Ik sta op het punt een uitgebreide bestelling te doen bij Colourlock maar om te bepalen welke verfstof ze mee moeten leveren moet ik weten wat voor kleurtint het zwarte Calibra leer heeft. Op hun site staan er voor Opel in ieder geval 2 kleuren, charcoal of zwart.
Super, bedankt hier moet het hopelijk mee gaan lukken :thumb Interessante info staat daar tussen, beetje creepy en verontrustend dat de sleutelnummers er ook bij staan :???:
Super, bedankt hier moet het hopelijk mee gaan lukken :thumb Interessante info staat daar tussen, beetje creepy en verontrustend dat de sleutelnummers er ook bij staan :???:
Dit betekent in DE wat anders dan in NL, dus geen zorgen om je sleutelnr haha
Tuurlijk niet, elke Calibra heeft een andere sleutelcode.
Al zullen er ergens ter wereld wel meerdere calibra’s zijn met dezelfde sleutel als jou.
Mn oude Astra met 1 sleutel naar de sloop gebracht, kwam ik daar en keek in een andere auto en daar lag een sleutel in die exact als de sleutel van mn oude Astra was :jerry
Tuurlijk niet, elke Calibra heeft een andere sleutelcode.
Al zullen er ergens ter wereld wel meerdere calibra’s zijn met dezelfde sleutel als jou.
Mn oude Astra met 1 sleutel naar de sloop gebracht, kwam ik daar en keek in een andere auto en daar lag een sleutel in die exact als de sleutel van mn oude Astra was :jerry