Kilometerteller-kabel Geen contact/ratel

Forumindex Forums Modellen Corsa Kilometerteller-kabel Geen contact/ratel

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sphere

Hallo, dus.

Mijn Corsa B Diesel 1.7 deed het lange tijd prima, tot recent de kilometerteller nerveus begon te trillen en naar 0 sprong, of op 15 bleef staan ofzo.

Beetje lastig, maarvooral, er kwam een ratel van achter het dashboard vandaan.

Zoals ik al vermoedde is de kabel losgegschoten volgens een kennis van mij, makkelijk zelf te fixen. MAAR!
      Ik kan die hele kabel niet vinden!
      Waar zou deze zich achter het dashboard moeten bevinden en moet ik het hele dashboard uit elkaar halen (eigenlijk weinig zin in), of is er een snellere/makkelijkere oplossing (die niet inhoudt “bezorg bij de dichtsbijzijnde garage).

Hmmm, bij het loshalen van het dashboard kom ik ineens een los zwervend kabeltje tegen onder de radio… Ook fijn!

carlover
      Deelnemer

misschien wel makkelijk om te vermelden om welke auto het gaat.

je moet je tellerset uit het dash(achter het stuur) halen.
        dan zie je vanzelf de kilometerkabel wel zitten.

Sphere

Ehm, ja, sorry, de tellerset heb ik er uit gehaald, maar waar de connectie tussen de kabel en de loshangende kabel van de kilometerteller nou uithangt isme daardoor nog steeds niet duidelijk. ergens zit iets los dus.

p.s.
          Post geupdate met iets specifiekere auto-gegevens :)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.