Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Kilometerheffing 3 cent in 2012.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 november 2009 om 22:01 #17550361
origineel gepost door Destruction
origineel gepost door MonzaRon
Kilometerheffing wordt de doodsteek voor menig garagehouder:mad:eerst de autoindustrie opvrolijken met de zogenaamde slooppremie,
geld uit de schatkist en dan nu aan komen zetten met km heffing.:oDe nederlandse garagehouder wordt weer blij gemaakt met een dood vogeltje.:hmmz
Voor zover ik gisteren wat wijzer ben geworden, is de nederlandse garagehouder (that would be me..) ook degene die die kutdingen in moet gaan bouwen, mits APK erkend (laat ik die nu net hebben… :hmmz )
Maar inderdaad, Voorkomen dat die politieke yuppen hun crimineel hoofdkwartier kunnen betreden (of verlaten, nog leuker :D) lijkt mij zeer doeltreffend. Het kan altijd heel extreem, misbruik maken van de slechte beveliging bij Behatwix, en die ouwe muts gegijzeld houden tot de kmheffing voorgoed in de prullenbak verdwijnt….
Nah, ik dwaal af.. :P tis niet de bedoeling dat we allemaal een strafblad oplopen..
Die bouw je gewoon niet in…….je bent toch niets verplicht ofwel?
Als elke apk garage dat zou doen is t al heel snel afgelopen.Alleen zitten dr altijd weer mensen tussen die wel “Voor” zijn
16 november 2009 om 22:07 #17550362ff geript van de anwb site :
> Zijn er uitzonderingen op de kilometerprijs?
Ja, er zijn enkele voertuigen waarvoor de kilometerprijs niet geldt: motorfietsen en oldtimers (van vóór 1 januari 1987), brandweerauto’s, ambulances, politievoertuigen en voertuigen zonder kenteken zoals landbouwtrekkers en shovels
HELL YEAH!
Die Kadett van mij blijft er nog wel ff!!!!Iedereen nu massaal een oldtimer aanschaffen, en tegen die tijd lkker oldskool rondracen!:jerry
16 november 2009 om 22:13 #17550363Njah jij in je oldtimer, en hun alsnog hun zin in een 7 serie? :hmmz
16 november 2009 om 22:16 #17550364het was al op het nieuws van half acht,juich niet tevroeg,
er wordt al gepraat over dat men bang is dat de mensen nu
een oudere wagen,wij noemen onze wagens oldtimer,
maar hun praten over oudere wagens die belasting vrij
zijn gaan kopen,en oooooooohhhhhhh let op daar komt
hij weer dat zou niet goed zijn die dingen zijn slecht voor
het miljeu,dus kijk uit en let op der komt vast nog wel
weer een aap uit het moutje van de een of andere
apekop uit den haag.
trouwens der is daar in dat gat ,den haag,weer slim gespeeld
ieder heeft zijn mond vol over het door werken tot 67 jaar
en heel erg stiekem ff tussen door de kilometer heffing
gooien,hebben die piepeltjes toch geen erg in,zijn veel
te druk met dat 65/67 jaar werken.
wat heet stiekeme smerige achterkamer streken.
vgr tonsr.16 november 2009 om 22:16 #17550365neeh dat wordt m niet.
Het is gewoon een kutoplossing die heffing.
Laat ze ff iets anders verzinnen, want denk dat 3/4e van NL dit niet wil.16 november 2009 om 22:43 #17550366origineel gepost door 14XE
tis simpeltot die tijd zullen we vast wel weer s gaan stemmen,stem dan eens op een partij die hier niet aan mee doet.
ja ik weet het ,geen enkele partij maakt zn beloftes waar,maar goed niet op de gevestigde orde stemmen.’
maar ja er natuurlijk altijd bevolkingsgroepen,en dan denk ik buiten de randstad die trouw hun partij blijven stemmenPVV dan :hmmz ?
Van hun site:
Stop kilometerheffing!
PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft een spoeddebat aangevraagd om de invoering van de kilometerheffing tegen te gaan.
“We willen geen spionagekastjes in onze auto’s. De kilometerheffing is pure diefstal en totaal ineffectief omdat de files er geen millimeter korter van worden. Tegen files moet je extra wegen bouwen en niet mensen van de weg af jagen. Dit autootje-pesten is de grootste fout in het ministerschap van Camiel Eurlings”, aldus De Mos.16 november 2009 om 22:45 #17550367origineel gepost door TonSR
het was al op het nieuws van half acht,juich niet tevroeg,
er wordt al gepraat over dat men bang is dat de mensen nu
een oudere wagen,wij noemen onze wagens oldtimer,
maar hun praten over oudere wagens die belasting vrij
zijn gaan kopen,en oooooooohhhhhhh let op daar komt
hij weer dat zou niet goed zijn die dingen zijn slecht voor
het miljeu,dus kijk uit en let op der komt vast nog wel
weer een aap uit het moutje van de een of andere
apekop uit den haag.
trouwens der is daar in dat gat ,den haag,weer slim gespeeld
ieder heeft zijn mond vol over het door werken tot 67 jaar
en heel erg stiekem ff tussen door de kilometer heffing
gooien,hebben die piepeltjes toch geen erg in,zijn veel
te druk met dat 65/67 jaar werken.
wat heet stiekeme smerige achterkamer streken.
vgr tonsr.heb je goed
16 november 2009 om 23:33 #17550368origineel gepost door sw16v
Wat was het ook alweer? als 5dagen lang niks te tankt word, was nederland dan niet failliet?Je brengt me op een idee…
Als Nederland na 5 dagen niet tanken failliet is…
Wat gebeurd er dan als Nederland gewoon massaal de wegenbelasting eens niet betaald tot aan de tweede herinnering?
Dan heb je het ook over een berg geld welke ze in ieder geval niet direct ontvangen. Ben ook bang dat er te weinig gerecht incasso buro’s zijn om bij elke Nederlander langs te gaan.
Over de overige plannen welke hier genoemd worden, om tot een actie te komen moet je eerst enkele punten op een rijtje zetten.
Dit kun je enkel door in een complete project vorm alles uit te schrijven, waarvoor je weer met een aantal mensen moet gaan brainstormen over ideeën. Probleemstelling en doelstelling van je actie zijn dan enkele erg belangrijke aandachtspunten.
Verder genoeg steun, maar die kun je pas vergaren als je al daadwerkelijk een concreet plan hebt.
Heb zelf geen juridische achtergrond, maar de mogelijkheden om actie te voeren moeten wel uit te zoeken zijn, wordt alleen een gigantische berg puzzelwerk om het binnen de wet te houden.
Dit soort dingen zet je dan ook niet zomaar even in je eentje op, buiten vooraan in de stoet rijden en een organisator heb je gewoon eigenlijk een soort van projectteam nodig. Liefst uit allerlei disciplines. Dus iemand uit het bedrijfsleven, iemand van de overheid, iemand van een auto vereniging of forum etc.
Wil best meehelpen om een actie op touw te zetten, maar dan zijn er wel meer mensen nodig welke niet terugdeinzen van wat uitzoek en regelwerk. Als je enigszins kennis hebt van projectmatig werken kom je een heel eind.
Was straks ook al in de trein (:puke) aan het bedenken hoe dat straks aan te pakken met een kilometerheffing. Oldtimer, ombouwen naar een redelijk recent diesel blok, genoeg reserve onderdelen op voorraad leggen en rijden maar.
Vanuit die gedachte doorgeredeneerd, er wordt gesteld dat het aantal oldtimers in Nederland af zal gaan nemen, maar ik heb ernstige twijfels bij deze stelling. Als het daadwerkelijk is dat oldtimers worden vrijgesteld van kilometerheffing dan zal de import van oldtimers wel eens een grote groei kunnen meemaken.
En begrijp me niet verkeerd, dat er belasting betaald moet worden is logisch, dat het wat meer wordt is ook nog niet eens de grootste ramp, maar dat het geld dan over de balk wordt gegooid door middel van prestigeprojecten en tolerantie naar mensen welke niet bijdragen aan het systeem hekelt me wel. Daarnaast is het hele big brother idee gewoon om misselijk van te worden, dat is nog het grootste argument tegen de kilometerheffing. Nederland is sterk op weg naar sovjet-unie taferelen en iedereen kijkt toe, belachelijk gewoon.
In dit topic is de naam Wilders ook al enkele keren naar voren gekomen. Persoonlijk ben ik het op verschillende punten hartstikke oneens met hem, mijn politieke ideologie komt zelfs niet eens overeen, maar toch denk ik er aan om de volgende keer op hem te stemmen, puur en alleen om eens te laten horen dat het afgelopen moet zijn met die onzin. Het wordt tijd om de regering met de neus op de feiten te drukken en eens een complete calculatie te maken van minimumloon ten opzichte van een aantal uitkeringen met alle voordeeltjes welke daaraan vast hangen. Wat willen ze daar in Den Haag? Dat iedereen een uitkering aanvraagt en de hele dag thuis blijft zitten? Dan sparen we in ieder geval wel het milieu uit!
Moet maar eens stoppen met typen, straks om 6 uur weer op, kan ik weer lekker in het treintje stappen, dat wordt er ook stukken leuker op volgend jaar met de OV chipkaart. Nog even en ze kunnen exact zien bij welk station ik ben uitgestapt uit de trein en ik met de auto ben verder gegaan.
17 november 2009 om 08:04 #17550369denk ook niet dat me werkgever me reiskosten verhoogd tegen die tijd….
pffff… word zo moe van deze pleuris regering die het hele land naar de klote helpt :fy1
moet nu al de eindjes bij elkaar knopen, laat staan straks met die focking kmheffing, en dan zeker in deze kut tijd weer van baan veranderen :swear
tief idd maar eerst alle polen het land uit en de (uitkeringtrekkende/criminele marokanen)
en laat de regering eens kappe met miljarden naar die “arme landen” te pompen, en eerst eens de armoede in dit land oplossen.
eigen volk eerst….
17 november 2009 om 08:40 #17550370het is echt van de achterlijke nog ff en je moet zelfs nog toestemming vragen om teschijte
ik heb wel een idee
er zijn veel polen die hier rijden …nou allemaal je auto met poolse platen rijden …die gasten mogen zelfs hard rijden zonder iets tebetalen
maar leuk wordt het niet door die christelijke klootzak
ik heb zelf een b kadett coupe van 72……als dit door gaat weet ik niet of ik nog wel in nederland wil blijven ….die mongolen verzinnen wel iedere keer weer wat anders om aan je geld tekomenidd elke criminele buitelander er uit trappen en alles afnemen ….net als de asielzoekers er uit …..en tada weer een paar miljard terug …en de lonen omlaag van de 2e kamer…maand loon zit dik op 8000.minimum..als ik me niet vergis
nederland moet wakker worden ..maja ze werden wel wakker met pim
17 november 2009 om 09:56 #17550371buitenlanders gaan er helaas nooit uit, grenzen zijn open en multiculti beleid…
ik heb niks tegen buitenlanders zolang ze zich gedragen en aanpassen in dusverre mate, de regel hierop schijnen keer op keer moslims te zijn.
17 november 2009 om 10:46 #17550372nederland is een triest land.
overal voor betalen,alles gaat omhoog,loon blijft hetzelfde.
en alles maar gewoon betalen,dik vet verzekerd zijn overal voor,maar oow weee als je iets nodig hebt?
dan zit het niet in het pakket,en moet je het gewoon lekker betalen.
als je in dit land blank of wit bent,dan ben je al gestaft en trek je aan het kortste eindje.
en die 3 cent zal ook wel weer 5 cent worden,want in centen deden ze toch niet meer??
KRIJG ER HUILBUIEN VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!17 november 2009 om 10:49 #1755037317 november 2009 om 11:06 #17550374mooie verhaal,en hoe kan ik dan controleren of het spionnetje het
nou wel of niet doet.
wat gebeurd er als ik met een lege accu staat,of los moet koppelen
ergens voor
deze bekeuringen slaan helemaal nergens op,de sel straf ook niet.
voor een kapot kasje krijg je meer als voor een moord
die eurlings is nu echt helemaal van de pot gepleurd.
de anwb gaat kijken wat ze kunnen doen,beetje laat vindt je niet
welke personen kunnen de gegevens van ons bekijken
wat zouden deze personen met de gegevens kunnen uitspoken
vragen-vragen-vragen
men duwt het weer door onze strot,en met zijn alle maar weer
gewoon slikken,hoor of lees in kranten en televizie niks van
geen kant over protest.alle automobilisten in nederland
zijn gewoon makke lammetjes,die niks doen en zig gewoon
laten pakken door de door hun gekozen partijen.
de enkeling die wat wil staat alleen en dan speel je niks klaaro o o was ik maar miljonair wat was ik dan gouw weg uit dit
door de haagse proleten totaal verziekte land.
vgr tonsr.17 november 2009 om 11:10 #17550375AnoniemLid sinds:
1 January 1970Bron: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Stop kilometerheffing!
PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft een spoeddebat aangevraagd om de invoering van de kilometerheffing tegen te gaan.
“We willen geen spionagekastjes in onze auto’s. De kilometerheffing is pure diefstal en totaal ineffectief omdat de files er geen millimeter korter van worden. Tegen files moet je extra wegen bouwen en niet mensen van de weg af jagen. Dit autootje-pesten is de grootste fout in het ministerschap van Camiel Eurlings”, aldus De Mos.17 november 2009 om 11:21 #17550376origineel gepost door TonSR
o o o was ik maar miljonair wat was ik dan gouw weg uit dit
door de haagse proleten totaal verziekte land.
vgr tonsr.Hoef je geen miljonair voor te zijn Ton, weet nog wel wat adresjes, waar je zo met pensioen kan ;)
17 november 2009 om 11:27 #17550377Hoezo vrijheid van meningsuiting :jerry
Uw reactie wordt niet geplaatst op telegraaf.nl
Van: Moderator (Moderator@telegraaf.nl)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: dinsdag 17 november 2009 18:03:35
Aan: bart_hoedemaker@hotmail.comBeste lezer,
U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat uw reactie niet voldoet aan onze huisregels. Uw reactie is niet vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd en probeer het eventueel nogmaals.
Met vriendelijke groeten,
Het moderatingteam van telegraaf.nl
17 november 2009 om 11:35 #17550378ja bart ,je moet je wel aan de regeltjes houden he,vreiheid van
menings uiting,lach me ding uit me broek.
even off topic,onze petten hebben weer een nieuw putje
aangeboort.
ze gaan met fuiken op maandag ochtend streng controleren
op rest alcohol,hoe vindt je die dan,is ook weer een goeie toch.
terug topic,wie zijn die lui wel om te oordelen dat jou stukje
niet gelezen mag worden,wat een betutteling ook al bij de kranten,we gaan de oude russische kant op hier.
vgr tonsr.17 november 2009 om 12:04 #17550379nou dan gaat iedereen met oldtimers rijden …en vervolgens wordt daar wer wat op verzonnen …..echt van de zotte….ben benieuwd wie er eerdaags afgeschoten wordt
17 november 2009 om 12:25 #17550380ik kan jullie deze site nu echt niet langer onthouden :wors
Ik ben het me serieus aan het overwegen :swear
17 november 2009 om 12:31 #17550381Dan zou ik toch liever voor Belgie gaan :thumbup
Dat is ook een makkelijkere taal ;)17 november 2009 om 12:37 #17550382origineel gepost door Freestyler
ik kan jullie deze site nu echt niet langer onthouden :worsIk ben het me serieus aan het overwegen :swear
is een goede overweging als je jong bent,maar als je tegen de 60 aan gaat lopen is dit denk ik voor velen een niet te nemen stap
17 november 2009 om 12:46 #17550383origineel gepost door Jerk
Dan zou ik toch liever voor Belgie gaan :thumbup
Dat is ook een makkelijkere taal ;)Klopt, maar als ik daar de grens over ga, is het net of ik in een 3de wereld land terecht gekomen ben (no offence) :jerry
En om de een of andere reden trekt Dl me meer (dorpjes DL dan, niet de steden).
Daarbij zijn de sociale voorzieningen in DL wel weer beter geregeld dan in BE (ook niet onbelangrijk)17 november 2009 om 12:47 #17550384origineel gepost door TonSR
origineel gepost door Freestyler
ik kan jullie deze site nu echt niet langer onthouden :worsIk ben het me serieus aan het overwegen :swear
is een goede overweging als je jong bent,maar als je tegen de 60 aan gaat lopen is dit denk ik voor velen een niet te nemen stap
Waarom niet rentenieren in DL? is daar een stuk goedkoper ;):thumbup
17 november 2009 om 13:56 #17550385Lpg in de Kadett…:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.