klem interieurfilter vectra c afgebroken

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum klem interieurfilter vectra c afgebroken

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    dopelmobiel

Hallo Allemaal,

Gisteren wilde ik het interieurfilter vervangen. Nu blijkt 1 van de plastic klemmen die aan de houder zit te zijn verdwenen. Onderin de ruimte is ie niet meer te vinden. Wat nu ? Vastzetten met ducktape is natuurlijk ook zo’n beun oplossing. Weet iemand wat beters ?

jraaf
      Deelnemer

Op de sloop een klem halen.

Safe driving Jurgen

aapje1963
        Deelnemer

Die klem is toch een geheel, met het rechthoekige kunststof…?

Tenminste ik keek laatst bij de mijne bj 2005 en de links bovenste klikt niet meer, maar is een geheel met knikbare hoekjes die…zo kunnen afbreken..

heb het even met een paperclip vastgezet….

dopelmobiel

Klopt inderdaad bij mij ook die links boven. Blijft dat dan wel zitten zo’n paperclip ? Ik zit te denken het filter met een interieurklem vast te zetten….Je weet wel zo’n vierkante klem.

dopelmobiel

Nou gisteren het interieurfilter even vervangen door een koolstoffilter (dat ook uitlaatgassen tegenhoudt). Dit filter heeft schuimranden aan de boven en onderkant en klemt daardoor al veel beter dan zijn voorganger. Toch een klein stukje ducktape gebruikt voor de zekerheid. Zo nu is alles weer OK.

Gelijk maar het luchtfilter ook vervangen…kinderspel.

aapje1963
              Deelnemer

@dopelmobiel wrote:

Klopt inderdaad bij mij ook die links boven. Blijft dat dan wel zitten zo’n paperclip ? Ik zit te denken het filter met een interieurklem vast te zetten….Je weet wel zo’n vierkante klem.

Nee ik weet niet zo’n platte geen idee…lol? :kewlpics
                Maar ik ga het ook met ducktape doen…bij vervangen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.