Klein pro-deo photoshop klusje, wie kan ons hiermee helpen?

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Klein pro-deo photoshop klusje, wie kan ons hiermee helpen?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Senatorman

Wie zou voor ons twee keinath logo’s kunnen shoppen, en hier een vector-bestand van kunnen maken, zodat we deze voor bijv spandoek en t’shirts te kunnen gebruiken? Om het logo op elke formaat scherp te hebben kan dit naar mijn weten met een vector-indeling. Als jullie hier andere oplossingen voor hebben hoor ik het graag.
      Het betreft een gratis klusje. Uiteraard ontvangt de maker onze welbekende forumstickers.

Het betreft:

Onderstaand logo zou ik graag in KC5 willen hebben, en ook in een vector bestand.

Hieronder even een voorbeeld hoe de KC5 eruit moet zien.

Wij hebben van beide afbeeldingen geen grotere versies beschikbaar.

jeroenk
      Deelnemer

Ben al bezig!

Anoniem

super :thumb

jeroenk
          Deelnemer

Staan in je inbox als ‘t goed is ;)

Daan7927

He Senatorman,

je kunt vrij gemakkelijk via verschillende websites vectortekeningen laten maken. Gewoon jpeg of png uploaden en je krijgt de automatisch gegenereerde vector terug. Zijn ook veel gratis sites te vinden. Kijk bijvoorbeeld maar op http://www.autotracer.org

Grtzzz Daan.

Anoniem

Hmmm ook erg handig en makkelijk. Wist ik niet. Heb het even geprobeerd met bovenstaande logo’s maar krijg toch erg slechte eps.

Gelukkig ben ik al goed voorzien met behulp van Jeroenk. :thumb

Toch bedankt voor de tip.

Daan7927

Klopt heb een hele tijd geleden ook even moeten zoeken naar een goede site (ben ik helaas vergeten)

Mooi dat je al goede EPS files hebt. Succes ermee!
                  Mocht je nog iemand zoeken die voor een leuke prijs banners/vlaggen etc kan laten maken of het bestand drukklaar laten maken moet je het maar laten weten. Heb een eigen communicatie bureau en heb zo mijn leveranciers. Misschien scheelt het in de kosten…

Grtzzz Daan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.