Kleur dakrails

Forumindex Forums Modellen Insignia Kleur dakrails

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246293
    KK96
      Lid sinds:
      20 December 2011

      Over niet al te lange tijd mag ik ook m’n nieuwe leaseauto gaan afhalen bij de dealer. Een 2.0 CDTI Business Edition 130 PK s/s in de kleur Mahagony met beige bekleding, navi 900, trekhaak wegklapbaar.

      Kan iemand mij echter vertellen of de dakrails nu zal worden geleverd in de kleur zilver of zwart?

      Wanneer ik de opel configureer op de opel-site is deze zwart.
      Echter staat op de zelfde site in de pdf van de consumentenprijslijst omschreven dat de dakrails zilver is.
      Zilver lijkt mij de mooiste optie.

      #17989580
      Melgi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 July 2011

        Kk96, gefeliciteerd met de nieuwe auto! Volgens mij zijn de dakrails altijd zilver en kent de Insignia geen zwarte dakrails. Misschien dubbel checken bij de/een dealer of importeur.

        #17989581
        KK96
          Lid sinds:
          20 December 2011

          Bedankt voor de felicitatie. Ik ga vanmiddag wel kijken als ik de auto ga ophalen. Ben benieuwd.

          #17989582
          ozzie013
            Lid sinds:
            10 February 2012

            hoi KK96,

            kun je mij vertellen hoeveel weken levertijd jij had op je insignia. Ik heb er namelijk 3 weken geleden een besteld(ook een 130 pk s/s diesel business edition sports tourer) en de dealer dacht aan 6 weken, echter later hoorde ik weer 8 tot 10 weken…. dus was even benieuwd.

            #17989583
            KK96
              Lid sinds:
              20 December 2011

              De mijne is eind november 2011 besteld.

              Kan je wel vertellen dat het het wachten waard is geweest. Wat een heerlijke auto. En het verschil tussen een 130 pk (hand) sports tourer of een 160 pk (auto) hatchback is er uiteraard wel, maar lang niet zo’n groot verschil als ik had verwacht.

              Eerste keer dat ik overigens met een s/s rijdt. Wel even wennen. Ik snap wel hoe het systeem werkt maar de ene keer slaat de auto wel af en de andere keer niet. Zal wel te maken hebben met allerlei voorwaarden denk ik.

              #17989584
              KK96
                Lid sinds:
                20 December 2011

                Overigens is de dakrails zilverkleurig.

                #17989585
                Melgi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 July 2011

                  Kk96, gefeliciteerd met de auto (nu wel ij bezit hahahahaha). Het start/stop systeem werkt inderdaad onder bepaalde voorwaarden. Het is wel een goed systeem, dat werkt zonder dat je er erg in hebt. Ik vind het heel prettig!

                  #17989586
                  ozzie013
                    Lid sinds:
                    10 February 2012

                    ok, bedankt voor de info. Veel plezier met de auto, ik nog een paar weken wachten…..

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.