Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Kleine wereld
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2010 om 15:16 #17217099
Vandaag kwam de stoffeerder voor onze trap en die vroeg mij van wie de mooie Omega in de straat was, deze stoffeerder en liefhebber was namelijk Nitrofreak, hebben we eerst dik een uur gezellig over Omega’s en de forums geluld voor dat ie aan het werk ging.
Kevin nogmaals bedankt voor je vakwerk .gr Hugo:P:agent
5 februari 2010 om 17:07 #17605701dat is idd toevallig dan. Maar wel een leuke verrassing.
Gr jack
5 februari 2010 om 17:57 #17605702Ja Jack, hij komt uit Ridderkerk en ik woon in Leiden, we hebben het nog over jou Omega en je doorzettingsvermogen gehad, maar het gaat nu toch de goede kant op ?
gr Hugo:cool:
5 februari 2010 om 18:15 #17605703dan word ik ook in het noorden besproken. Leuk om te weten.
Gr jack
5 februari 2010 om 18:50 #17605704niet helemaal on topic.
is er nog een stoffeerder in Friesland in de zaal.voor een stukje van 10 bij 4
sorry Theun
6 februari 2010 om 12:23 #17605705origineel gepost door Hugo46
Vandaag kwam de stoffeerder voor onze trap en die vroeg mij van wie de mooie Omega in de straat was, deze stoffeerder en liefhebber was namelijk Nitrofreak, hebben we eerst dik een uur gezellig over Omega’s en de forums geluld voor dat ie aan het werk ging.
was inderdaad een leuke verassing en een gezelige babbel:thumbup nou maar hopen dat die trap netjes blijft haha,anders zien we elkaar over een paar jaartjes weer:P
@ theun …lol een stukje van 4 meter bij 10 meter? das een aardig stukkie:P6 februari 2010 om 15:54 #17605706origineel gepost door Nitrofreak
origineel gepost door Hugo46
was inderdaad een leuke verassing en een gezelige babbel:thumbup nou maar hopen dat die trap netjes blijft haha,anders zien we elkaar over een paar jaartjes weer:P
@ theun …lol een stukje van 4 meter bij 10 meter? das een aardig stukkie:PEn Nitrofreak werd nog betaald ook voor die gezellige babbel.. hehe :jerry :thumbup
Leuk jongens.. Zo zie je maar weer !
Een grote Opel-familie. :)
En trouwens Nitrofreak, hoe klinkt je Bose® set ?
6 februari 2010 om 18:55 #17605707heb nog geen idee:-( ben nog opzoek naar iemand die het voor me kan aansluiten:hmmz want het is niet voor bereid dus moet het vanaf de iso veranderd worden
7 februari 2010 om 16:59 #17605708O.k. Nou achter inbouwen is hier vaker gedaan, en heb je tips gegeven van personen (die ook wel is hier op het forum zitten) waar ik behoorlijk zeker van ben dat zei hier ervaring mee hebben.
Wellicht kunnen ze je helpen, in bijvoorbeeld de vorm van schema’s o.i.d.Anders wellicht is wat fora in U.K. / Duitsland raadplegen. Wat ik al zei, dit is vaker gedaan..
grt. Jeroen.
7 februari 2010 om 17:07 #17605709heb iemand die me wilt helpen gelukkig!! dus moet nog even geduld hebben voordat het aangesloten is:-)
maar geduld is een schone zaak voor iets wat mooi kan zijn:P in iedergeval bedankt voor de tipsGr Kevin
9 februari 2010 om 11:26 #17605710Ah, O.K. ! :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.