Kilometerheffing 3 cent in 2012.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Kilometerheffing 3 cent in 2012.

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 503)
  • Auteur
    sw16v
    Deelnemer

regering kan immers niks goed doen?

JSF??
      OV-chipkaart??
      C2000 systeem voor hulpverlening??
      betuwelijn?
      Digitale Stembureau’s?

ETC ETC ETC ETC

HardcoreHell

origineel gepost door Bart Hoedemaker
        :( :

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5337654/__Ter_Horst__Meer_bonnen__meer_gezag__.html?p=1,1

Kijk die reacties daaronder:

Ik ben agent en heb met het uitschrijven van bonnen echt geen respect en gezag gekweekt. Dat behaal je door inzicht te tonen. Door op te treden daar waar het belang van de gemeenschap gedient wordt. Niet door het uitschrijven van bekeuringen aan werkende mensen die hun rijbewijs niet op zak hebben.

Wat een achterlijk land met een idiote regering. De wereld wordt op zijn kop gezet. Vorige week bekend geworden, dat duizenden criminelen met een opgelegde celstraf gewoon vrij rond blijven lopen. Zij hoeven de cel niet in!!. Als de gewone nette burger per ongeluk een keer een verkeerde straat inrijdt krijgt hij 60 euro boete. Ik adviseer al die burgers bezwaar en beroep in te dienen tot de hoogste rechter en beroepen op het gelijkheidsbeginsel.

Ik ben zelf agent, maar denk nog maar voor korte duur…Die vrouw is werkelijk waar het spoor kwijt!Ik schrijf geen bon meer! Jammer dat ik niet gewoon mijn werk kan doen

2e-c14nz

60? maak er maar 90 van! Dit gaat echt nog goed mis lopen denk ik zo. Alleen de gemiddelde rijder zou er op vooruit gaan. Het gaat toch al jaren goed zo? Zonder achterlijke kastjes in je auto.

HardcoreHell

De staatskas zal wel niet vol genoeg zitten.

En Jan-Peter B. en Wouter B. willen natuurlijk wel blijven rijden in die gepantserde 7 serie.
            Dus er zal ook getankt moeten worden.

Ik zie hier 3 opties in:

1. Het word toch ingetrokken en de bpm en belasting blijven.

2. Heel Nederland zeurt en klaagt hierover, maar betalen wel elke maand netjes die 3ct per kilometer.

3. Er komt een grote rel of een grootscheepse actie/staking waardoor Nederland op de kop staat.

Daarbij zullen alle dames en heren met hoge(-re) functies het aan hun reet roesten dat de kilometerheffing komt.
            Ze verzinnen wel een extra bonus voor zich zelf.
            En ze hebben een belachelijk hoog salaris.
            En tenslotte, zullen ze de heffing wel declareren.

freek corsa
            Deelnemer

Ja en nu willen we allemaal actie, maar wie zet die actie dan even op touw ?

Als er actie komt doe ik mee, maar ik ben geen geboren leider.

mayhem

RELLUH!!! hoek van holland style :jerry

2e-c14nz

Doe ook zeker mee! Maar als er al een actie komt, laten we dan eerst wel flink wat mensen optrommelen. De diverse fora langs gaan etc. En natuurlijk doelen stellen. Ik weet het, ideeën zijn leuk, maar voer ze maar eens uit. :D Yes we can! :D Schijnt ook een succes kreet te zijn :angel

freek corsa
                  Deelnemer

Kunnen wij het maken ? ? ?

NOU EN OF ! ! !

:angel

mayhem

Regering, krijg de TERING.

die werkte al in de 70’s

redmanta

ik vind wel dat we allemaal iets te hard roepen, laatste gegevens zijn dat de invoer pas vanaf 2018 is voor personenautos, dus dat is nog een hele lange tijd, tegen die tijd is het al 7x verandert.
                        wat ik wel raar vind is dat de vrachtwagens eerst moeten in 2012, die hebben tog geen alternatief, je kunt moeilijk met 20ton supermarktbevoorading met de trein of bus gaan.

bcoupe 1.6

origineel gepost door sw16v
                          Zal binnenkort wel iemand weer om gelegd worden in den haag als ze zo door gaan met het verneuken van ons land!
                          zou er echt niet raar van op kijken.

ze kunnen beter bezuinigen op andere dingen!

trap eerst al die polen het land uit,
                          alle marrokanen terug
                          geen geld maar in afrika en die shit in die Islam landen!

Geloof mij, die km heffing kan nooit voor iemand uit! de regering bedenkt het, dat zegt wel genoeg!

die hufters in denhaag willen immers zelf ook niets doen aan kosten besparing of aan het milieu denken!

ze rijden zelf/ of worden gereden in allemaal een a8 of 7serie!
                          ipv dat ze zelf een prius rijden!! neeee

Krijg steeds meer een schijt hekel hier aan dit land.
                          alle kosten gaan omhoog, maar loon blijft gelijk of moeten zelfs inleveren! Dat is toch van de zotte?

nederland kut land!

ben ik helemaal …en vervolgens overal nergens meer mee bemoeien want kabouter bos jan potter vullen de zakken over de burgens die zich de tering werken en hun verneuken de boel :fy1

nog beter bea er uit trappen samen met willen en max en dat verkopen hoppa weer een paar miljoen erbij

en vervolgen’s idd grenzen dicht …….mag dit eigenlijk niet zeggen maar …dolf zei …..eigen volk eerst …..klinkt hard maar is wel het beste :agent

2e-c14nz

Het is ook gewoon een hele zeikerige situatie. Denk je een leuk goedkoop autotje te kunnen rijden, wordt je alsnog genaaid door die rukkers. Of je je nou laat naaien door balkenende, of laat dekken door bos, ik weet niet wat erger is. Iedereen is straks weer de lul. Ik dacht dat je kon werken om te leven, niet andersom.

wessaa
                            Deelnemer

we krijgen tegen die tijd de zelfde problemen als in amerika,

als burger is het soms moeilijk om een grote auto te kunnen betalen ivm met de hoge kosten van wegenbelasting in combinatie met brandstof

als de kilometerheffing er door komt, dan gaan meer mensen hun kleine rottige auto`tje de deur uit doen, en kopen een mooie grote suv! :jerry

en voor de werkeloosheid kan dit ook niet goed doen, zoveel mensen die ver buiten de plaats wonen, zoveel mensen die met een klein loontje hun gezin moeten onderhouden! zoveel mensen die al in de wao zitten, maar wel voor de kleinste wasse neusjes overal werk moeten gaan zoeken, zich moeten melden bij het uwv, sollicitatie plicht hebben! leuk die km heffing! , het nut van werken zie ik niet meer in , je kan net zo goed steuntrekker worden .. dan heb je het uit eindelijk nog beter voor elkaar dan jan de boerenlul die hard moet werken van 8 tot 6 !!!!!!!!!! :argue:puke:fy1:argue:cry:hmmz:thumbdown

en daarbij zie ik m`n hobby tegen die tijd ook niet meer zitten, en helemaal als jong iemand, ben nu 21! autorijden is tegen die tijd niet meer rendabel omdat je ook zit met je eigen huisje , de inrichting verbouwen hypotheek etc.

lang leven nederland! hamas hamas heel het parlement aan het gas!!! :jerry

bcoupe 1.6

de hele 2e kamer fusieren …..en mensen uit de praktyk er in zetten zonder bonussen of premie’s

overal de geld kranen dicht en luisteren naar de burger en niet plukken

ik ben voor een staken en den haag vast zetten en zeker voor anarchie….weg met de regering

weg met de kleuters weg met de pleuro!!!weg met de hoge acijnse en weg met kilometerheffing!!!!

Anoniem

Kilometerheffing wordt de doodsteek voor menig garagehouder:mad:

eerst de autoindustrie opvrolijken met de zogenaamde slooppremie,
                                  geld uit de schatkist en dan nu aan komen zetten met km heffing.:o

De nederlandse garagehouder wordt weer blij gemaakt met een dood vogeltje.:hmmz

sw16v
                                  Deelnemer

Slooppremie was gewoon vuile voorbedachterade!

VUILE HUICHELAARS

Regering, krijg de TERING. komt op mijn kentekenplaathouder te staan ooit!

TonSR

allemaal de zelfde iedeen,bereidheid tot actie is er genoeg
                                      wie heeft de capaciteit om dit goed op te zetten.
                                      en voor al niet zo als in hoek van holland,geen zin
                                      in kogelgaten in mijn auto van die nerveus wordende agenten,al
                                      hoewel ik daar begrip voor heb,als zo een losgslagen stel holigangs
                                      op je af komt.
                                      der zijn best mensen hier die dit goed kunnen
                                      organizeren,kijk maar naar menig meting.
                                      dus voel je je geroepen laat je horen,ik weet niet
                                      hoe of wat anders had ik wel wat begonnen
                                      vgr tonsr.

Bart Hoedemaker

Ik wil het wel organiseren hoor, geen problemen om op de NOS headlines te komen, alleen probleem is WAT gaan we doen, en alleen wat leden van het forum hier is niet genoeg.

Het moet gewoon zoals in Frankrijk laatst: Werknemers dreigen fabriek op te blazen met gasflessen als ze ontslagen worden :D

TonSR

bart:o:ozo ver wil ik nou niet gaan maar wel wegen blokkeren of het binnen hof
                                          de oever verbindingen in rotterdam blokkeren en dat soort ding.
                                          en ja ook berichten op andere forums plaatsen er zijn zat mensen die ook op anderre forums zitten,mischien een poll maken bart en dan kijken wat er uit komt,je zeg of u2 maar wat ik kan doen.
                                          maar ja met zijn 2 beginnen we ook niks.
                                          en hoe zit het met omcn zijn die ook bereid om mee te doen
                                          gezien uit club verband.
                                          vgr tonsr.

Bart Hoedemaker

Niet? :D haha…

Maar die gasten moeten wel wakker worden daar….. in Den Haag, paar wegen blokkeren gaat het niet worden.

Anoniem

we kunnen beter zo snel mogelijk gaan,
                                              want als het rekeningrijden een feit is,
                                              wordt het een duur actie-ritje :hmmz:D:D

TonSR

origineel gepost door Bart Hoedemaker
                                                Niet? :D haha…

Maar die gasten moeten wel wakker worden daar….. in Den Haag, paar wegen blokkeren gaat het niet worden.

wat dacht je van het kleinpolderplein zo iets dergelijks
                                                of een paar snelwegen,langzaam acties dat soort dingen

Bart Hoedemaker

Ik zat meer te denken aan rollen prikkeldraad over de snelwegen en flinke blokkades met omgeduwde oude bussen of auto’s ofzo…

Ik was een tijd terug vorig jaar November in Bangkok aanwezig, toen die vliegvelden bestormd werden, ongeveer hetzelfde idee. :vertag

( jah ik ben gek, ik weet het ) :P

Destruction
                                                  Deelnemer

origineel gepost door MonzaRon
                                                    Kilometerheffing wordt de doodsteek voor menig garagehouder:mad:

eerst de autoindustrie opvrolijken met de zogenaamde slooppremie,
                                                    geld uit de schatkist en dan nu aan komen zetten met km heffing.:o

De nederlandse garagehouder wordt weer blij gemaakt met een dood vogeltje.:hmmz

Voor zover ik gisteren wat wijzer ben geworden, is de nederlandse garagehouder (that would be me..) ook degene die die kutdingen in moet gaan bouwen, mits APK erkend (laat ik die nu net hebben… :hmmz )

Maar inderdaad, Voorkomen dat die politieke yuppen hun crimineel hoofdkwartier kunnen betreden (of verlaten, nog leuker :D) lijkt mij zeer doeltreffend. Het kan altijd heel extreem, misbruik maken van de slechte beveliging bij Behatwix, en die ouwe muts gegijzeld houden tot de kmheffing voorgoed in de prullenbak verdwijnt….

Nah, ik dwaal af.. :P tis niet de bedoeling dat we allemaal een strafblad oplopen..

RonaldH

tis simpel

tot die tijd zullen we vast wel weer s gaan stemmen,stem dan eens op een partij die hier niet aan mee doet.

ja ik weet het ,geen enkele partij maakt zn beloftes waar,maar goed niet op de gevestigde orde stemmen.’
                                                      maar ja er natuurlijk altijd bevolkingsgroepen,en dan denk ik buiten de randstad die trouw hun partij blijven stemmen

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 503)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.