kleppendeksel cover

Forumindex Forums Modellen Astra kleppendeksel cover

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    paulers

hey floris

Ik heb sinds een paar dagen een carbon fetisjisme..hahahaha ( zie mijn topic daarover http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=40&t=157185).
      Maar je cover beplakken met carbonfolie, zoals anderen op foto’s hebben laten zien is natuurlijk ook fraai :D

Of gaat het je om het OPC logo?

Gr Paul

Astraman
      Deelnemer

@waltwalt500 wrote:

wat een geneuzel over i500 en opc kapjes op gewone motoren met 1600 cc haha pff

:hmmz

@ Paulers, jajaja, dat ziet er gaaf uit bij jou, is dat moeilijk om een beetje strak te wrappen?? Ik wil ook iets doen aan die kap van me. Ik heb nu een airbrush en die word helemaal lelijk en eigenlijk ben ik er ook een beetje op uitgekeken. Mooi carbon lijkt me wel lachen staan.

paulers

astraman,

het is niet te moeilijk.
          Ik heb de originele folie gebruikt van 3m om zeker te zijn dat het goed te verwerken was.
          Als je het met een (haar) fuhne heet maakt wordt het heel plastisch en kan je het prima in allerlei hoeken trekken ( extreme vormen kan je met een verfbrander doen om het iets heter te krijgen). Je moet maar even youtuben op de term 3m di noc en je kan alles ter plekke leren. :D

paul

Astraman
          Deelnemer

Ok bedankt voor de tip, ik ga eens zoeken en dan kijken of ik in Essen een rolleke kan scoren voor weinig king:

paulers

@ astraman, als carbon fanaat ben ik benieuwd…
              heb je nog iets kunnen scoren in Essen, of heb je een andere oplossing bedacht voor het kleppendeksel?
              :kewlpics !!!!!

paul

manta_dennis
              Deelnemer

In Essen stonden er wel met die folie maar dat was merkloos. Koste ook geen reet.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.