Klapsleutel voor Opel Omega 2001

Forumindex Forums Modellen Omega Klapsleutel voor Opel Omega 2001

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    KMICHAEL

Hallo,
      hebt iemand een adress waar ik klapsleutel maken laten kan?? Dealer hebt deze niet en de internet klapsleutel+baarden kloppen voor geen meter.
      Bedankt alvast.

Jerremy
      Deelnemer

Nee klopt want Opel heeft dat ook nooit origineel geleverd voor een Omega B voorzover ik weet.

En waarom kloppen die baarden niet van internet aanbieders ? Heb je het geprobeerd dan al. Overigens, volgens mij is de sleutel van een Omega B een binnen-baan sleutel, en geen baard-sleutel.

Ik heb in Essen op de Essen Motor Show een aantal jaar geleden een klap sleutel laten maken voor m’n toenmallige Astra F (wel een baar sleutel is dat) en die werkte perfect.

Het enige waar rekening mee dient te worden gehouden bij een Omega B is de start onderbreker, dat de het blokje in de originele sleutel
        ook in de klap-unit wordt overgezet.

succes.

KMICHAEL

Ja, is een binnen baan sleutel, maar zelf goede sleutelmaker krijgen het nooit goed, het is een ander materiaal. Te hard!!

Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer

Een sleutelmaker kan de goede binnenbaan sleutel bestellen anders is deze wel bij de dealer los te koop.

Wat je ook kunt proberen is de baard van een van de oude sleutels gebruiken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.