Kilometerheffing 3 cent in 2012.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Kilometerheffing 3 cent in 2012.

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 503)
  • Auteur
    TonSR

even terug op een stukje uit het bovenstaande,over zoon 35
      jaar zou er geen file meer zijn,ja inderdaad als ze zo doorgaan is er geen file meer,dan zijn we een nieuw derde wereld land,zouden we
      dan ook miljoenen aan ontwikkelings hulp krijgen.
      net zo als ze nu in den haag doen,miljoenen schenken,mooi weer
      spelen tegen over de rest van de wereld.
      en wij moeten daar voor bloeden
      vgr tonsr
      ps
      godsammelazerus,,,,,,,ik moet aan mijn eigen bloeddruk gaan denken
      wordt er steeds kwajer over.

Pastra
      Deelnemer

Dit is toch van de zotte.
        Heb een calibra in de loods-> moeten schorsen à 70 euri per jaar-> Straks niet meer? Nee, want er is ook nog APK-> apk bekeuringen bij verlopen van apk….dus kost alsnog genoeg poen.
        Manta-> staat stil, maar moet alsnog geschorst worden, anders krijg ik APK-bekeuringen!! weer 70 euri.

En dan woon-werk verkeer:60 km per dag. Rijd 1:10 ongeveer ZONDER files omdat ik om 06:30 al wegga naar kantoor, en om 16:30 vertrek om buiten de spits te rijden, maar die tijden gelden alsnog als spits bij amersfoort, dus 6 cent de km.

60*0.06= €6,- per dag, keer 5, is 30 euro in de week.
        60*5= 300 km in de week 300/10= 30 liter brandstof
        30 liter*1.40=€42,- brandstof in de week

Zit ik al op 72 euro per week ALLEEN VOOR HET WERK AL!!
        Maar, wanneer het oude kwartje van kok er af gaat, dus 12 cent, scheelt het al iets. 4 euro per week:fy1

Owja, dan nog het verhaal Openbaar vervoer:
        Ik woon in Zeewolde, middel of rucking fucking nowhere…Zeewolde-Almere met de bus->45 minuten, met de auto 20!!!

Ik werk in Amersfoort: met de auto, 20-25 minuten. Dan open ik de deuren om 07:00 uur.
        Wil ik met het OV gaan? Ben ik ruim een UUR!!! onderweg…dat ene uur, ben ik met auto kwijt aan een heen EN weer-reis!

Willen ze ons het OV in hebben? zorg dan eerst voor goede verbindingen. Mijn baas moest eens met de trein van Voerendaal(Limburg) naar Stadskanaal(groningen). Hij vergiste zich dus duidelijk in waar stadskanaal ligt, met de trein duurde het ZONDER de welbekende vertragingen 04:47 minuten…FUCKING bijna 5 uur…en met de auto? 2, misschien 2.5 uur….

Nou bezwaar nummer 2:
        De kastjes die in onze auto komen, kosten ons €175 EX inbouw! Dat moet weer door profs gedaan worden!
        Stap je in de auto en werkt het kastje niet bij omdraaien contact? Dan word dat geregistreerd, en dan heb je wel 8 HELE uren om het door te geven via de telefoon!
        Daarna heb je 4 volle weken(20 werkdagen) om het te laten fixen.
        Doe je dat niet, riskeer je 10.000-en Euri’s boete, of een gevangenisstraf:wtf
        Laat je hem helemaal niet, dus eigenlijk te laat inbouwen? 6 maanden achter stalen buisjes…

Beste mede-autoliefhebbers….Wie betaald mijn emigratie?:jerry

Wilders-> you’ve got my vote!!!

Bart Hoedemaker

Ga je mee? :jerry

Ik wil zo’n kastje echt niet in mijn auto, laat staan dat zo’n prutser hem aansluit en met ze handjes aan mijn auto komt. :puke

Is toch niet leuk dat je met zo’n big brother apparaat in je auto rond moet rijden? Het gaat steeds meer richting automatisering, wanneer krijgen we een chip in onze nek? net zoals de huisdieren, als we dan naar het ziekenhuis gaan, gewoon ff door de scanner en ze weten alles, hoef je niet meer te praten :fy1

mayhem

laat t kwartje van kok bij de benzine zitten, en gebruik dat als weggebruikersgeld.

das toch veel makkelijker? maar goed… daarmee melk je de mensen niet uit, dus eigelijk is t een waardeloos idee…

TonSR

hahahahahahahahahaaha,he mayhem,kerel
              denk jij nog aan dat kwartje van kok,dat benne ze daar
              in dat gat al jaaaaaaren vergeten,als je daar over begint
              vragen ze gelijk,ben je na de oorlog niet meer buiten geweest:P:P:P:P
              vgr tonsr.

Pastra
              Deelnemer

haha, maar ze spelen dat gewoon vies in Den Haag!:fy1

Elke verkiezing zeggen: ‘kwartje van kok komt terug’. Ondertussen denkt onze Camilometer Eurlings dat we het vergeten zijn, en dus kan hij weer iets extra’s verzinnen om ons uit te melken:fy1

Ik zeg: Camiel, je bent geen haar beter dan Mohammed b, of volkert vd g! Vies vuil stuk vreten! Hoop dat je ooit een oude golf diesel moet rijden om op je werk te kunnen komen ipv zakkenvullen en nieuwe audi’s te hebben met chauffeur! Denk eens aan de normale mens ipv aan je eigen bonus!

henk 400rr
                Deelnemer

1 voordeel; Geen politiecontroles meer of radarfuiken, ze weten precies of je fout parkeerd, waar je rijdt, wanneer je rijdt en hoe hard je rijdt.

Dan heeft de politie misschien meer tijd om “andere criminelen” aan te pakken.

hoeraaaa…

jethro
                  Deelnemer

origineel gepost door henk 400rr
                    1 voordeel; Geen politiecontroles meer of radarfuiken, ze weten precies of je fout parkeerd, waar je rijdt, wanneer je rijdt en hoe hard je rijdt.

hoeraaaa…

Kijk eens aan, een grappenmaker in een leeg huis.
                    De Politie kan dan wel meer tijd hebben, maar ze willen en mogen het niet. Van hogerhand opgelegd.
                    Zal wel op uitdraaien dat er meer agenten hun ontslag krijgen, kijk maar wat Guusje nu weer mee bezig is.
                    :fy1

TonSR

geen fuiken,laatste nieuwe uitvinding, maandag ochtend
                      after weekend controle ja daar hebben ze dan wel weer tijd
                      voor en jij herry op de zaak om dat je telaat bent.
                      vgr tonsr.

RonaldH

als die heffing doorgaat komen al die ouwe barrels uit afrika weer terug :jerry

henk 400rr
                        Deelnemer

origineel gepost door jethro

origineel gepost door henk 400rr

hoeraaaa…

Kijk eens aan, een grappenmaker in een leeg huis.
                          De Politie kan dan wel meer tijd hebben, maar ze willen en mogen het niet. Van hogerhand opgelegd.
                          Zal wel op uitdraaien dat er meer agenten hun ontslag krijgen, kijk maar wat Guusje nu weer mee bezig is.
                          :fy1

beter lezen druktemaker…. :D :D

freek corsa
                          Deelnemer
                            RonaldH
                              RonaldH

Via de handhavingsportalen langs de weg worden onregelmatigheden doorgegeven aan het handhavingsbureau (de Rijksdienst Wegverkeer). Die stelt vast of sprake is van een overtreding. Naast deze administratieve controles, voert de politie met mobiele apparatuur controles langs de weg uit en kan zij overtreders aanhouden.

die flikkers gaan dan nog veel meer controleren want er valt nog meer geld te halen natuurlijk:puke

TonSR

nu lees ik in het bovenstaande dat de anwb mede verandwoordelijk is
                                  voor de kilometerprijs,terwijl ik in een ander bericht,staat hier
                                  boven ergens in een reactie,,dat de anwb het er niet mee eens is.
                                  :wtf:wtf voor stemmen en dan zeggen dat je tegen bent:wtf:wtf

dit slaat ook werkelijk nergens op,zo als de wind waait
                                  waait mijn vessie.
                                  vgr tonsr.

RonaldH

dit is gewoon hetzelfde als een zogenaamde klasse 4 of ritregistratie systeem.

je hebt een black box,hierop sluit je een GSM antenne en GPS antenne aan.
                                    je hebt 3 voedingen,min/massa een plus en geschakelde plus.

als je de auto start,schakelt het systeem in,via de GPS word bijgehouden waar je rijd en hoe je rijd(qua route),het aantal kilometers dat je aflegt en op welke tijden dit gebeurt.

via de GSM antenne stuurt het kastje die info door naar een server.

met die gegevens word je rekening bepaald.

sw16v
                                    Deelnemer

Het idee van de kilometerprijs komt van een aantal maatschappelijke partijen, waaronder de ANWB, VNO NCW, FNV en Stichting Natuur en Milieu.

allemaal boycotten die bende dus!

anwb?? vno/ncw/fnv??? bijna niet te geloven toch? dat die het hier mee eens zijn?

ergens geloof ik het niet eens!:hmmz

RonaldH

ik denk dat het systeem ook moeilijk te kraken of misleiden is.

de GPS afkoppelen of het zicht beperken kan,maar dan zal het apparaat dit doorgeven via de GSM antenne.

de GSM antenne afkoppelen kan ook ,maar de route info word gewoon opgeslagen,en je kan heel veel data kwijt in het kastje,hoe dan ook je rij-info blijft geregistreerd.

voeding afkoppelen saboteren kan,maar er zal een interne accu inzitten,tevens zal elke foutmelding verzonden worden.

wat je ook doet elke fout melding word geregistreerd.

hoe dan ook ben je gewoon de lul.

TonSR

origineel gepost door 14XE
                                          dit is gewoon hetzelfde als een zogenaamde klasse 4 of ritregistratie systeem.

je hebt een black box,hierop sluit je een GSM antenne en GPS antenne aan.
                                          je hebt 3 voedingen,min/massa een plus en geschakelde plus.

als je de auto start,schakelt het systeem in,via de GPS word bijgehouden waar je rijd en hoe je rijd(qua route),het aantal kilometers dat je aflegt en op welke tijden dit gebeurt.

via de GSM antenne stuurt het kastje die info door naar een server.

met die gegevens word je rekening bepaald.

en nu is de vraag wie heeft er nu allemaal toegang tot
                                          die server en hoe veilig is het allemaal
                                          ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in
                                          en al helemaal niet in een spion in mijn auto.
                                          en hoe staat het nu met dat kassie,betalen
                                          hun dat met inbouwen,of betaal je dat zelf
                                          ik heb al ergens hier een prijs van 175 euro
                                          zien vallen.
                                          vgr tonsr.

freek corsa
                                          Deelnemer

origineel gepost door sw16v
                                            Het idee van de kilometerprijs komt van een aantal maatschappelijke partijen, waaronder de ANWB, VNO NCW, FNV en Stichting Natuur en Milieu.

Ik weet toevallig wie het bedacht heeft, de ANWB heeft het gestolen van hem namelijk.

Hij was net een dag te laat met het patent aanvragen.

asconahobbyist
                                            Deelnemer

je gaat bijna hopen dat er een gek naar den haag gaat om de voltallige regering met een of ander schiettuig neer te maaien.
                                              Ze zijn compleet van de pot gerukt,volkomen gestoord!!!
                                              Bah!!!!!!
                                              We gaan gewoon naar een DDR regime waar je niks mag!!!
                                              Hoop dat je wel gewoon mag blijven schijten of dat je daar ook per keer mag gaan afrekenen.
                                              En lekker eerlijk dat motorrijders niet hoeven te betalen,denk dat ik ook maar mn motorrijbewijs ga halen,og nog beter,weg uit dit kutland:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

henk 400rr
                                              Deelnemer

origineel gepost door 14XE
                                                Via de handhavingsportalen langs de weg worden onregelmatigheden doorgegeven aan het handhavingsbureau (de Rijksdienst Wegverkeer). Die stelt vast of sprake is van een overtreding. Naast deze administratieve controles, voert de politie met mobiele apparatuur controles langs de weg uit en kan zij overtreders aanhouden.

die flikkers gaan dan nog veel meer controleren want er valt nog meer geld te halen natuurlijk:puke

Ah dat bedoel ik dus..

Nadenken mensen, nadenken.

RonaldH

de 1e inbouw is op kosten van camiel

alle overbouw daarna voor kosten klant.

dus las jij een andere auto koopt,betaal je zelf het overbouwen,want het kastje zal persoonsgebonden zijn

maar wat ik nog kwalijker vind is dat ze de mogelijkheid hebben tot meer functies.

bijv, als je binnnen de bebouwde kom harder dan 80 hebt gereden dat ze dat kunnen zien.
                                                  en je dus in theorie een boete kunnen geven,ze hebben dan nog bewijs ook , heb je geen flitser of lasergun voor nodig

Maartuh
                                                  Deelnemer

Nou een apart topic is niet de bedoeling lees ik, dan maar hier:

Home

freek corsa
                                                    Deelnemer

MOTOR GAAN RIJDEN, OF OLDTIMER :angel :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 503)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.