klepen deksel links ge zogt

Forumindex Forums Modellen Omega klepen deksel links ge zogt

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    teun40zutphen
    Deelnemer

hee hallo ik zoek klepen deksel linker kaant die is wat aan leken en is een steuk je uit van daar zit nu anderen moter in endelek loop die weer 25 lpg doet het nog niet kont nog wel fotos plaats ik bien kort ook wel ook zoek ik linken agten lig die in de agten klep zit teun35@msn.com ik woon in zutphen en doe meesten weerk allen maal zelf ook op tijd zeten van distubutsie riemen ik schijf slegten daan anderen maar kaan daan wel meer dan anderen dus mis ik niks aan het schijfen op sig maar doe veel met autows en kaan veel merken maken mu niet uit ijgelek ik hoor wel mog je hulp nodeg heben zutphen gelderland

Anoniem

@teun40zutphen wrote:

hee hallo ik zoek klepen deksel linker kaant die is wat aan leken en is een steuk je uit van daar zit nu anderen moter in endelek loop die weer 25 lpg doet het nog niet kont nog wel fotos plaats ik bien kort ook wel ook zoek ik linken agten lig die in de agten klep zit teun35@msn.com ik woon in zutphen en doe meesten weerk allen maal zelf ook op tijd zeten van distubutsie riemen ik schijf slegten daan anderen maar kaan daan wel meer dan anderen dus mis ik niks aan het schijfen op sig maar doe veel met autows en kaan veel merken maken mu niet uit ijgelek ik hoor wel mog je hulp nodeg heben zutphen gelderland

dat je slecht schrijft is niet zo erg
        maar hier begrijp ik niet alles van??
        voor welke motor zoek je nu een kleppendeksel???

en je bied hier je diensten aan
        als ik het goed begrijp???????

dat laatste is volgens mij instrijd met de regels??
        ;)

arnp

ik heb nog wel een set kunststof kleppendeksels liggen. deze passen op de 2,5 en de 3,0 liter benzinemotoren. ik wil € 40,00 voor de set hebben. PM maar als je intresse hebt.

teun40zutphen
          Deelnemer

dank je wel junior ik hep in tusen er een ge voden heer op sloop hep mu teen maar de kapen van de distrubutsie er bij mee ge homen en paar klijen dingen ook weer 50 euro tjes maar goet hep ik wel tog be dank was ofengens ook niet duur voor de 40 euro je komt er ge woon weg niet aan opel doelen 150 euro allen een kant dus valt wel mee alls je egt nodeg hep maar hep ik in tusen all mij opel was dus 2.5 en dat ik mu diensten aan biet sory maar ik ken het wel is ijgelek meer voor de sajtt be doel mog je er niet uit komen van daar vraagen staat vrij tog ?

teun40zutphen
            Deelnemer

oke hep de regel beet je ge leesen sory zal niet meer ge buuren moet nog wenen aan desen sajt

wim-v6
              Deelnemer

hij zoekt kuntstof kleppendeksel

alleen weet ie nog niet dat je die voor nieuwe moet vervangen als je deze los haalt, omdat ie in 9 van de 10 gevallen blijft lekken, omdat ie simpelweg krom is..

Willem

teun40zutphen
                Deelnemer

hahaha ja dat wist ik wel maar is net so moi digt dus hep ik daan geleuk 9 van de 10 je hep ook alltijd hulp midelen vloejbaren paking en digt is die wel dank u

wim-v6
                  Deelnemer

trekken alleen maar verder rkom bij terug monteren.

heb het zelf ook geprobeert, met vloeibaar, maar na korte tijd toch weer lekken of zelfs scheuren.

nog grotere fout die gemaakt word… VEEL te vast zetten, hoe vaster hoe harder die gaat lekken, trek je m helemaal uit zijn vorm.

deze deksels mogen niet vaster dan 8Nm

Willem

teun40zutphen
                    Deelnemer

dat klop in de daat hant vast is vast ge noeg dus net eeven iets aan treken maar niet te vast maar ga weer verden af maken met opel latersssssssssss

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.