Klapspiegels openen niet met CV

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Klapspiegels openen niet met CV

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bartjex88
    Deelnemer

Ik heb klapspiegels ingebouwd, (kabelboom, deurmodule en de spiegels zelf) nu krijg ik deze wel dicht met de cv maar niet open, Heb mijn tech 2 er al aan gehangen maar zie niets vreemd enkel dat ik confort opening wel kan aanzetten in de ddm (driver door module) maar niet in de pdm (passenger door module) iemand enig idee hoe dit kan?
      Mvg Bart

Bartjex88
      Deelnemer

Iemand in de buurt van turnhout met klapspiegels die eventueel kan kijken dat comfort opening ook bij de passagier aanstaat? Inzelf heb tevens hier ook een tech 2 en kan zo zelf zien of het aanstaat

gose91
        Deelnemer

Moet je misschien niet in veel meer modules zijn dan die twee? CIM, UEC kunnen er zomaar ook mee te maken hebben

Bartjex88
          Deelnemer

Heb ik tevens in gekeken maar zie ik niets staan:)

Nor
            Deelnemer

hai,

Als je ze kan sluiten moet je ze zeker kunnen openklappen. alles gaat vanuit de REC unit. Als je ze sluit en opent met de knop (hand) binnen bij de portier en vervolgens je AB koppelt. Kontakt aan en dan open dicht indrukken AB. Moet ie het doen.
              Anders RESET d.m.v. accupolen even los. Werkt bij altijd bij een storing in de spiegels.

GR.

Nor

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.