dat de foto heel licht is, maar de lijnen moeten zichtbaar blijven, bijvoorbeeld 75 ofzo.
            Dan kopieer je die afbeelding naar paint.
            Daar trek je alle lijnen over (hoe dik kun je zelf bepalen, je kunt ook onderscheid maken)
            Als je alle lijnen gehad hebt, kopieer je de afbeelding weer naar word,
            Daar klik je weer met rechtermuisknop op de afbeelding > afbeelding opmaken > afbeelding, en dan bij afbeelding bijstellen > kleur, kies je voor zwart wit.
            Zie je nu nog altijd lijnen van de originele afbeelding, dan kun je de helderheid nog wat hoger maken. De zwarte lijnen blijven zwart, en de rest wordt langzaam allemaal wit. Zet je de helderheid te hoog, dan wordt alles wit. Maar dat zie je vanzelf wel als je eraan begint;)

Dus nu kunnen ook de niet PS’ers een tekening maken van hun auto:)

Paullus
            Deelnemer

of… druk op print, koop een potlood en een stukkie schetspapier… ouderwets maar wel het makkelijkst:angel

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.