Klapspiegels mod

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Klapspiegels mod

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Lamborghini

Ik wilde graag electr. inklapbare spiegels op mijn C1 dus kocht elect verstelbare, verwarmbare en inklapbare. Echter, nu ik het hele zwikkie aan wilde sluiten zag ik dat het simpelweg niet is voorbedraad. Ik ging er eerst vanuit dat mijn deur-modulen wel al waren voorbereid op het inklappen, maar daar begin ik nu ook ernstig aan te twijfelen.

Helaas nu dus weer mijn spiegels retourneren.

Zoals je ziet op mijn deur-aansluiting, slechts 5 draden.

En op de spiegel maar liefst 8 pinnen. Waarschijnlijk de 3 extra voor het inklapmotortje.

Kan iemand mij bevestigen dat de auto’s zonder deze optie inderdaad niet zijn voorbereid erop?

jsgsi
      Deelnemer

Ik ben hier ook mee bezig geweest voor mijn vectra (C2) maar kwam er ook achter dat de PDM en DDM (deurmodules) al anders waren en ook niet om te programmeren zijn. (geprobeerd).
        Heb verder niet meer gekeken maar ik denk dat de stekkers en kabelboom ook niet voorbereid zijn. :(

sjouke
        Deelnemer

voor zover ik gehoord heb zijn vectra C’s nergens extra op voor bereidt
          en zal je voor elke optie die je er zelf bij wilt maken zelf draden moeten trekken
          (helaas :( )
          die trend zijn ze bij de B2 vectra al begonnen overigens
          B1 veccies zijn op het meeste (zeg maar alles) voorbereidt … Bij de B2’s was dit al veel minder en volgens de verhalen is het bij de C’s helemaal knudde en liggen daar dus maar de hoogst nodige draden in en niks teveel :(:thumbdown

jsgsi
          Deelnemer

Klik voor een how to van een engels forum

Hier staat veel info op! Let wel op dat de onderdeelnummers anders zijn aangezien dit precies andersom is (stuur rechts)

vectra2004gts
            Deelnemer

origineel gepost door jsgsi
              Klik voor een how to van een engels forum

Hier staat veel info op! Let wel op dat de onderdeelnummers anders zijn aangezien dit precies andersom is (stuur rechts)

deze is van hans vledder is een nederlander en mede forumer

Edvries
              Deelnemer

ja inderdaad. Hans Vledder heeft ze zelf inklapbaar gemaakt! Staat ergens wel een how to van op dit forum.

Gelukkig zitten de klapspiegels bij mij er al op, leuke extra!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.