Klemmetjes voor stootstrippen D Kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett Klemmetjes voor stootstrippen D Kadett

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    rinus de boer

Ik zoek wat van die witte kunststof klemmetjes voor de strootstrippen op een D Kadett. Wie heeft er nog wat liggen?

Christian-tsx
      Deelnemer

erg moeilijk aan te komen. misschien dat ik er volgende week wat heb. ze zijn bij COPE emmen wel te krijgen, alleen in combinatie met een sierlijst:hmmz

hoeveel heb je er nodig?

rinus de boer

3 stuks. Het is voor het korte stootlijstje op het achterscherm.

Christian-tsx
          Deelnemer

misschien dat er toevallig 3 hele clipjes van mijn kadett af zijn gekomen. zal eens kijken als ik er aan denk. de meeste knappen af:(

rinus de boer

[rquote=1908219&tid=145887&author=Christian-tsx]misschien dat er toevallig 3 hele clipjes van mijn kadett af zijn gekomen. zal eens kijken als ik er aan denk. de meeste knappen af:([/rquote]

Ik weet het. In principe zijn 2 al genoeg. Bij voorbaat hartelijke dank alvast.

rinus de boer

Voorals nog opgelost, door de holle stoot strip op te vullen met 4 rubber blokjes, en vastgezet met dubbelzijdige Bison Carfix tape. Werkt goed.

rinus de boer

Even een oud topic weer laten herleven.

Zowat dus een jaar lang naar gezocht, maar….gevonden !!! :D :D :D Van de week,op de Techno Classica in Essen, bij een standhouder. Ik heb er gelijk 10 stuks meegenomen (had er maar 3 nodig). Eindelijk het sierstripje netjes weer terug zoals het hoort. Het duurt dan wel even, maar dan heb je ook wat !!! :Geduld loont :D :D :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.