Klein onderhoud gehad, duur! Wanneer terug?

Forumindex Forums Modellen Insignia Klein onderhoud gehad, duur! Wanneer terug?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Franco49

Ik heb voor ik de insignia 2.0 kocht een Opel astra 1.6 benzine gehad b.j 2000 toen ik de wagen kocht had hij net een grote beurt gehad 86000 km , ik heb er 3.5 jaar mee gereden en liet 1 x per jaar de olie vernieuwen incl. oliefilter verder deed ik er weinig mee ja met apk wat er aan moest gebeuren 1é jaar remleidingen voor , 2é jaar achterveer was gebroken en de wagen reed altijd nooit wat mee gehad , ik ben benieuwd hoe de insignia zich houd , laad uiteraard wel alles geven wat het moet hebben , kijk wel uit waar , denk niet in Nederland daar is het gewoon te duur.

P@rick
      Deelnemer

:wtf :vertag @Franco49 als je het onderhouden van je Insignia te duur vindt, waarom heb je dan geen Agila gekocht??
        :hmmz :hmmz

Franco49

P@rick ik zei niet dat ik het onderhoud van mijn insignia te duur vond , ik zei in Nederland is het gewoon te duur en ik heb een auto gekocht geen vervoer middel. :D

Haasje17
          Moderator

@P@rick wrote:

:wtf :vertag @Franco49 als je het onderhouden van je Insignia te duur vindt, waarom heb je dan geen Agila gekocht??
            :hmmz :hmmz

Beurten zij nagenoeg bij alle autos even duur.

P@rick
            Deelnemer

@Franco49 wrote:

P@rick ik zei niet dat ik het onderhoud van mijn insignia te duur vond , ik zei in Nederland is het gewoon te duur en ik heb een auto gekocht geen vervoer middel. :D

Dan heb ik je verkeerd begrepen.
              Excuus :thumb

Franco49

Ik heb vandaag de insignia een grote beurt laten geven , alles was goed ,alleen 1 gloeibougie was stuk ,niks van gemerkt ,maar in totaal was ik incl. de grote beurt 416 euro kwijt en dat viel mij echt mee !

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.