kleur remote kabel

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen kleur remote kabel

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    3de opel

hallo opel liefhebbers,

ik heb 2 weken geleden mijn 3de opel aangeschaft (vectra c sedan) en ik heb gelijk een vraagje voor jullie opel kenners

ik heb vandaag een actieve woofer van mtx ingebouwd op de orginele radio hij dreunt heerlijk maar zodra ik ga rijden stopt tie met blaffen. ik heb de remote kabel aangesloten op de kleine blauw/rode gecombineerde kabel in de orginele voedingstekker. maar ik heb sterk het gevoel dat ik die niet moet hebben :hmmz de woofer gaat wel aan en uit als ik de radio aan en uit doe.

wat heb ik fout gedaan???? kan iemand mij hiermee helpen.
      alvast bedankt

Jurgen
      Deelnemer

in de ISO stekker is de remote altijd blauw van kleur

david verburg
        Deelnemer

in de iso stekker van de radio welteverstaan
          blauw of blauw wit
          rood blauw in de iso stekker van de auto is volgens mij het snelheids signaal
          maar weet niet meer zeker
          maar als ik je verhaal lees zou dat heel goed kunnen omdat als je gaat rijden je woofer uit gaat,die snelheids draad of puls draad gaat pulsjes stroom geven zodra je gaat rijden
          (is met een led zoeker goed te zien)
          en dus is het signaal niet meer constant en dan zegt de woofer ho dat trek ik niet ik ga lekker uit.
          als je het goed wilt doen sluit je de remote draad aan op de blauwe draad die in je radio iso stekker zit
          die draad zit naast je rode(geschakelde stroom draad ofwel+15)draad
          van links af gezien de 2e positie bovenaan is de juiste
          succes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.