Kleine columns

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Kleine columns

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    demonius abraxis
    Deelnemer

Ik zet op mijn facebook zo nu en dan wat kleine stukjes tekst neer die ik zo op de weg regelmatig mee maak (chauffeur). Het is allemaal leuk bedoeld en natuurlijk ook met een knipoog. Ik krijg best veel leuke reacties en was benieuwd of het hier ook aanslaat.

En ja hoor het krimpeer seizoen is weer geopend. De zakenpikkies met hun veelste dure lease bakken en caravans verschijnen weer op de weg. Tel daar bij de bouwvakkers met hun over volle bouwbusjes (koelkaat, magentron, minimaal 2 tuinsets en niet te vergeten bouw matriaal en gereedschap) en caravan bij op en het is weer feest op de weg. Het blijft een mooi gezicht hoe die 2 het tegen elkaar op nemen. Maar er is nog een groep mensen die nu uit hun hol kruipen. Bedoel daarmee de 55+ers en gepensioneerde die heel het krimpeer seizoen van camping naar camping rijden. Dat zijn tevens ook de mensen die vaak een tom tom meteen geloven. Hoor de duscussie tussen piet en bep nu al. Piet zegt bep, dat zwarte ding aan het raam zei nu rechts af dus doe dat dan maar. Natuurlijk met alle gevolgen van dien. En dan krijgt bep van piet de schuld en andersom natuurlijk. Een ander leuk voorbeeld is vroeger kreeg iedereen bij rijbewijs b gratis e en je hoefde er niet eens voor zoals polen een pakje boter voor te kopen, maar ja de meeste 55+ers of gepensioneerde weten begod niet wat of hoe ze er mee moeten of kunnen rijden dat uit zich vooral op drukke parkeer plaatsen waar ze na dik 15min eindelijk de combinatie eens recht hebben staan. Vaak zie je bep uitstappen om aan wijzingen te geven. PIET KOM MAAR. NEE NU NAAR LINKS NEEEEEEE ANDERE LINKS HOOOOO JE DRAAIT NU BIJNA DIE VRACHTWAGEN BINNEN, ondertussen zit piet geirriteerd achter het stuur. Zo zie je maar iedere groep mensen heeft wel iets. Ik zou zeggen fijn pasen en geniet van het lange weekend.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

VideoRipper

Heel herkenbaar (ex-beroepsrijder, maar nog steeds regelmatig beroepsmatig op
        de weg te vinden). :lol:

Morgenochtend moet ik naar Geleen toe wat normaal anderhalf uur rijden is vanaf
        hier; ben benieud hoelang ik er nu over ga doen…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.