Kleurcode interieur

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Kleurcode interieur

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    sunwave

Hallo,

Wie weet de exacte kleurcode (RAL) van het lichtgrijze middenconsole (radio, e.d.)? Of misschien weet iemand waar ik een spuitbus in deze kleur kan kopen? OPC Nienhaus verkoopt een spuitbus “Mat Silver” wat deze kleur zou moeten zijn, echter verzenden zij enkel binnen Duitsland.

Foto ter illustratie:

(Ik heb deze vraag trouwens in het algemene deel geplaatst omdat er meer modellen zijn die deze kleur in het interieur gebruiken dan alleen de Tigra.)

KadAstra-EF
      Deelnemer

Staat dat niet in een plaatje geslagen dat onder de motorkap zit ?
        Tenminste, bij mij is dat wel zo.

Rik ;)

sunwave

Beste Rik, dank je wel voor je reactie! Ik had zelf ook al naar dat plaatje gekeken en ik begreep daar uit dat dit gaat om de kleurstelling van je totale interieur, en niet alleen het licht grijze gedeelte. En ik zoek juist de kleur van enkel het licht grijze midden gedeelte. Iemand anders nog een idee?

Anoniem

Dealer misschien?

sunwave

De dealer “kan” een spuitbus leveren in die kleur, echter betaal je daar maximaal de hoofdprijs voor, ongeveer 25 a 30 euro, terwijl er genoeg bedrijven zijn die goeie merk spuitbussen in elke kleur verkopen voor de helft van de prijs. En dat is dan echt goeie kwaliteit verf! Echter heb ik wel een RAL kleurcode hiervoor nodig… Dus ik hoopte dat er een doe-het-zelver te vinden is die het al een keer zelf geprobeerd heeft om te spuiten!

Anoniem

Oh, betaal je zoveel?
                Ik was voor busje E140 – Rookgrijs metallic incl blankelak 17 euro kwijt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.