Kleurnaam zwart leer?

Forumindex Forums Modellen Calibra Kleurnaam zwart leer?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241810
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Ik sta op het punt een uitgebreide bestelling te doen bij Colourlock maar om te bepalen welke verfstof ze mee moeten leveren moet ik weten wat voor kleurtint het zwarte Calibra leer heeft. Op hun site staan er voor Opel in ieder geval 2 kleuren, charcoal of zwart.

      #17923409
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        check hier ff Opel-Info’s

        Greetz Emiel

        #17923410
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          Super, bedankt hier moet het hopelijk mee gaan lukken :thumb Interessante info staat daar tussen, beetje creepy en verontrustend dat de sleutelnummers er ook bij staan :???:

          #17923411
          angel-2000
            Lid sinds:
            9 January 2007

            @InjectTheVenom wrote:

            Super, bedankt hier moet het hopelijk mee gaan lukken :thumb Interessante info staat daar tussen, beetje creepy en verontrustend dat de sleutelnummers er ook bij staan :???:

            Dit betekent in DE wat anders dan in NL, dus geen zorgen om je sleutelnr haha

            #17923412
            InjectTheVenom
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 December 2004

              Dus hier kunnen geen sleutels mee aangemaakt worden die mijn auto open kunnen krijgen?

              #17923413
              Mr.F
                Lid sinds:
                3 November 2008

                Tuurlijk niet, elke Calibra heeft een andere sleutelcode.
                Al zullen er ergens ter wereld wel meerdere calibra’s zijn met dezelfde sleutel als jou.

                Mn oude Astra met 1 sleutel naar de sloop gebracht, kwam ik daar en keek in een andere auto en daar lag een sleutel in die exact als de sleutel van mn oude Astra was :jerry

                #17923414
                InjectTheVenom
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 December 2004

                  @Mr.F wrote:

                  Tuurlijk niet, elke Calibra heeft een andere sleutelcode.
                  Al zullen er ergens ter wereld wel meerdere calibra’s zijn met dezelfde sleutel als jou.

                  Mn oude Astra met 1 sleutel naar de sloop gebracht, kwam ik daar en keek in een andere auto en daar lag een sleutel in die exact als de sleutel van mn oude Astra was :jerry

                  Dit bedoel ik dus, gerust ben ik er niet op :???:

                  #17923415
                  Mr.F
                    Lid sinds:
                    3 November 2008

                    Ik zou niet gerust zijn als de echte bestelnummers op internet stonden ;)
                    Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor.. ;)

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.