Klapsleutel

Forumindex Forums Modellen Astra Klapsleutel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Fr3ggel
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben een Astra 1.4 Turbo uit 2011. Recent ben één autosleutel kwijtgeraakt. Ik heb nu enkel nog de reserve sleutel en ik wil eigenlijk een extra sleutel bij bestellen.

Ik had even contact opgenomen met een opel dealer. Een nieuwe originele sleutel inclusief het “inlezen” (t.b.v. deurvergrendeling en startonderbreker) kost ongeveer €155  euro. Ik moet nog even zoek of ik ergens sleutelcodes heb. Als ik die net heb moeten deze opgevraagd worden bij Opel en dan komt er nog €60 bij.
      Best een dure sleutel dus.

Heeft iemand een idee hoe ik voor een structureel lagere prijs een zelfde kwaliteit sleutel (met de zelfde functionaliteit) kan krijgen?  Indien niet: dan ga ik wellicht toch voor bovenstaande oplossing. Maar één sleutel geeft me geen gerust gevoel.

Als iemand ideeën heeft dan hoor ik het graag.

MVG Frank

aapje1963
      Deelnemer

Kost hier ong 100 euro.

Werkt zeer netjes kopieert de codes in nieuwe sleutel die hij terplekke slijpt.

Loopt mee met  laptop om hem in de auto in te leren.

Sleutel ziet er dan ook orgineel uit.. sterker is exact hetzelfde.

http://www.schoenmakeralmere-stad.nl/

Fr3ggel
        Deelnemer

Hoi,
          Dank voor je reactie. Naar zo’n tip was ik dus op zoek.

Echter is het niet meer nodig. De sleutel is 3 weken kwijt geweest, maar toen ik zojuist het oud papier aan het verzamelen was (wordt morgen opgehaald) vond ik de sleutel in een doos. Deze moet er per ongeluk in zijn gevallen.

Maar bedankt voor het meedenken.

MVG Frank

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.