klemmend geluid bij auto-raam dicht doen ???

Forumindex Forums Modellen Astra klemmend geluid bij auto-raam dicht doen ???

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mik83

Nou nog maar een vraag dan

sinds kort als ik mijn raam elektrische laat dicht doen,aan de bestuurders zijde,gaat ie het laatste stukje een beetje stroef,ong de de laatste 2 cm, heeft een beetje een geluid van een drink beker die je vroeger mee naar school kreeg hahah als je hem te strak dicht draaid ( krijg je ook zo’n geluid ), ja sorry kan het niet anders uitleggen hahah maar is heel irritant geluid

wie weet mis wat het is ??? of al een keer heeft meegemaakt

gr mik83

wim-v6
      Deelnemer

Ruit geleiders in de vaseline spuiten..

Willem

Famempeters

ik spuit de geleiders alle jaren net voor de winter met het bijgeleverde slangetje in met wd 40 nooit geen zwaar trekkend geluid van het motortje .

zie me reactie op je rem verhaal . echt veel van dit gedoe is een stukje onderhoud en ik weet ieder heeft daar z.n eigen idee over ik haal het wel uitelkaar of smeer iets bij onderhoud .ook deursloten je gebruikt ze eigenlijk nooit en toch spuit ik er wd 40 in en draai ze een paar op en los van het slot ,allemaal kleine dingen maar je zal het maar nodig hebben .

net wat wim aangeeft beetje smeren (geen hele pot)

ook geen vast vriezen of iets van dat geneuzel .

Bert

wim-v6
          Deelnemer

Ik gebruik vaseline spray (spuitbus), deed dit altijd met WD40, alleen houd Vaseline spray het VEEL langer uit zonder nieuwe benodigde behandeling..

ik moet eerlijk toegeven, dat ik de geleiders zo vol heb gespoten dat het onder uit mijn deur kwam druppen..

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.