Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Kilometerheffing 3 cent in 2012.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 november 2009 om 21:27 #17550436
de oldtimer prijzen gaan dan wel stijgen he :hmmz
jammer dat er de door de sloopregeling al veel foetsie zijn.
alsof ze het geweten hadden :hmmz
18 november 2009 om 21:27 #17550437Idd dat ding heeft nog meer functies dan wij denken. (en over x aantal jaar nog meer!?)
en als ze het legitiem stellen om er via te mogen bekeuren bij snelheids overtredingen bijvoorbeeld ben je helemaal de pisang!mocht dat gebeuren, ben ik hier weg en ga naar een mooi warm land!
Nederland word op deze manier communistisch!
op de verkeerde manier en niet de ideologische manier van alles gelijk.ps. op me werk zijn ze bezig met een soort gelijke track-trace systeem.
en heb laats bij een voorlichting mogen zitten. maar wat de opties zijn is echt niet leuk.wacht maar tot ze het in de auto willen integreren…. dan gaat alles op auto pilot!
18 november 2009 om 21:31 #17550438Dan neem ik een speed-boot :angel
18 november 2009 om 21:33 #17550439yep,rij je de bebouwde kom binnen rijd hij niet harder dan 50,zulke dingen.
ik bouw ook ecodrive in,met koude motor maar max 2000 toeren,met warme begrensd op 4000.
maximum snelheid begrensd op 120 ,aanhangerherkenning en dat soort dingen.
allemaal om het milieu te besparen en om aftrappen te voorkomen.
18 november 2009 om 21:40 #17550440haha ,ik heb hier nog wat old timer bromfietsen
ga daar maar weer lekker op rijden.lol
we krijgen auto rijdend nederland toch niet op 1 lijn
vgr tonsr18 november 2009 om 21:55 #17550441origineel gepost door Maartuh
Nou een apart topic is niet de bedoeling lees ik, dan maar hier:up :jerry
18 november 2009 om 22:10 #17550442origineel gepost door Maartuh
Nou een apart topic is niet de bedoeling lees ik, dan maar hier:Ok de site is er al dan….
Maaruh, gatver gatver en nog eens gatverdamme, ik walg echt van dit idee, met mij 16 miljoen harwerkende Nederlanders :puke die nu ook nog tot 67 kunnen… :o
Mijn plan staat vast over een aantal jaar: Emigratie, dan maar wat minder luxe, wel meer vrijheid. Zoals al gezegd we gaan de DDR kant op of het communisme, je bek houden en betalen en werken tot je dood bent.
Ik zie 2 opties voor ons als ” Volk ” :
– Groot protest tegen nog absurdere ideen, evt mischien geweld :o
– Emigreren ( Dit licht vaak moeilijk )De tijd van spandoeken en vlaggetjes zwaaien is over, dit helpt NIET meer mensen, het tuig in Den Haag zet door.
De tuig in Den Haag verdient wel meer dan een Ton per jaar, 10 jaar dom lullen en ze kunnen met pensioen, en wij maar hard zwoegen… Zelfde met het bedrijfsleven, je loon is zo uitgekiemd dat je net kan redden, en de baas rijd zelf in een 7 serie of X5 of Q8 en bekt je ook nog lekker af als je te laat komt s’ochtends!
Ik moest vanochtend naar het UWV omdat ik sinds een half jaar werkeloos ben dankzij die slechte periode een tijd terug, nou ik werd als een nummertje behandeld, schofterig! Hassen F ging wel vrolijk naar huis met een smiley op ze gezicht en 2 benen in het gips, die ie later maar afdeed… :hmmz
DAG NEDERLAND :(
18 november 2009 om 22:12 #17550443origineel gepost door sw16v
origineel gepost door Maartuh
Nou een apart topic is niet de bedoeling lees ik, dan maar hier:up :jerry
dit is hem ,ik heb getekend,laat zien dat we er zijn
moderators is er een mogelijk heid om dit onder een topic te plaatsen hier op het forum
vgr tonsr18 november 2009 om 22:26 #17550444Ik heb ook getekend
18 november 2009 om 22:34 #17550445origineel gepost door Maartuh
:vertag
18 november 2009 om 23:27 #17550446origineel gepost door Bart Hoedemaker
Maaruh, gatver gatver en nog eens gatverdamme, ik walg echt van dit idee, met mij 16 miljoen harwerkende Nederlanders :puke die nu ook nog tot 67 kunnen… :o
Je vergeet 1 ding!
Wij werken hard ja, wat dacht je van die vieze vuile **#$&%!*)@$%buitenlanders die op ONZE kosten hier een huis krijgen.Goed voorbeeld van mijn oude buurt->
ROMA’s…werken GEEN van allen, gemeente betaalde hun huur, gas, water en licht. Ze wonen met 10 in dat huis, en rijden 5!!! auto’s. En ik kon met pijn en moeite een astra rijden van mijn hard verdiende centen, maar zij? Lancia dit, Alfa hier, MERCEDES E-serie(x2)!!!DAAR gaat het fout.
Ik weet niet wie dat was, niet Wilders, die zei dat de kansloze buitenlanders het land maar eens moesten gaan verlaten.
EUHM? Bom op Kanaleneiland? Vliegtuigje op Bijlmer?
Doe eens een gooi, ken er gelijk mooie nieuwbouw komen voor de mensen die het LETTERLIJK verdienen.En dan nog iets: Heb 3 auto’s voor de deur. Betaald Camiel voor elke auto het eerste kassie?
EN mocht je je auto moeten verkopen omdat je financieel failliet ben(dat gaat NOG meer dan nu gebeuren, let maar op), moet dat kassie dan ingeleverd worden, zodat je als je weer een auto kan betalen OPNIEUW de aanschaf kan betalen? of mag je het zelf bewaren?Er zitten nog zoveel mogelijke BUGS in dit verzinsel. De grootste bug is dit kabinet:fy1
19 november 2009 om 05:08 #17550447helemaal mee eens
wordt eens wakker …afgezien dat nederland een groot asielzoeker centrum is en dat balkende liever met zn kop in de reet van amerika zit
de regering verspeeld miljarden en miljarden aan onozele projecten en zinloze oplossingen die nooit opgelost kan worden
grooste oplossing voor heel nederland hele kabinet opruimen …….maar dan moeten wel de nederlanders op 1 lijn zitten !!!
19 november 2009 om 06:20 #17550448Net op het nieuws;
ook ‘groene’ auto’s moeten betalen.Niks milieu dus, gewoon geld binnenhalen.
19 november 2009 om 07:29 #17550449origineel gepost door 14XE
de oldtimer prijzen gaan dan wel stijgen he :hmmzjammer dat er de door de sloopregeling al veel foetsie zijn.
alsof ze het geweten hadden :hmmz
Natuurlijk hebben ze dat geweten. De vuile ratten..
Echt, ik heb er geen schoon woord voor over. Eurlings, Balkenende, Bos.. Oprotten met dat volk.
19 november 2009 om 09:41 #17550450Ook getekend op http://www.kilometerheffing-nee.nl/
19 november 2009 om 09:58 #17550451Pfoeh ik was bang dat oldtimers ook het volle pond zouden moeten betalen maar gelukkig niet…
AL met al een belachelijk regel. Het huidige systeem is uiteraard niet perfect, maar het nieuwe absoluut niet. Zie het als de OV-chipkaart; waarom het oude vervangen als dat nog goed werkt?
Grootste nadeel van dit systeem is dat privacy wederom wordt verkleind (Grondwet, anyone?) en dat het uiteindelijk toch weer uitgesteld wordt.
Ik voorspel enorm veel klachten, ALS het er ooit inkomt.19 november 2009 om 14:27 #17550452origineel gepost door GH45T
Ook getekend op http://www.kilometerheffing-nee.nl/danny kan je hier mischien een topic van maken die boven in blijf staan,heet stikkie ofzo iets dacht ik.
vgr tonsr.19 november 2009 om 16:30 #17550453Echt iedereen moet er straks aan geloven blijkbaar.
Wat heeft het dan nog voor nut cq voordeel om voor lul, ehh ik bedoel, om zo’n leuke hybride auto te rijden?
19 november 2009 om 16:32 #17550454Ook getekend. http://www.kilometerheffing-nee.nl/
19 november 2009 om 17:04 #17550455denkt dat iedereen dan op geert wilders moet stemmen, die is tegen de kilometerheffing:thumbup
19 november 2009 om 17:45 #17550456lees nou ff de rest van zijn punten man, leuk dat ie tegen de heffing is, maar de rest…
en jij hebt er toch geen last van, duurt nog jaren voordat je uberhaubt mag gaan lessen :sleeping
19 november 2009 om 17:57 #17550457AUCH:jerry
19 november 2009 om 18:39 #17550458als Balkenende opzout (europese commissie),dan gaan we toch weer stemmen ?????????????
of niet???
19 november 2009 om 19:13 #17550459Nope, dan komt wschl Verhagen op de plek van Bakellende te zitten…
19 november 2009 om 20:22 #17550460Brief van Geert :D
PVV-Nieuwsbrief
Vrienden en vriendinnen,
De Partij voor de Vrijheid is fel tegenstander van de invoering van de kilometerheffing. Dit onzalige plan van CDA-minister Eurlings is de zoveelste manier van het kabinet om u het zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.
Meldpunt
Daarom hebben we vandaag een meldpunt tegen de kilometerheffing geopend. Wij willen weten wat u vindt van deze zoveelste lastenverzwaring van dit asociale kabinet Balkenende-Bos.Wij roepen u op om uw reactie te mailen naar: geenkilometerheffing@pvv.nl
Onze verkeerswoordvoerder Richard de Mos zal Minister Eurlings volgende week tijdens het debat over dit onderwerp in de Tweede Kamer met de ingezonden reacties confronteren.
PVV naar Groningen, Friesland en Drenthe
De fractie van de Partij voor de Vrijheid doet de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe aan.Op 14 december kunnen kiezers en geïnteresseerden zoals uzelf horen waar de PVV voor staat. Er is gelegenheid tot het stellen van vragen aan alle negen Kamerleden. De bijeenkomst zal in Drachten worden gehouden.
Opgeven met volledige naam, geboortedatum en BSN-nummer via vrijwillgers@pvv.nl. Opgeven kan tot 10 december aanstaande.
Vrienden, ik hoop u snel te zien.
Geert Wilders
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.