Kilometerheffing 3 cent in 2012.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Kilometerheffing 3 cent in 2012.

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 503)
  • Auteur
    freek corsa
    Deelnemer

Als er een actie op gezet word, dan doe ik mee, want de gemeenten willen ook die inkomen die ze nu hebben behouden.

En met die 3 cent nu zijn de kosten wel gelijk, maar met 7 cent echt niet meer.

En die accijns reizen de pan ook al uit, dus ik zeg gooi alle accijns op de brandstof, geen wegenbelasting, geen km heffing. Dan ga ik namelijk wel op waterstof rijden, gewoon thuis tanken :jerry

freek corsa
      Deelnemer

@ bart en xander n, ik weet welke baan ik ga nemen.

Ik word een werkloze Nederlander, dan ben je van het gezeik af, je krijgt wel weer compensatie terug van de km heffing :P

Bart Hoedemaker

Wat doe je hier nog? :vertag , met dit uitzicht… en prijzen van niets :P

teungts
          Deelnemer

wordt dus in het begin van het jaar uitzoeken welek meetings we heen gaan en uit rekenen hoeveel km je nog kan rijden.

maar voor de buitenlandse autorijder wordt wel wat voor geregeld iets van tolwegen voor buitenlanders:thumbup

2e-c14nz

Count me in :thumbup

Ghanz
              Deelnemer

k zeg me hobby wel vaarwel…

en koop een trekker :sleeping

TonSR

origineel gepost door Ghanz
                  k zeg me hobby wel vaarwel…

en koop een trekker :sleeping

ja hans, dat lijk mij wel passen bij jouw
                  en dan zo een pipo wagentje er achter:D:D:D
                  de boel de boel laten,en een beetje achter de druiven
                  pluk aan hobbelen:P:P:P
                  ps,dan wil ik je wagenpark wel voor een heel
                  klein prijssie:wub:wub:wub:wub:wub:wub
                  lol,,, vgr tonsr.

Bart Hoedemaker

Dit is ook leuk:

Over dertig jaar geen verkeersdoden meer’
                    vrijdag 22 mei 2009

ENSCHEDE – Het is nauwelijks voor te stellen, maar over dertig jaar zullen in Nederland verkeersdoden tot het verleden behoren. Dit stelt althans het Duitse technologieconcern Siemens. Volgens een toekomstscenario van het bedrijf bepalen in 2039 zelfsturende elektrische auto’s het straatbeeld, die als een autotrein dicht op elkaar rijden zonder de veiligheid in gevaar te brengen.

Een dienstregeling voor het openbaar vervoer bestaat in de toekomst ook niet meer. Reizigers zullen ‘hoogfrequent’ worden vervoerd en bepalen hun vraag door een spraakgestuurde reisplanner die is geïntegreerd in een mobiliteitspas.

Nog een gewaagde voorspelling: storingen in het openbaar vervoer komen niet meer voor, treinen worden onderhouden terwijl ze rijden. Futuristisch zijn ook spraakgestuurde horloges en zonnebrillen die legitimatie, telefoontjes en betalingstransacties verzorgen. Zelfs deuren kunnen ermee worden geopend.

Siemens, zelf een belangrijke speler in mobiliteitsvraagstukken, heeft naar eigen zeggen twee jaar wereldwijd onderzoek gedaan in veertig steden naar grote trends in de komende jaren. Het concern legt de toekomstscenario’s voor aan de Nederlandse overheid, vervoersbedrijven en ingenieursbureaus

http://www.tctubantia.nl/algemeen/binne … n-meer.ece

TonSR

mmmm.30 jaar ben ik in de 90,een gelukkie dan as ik oversteek,en niet zo
                      snel meer loop,wordt ik in elk geval niet meer door een petje
                      dood gereden:jerry:jerry:jerry:jerry
                      vgr tonsr

mayhem

maar wie gaat dat kastje plaatsen dan…

en hoe zou een GPS signaal reageren op 2 rollen alu folie eromheen:angel

Destruction
                        Deelnemer

Op andere fora heb ik dit ook al voorgesteld. Maar how bout wat actie voeren? Komop, alleen klagen en niets doen levert niks op, en gaat onherroepelijk het gevolg hebben dat we dit gewoon door onze strot geduwt krijgen.

Ik zit te denken aan een keer het complete binnenhof vastzetten met allemaal auto’s. Met z’n allen (geweldloos!!) duidelijk maken dat die kmheffing er gewoon NIET moet komen. Vd week las ik dat Eurlings heeft aangegeven aan Bos dat er geld bij moet… Als ze nu al weten dat het meer kost dan het gaat opleveren, kap het dan af? Maar nee, ze gaan gewoon weer miljarden over de balk smijten, die wij via allerlei constructies mogen gaan ophoesten.

Ik zeg in ieder geval NEE. Een dergelijk kastje komt NIET in mijn auto, ofwel word uitgeschakeld/gesaboteerd.

Ghanz
                          Deelnemer

dat laatste ben ik keihard met je eens.

net wat mayhem zegt…. dosis alu folie eromheen, kijken wat ie dan doet.

anders maar met lood :P

Fearless
                            Deelnemer

origineel gepost door mayhem
                              maar wie gaat dat kastje plaatsen dan…

en hoe zou een GPS signaal reageren op 2 rollen alu folie eromheen:angel

Of op een hamer?:afro

freek corsa
                              Deelnemer

Maar euhm….

Krijg ik die zooi dan niet in mijn oldtimer ?

Ik laat geen vreemden aan mijn auto komen :vertag

manta1988
                                Deelnemer

origineel gepost door sw16v
                                  Zal binnenkort wel iemand weer om gelegd worden in den haag als ze zo door gaan met het verneuken van ons land!
                                  zou er echt niet raar van op kijken.

ze kunnen beter bezuinigen op andere dingen!

trap eerst al die polen het land uit,
                                  alle marrokanen terug
                                  geen geld maar in afrika en die shit in die Islam landen!

Geloof mij, die km heffing kan nooit voor iemand uit! de regering bedenkt het, dat zegt wel genoeg!

die hufters in denhaag willen immers zelf ook niets doen aan kosten besparing of aan het milieu denken!

ze rijden zelf/ of worden gereden in allemaal een a8 of 7serie!
                                  ipv dat ze zelf een prius rijden!! neeee

Krijg steeds meer een schijt hekel hier aan dit land.
                                  alle kosten gaan omhoog, maar loon blijft gelijk of moeten zelfs inleveren! Dat is toch van de zotte?

nederland kut land!

kon het niet beter zeggen :thumbup:P

TonSR

nou kom op kerels ik heb het al geschreven,wie is er thuis in
                                    zo iets opzetten,daar heb ik geen kaas van gegeten
                                    wil wel met alle liefde helpen ,zal zeker voor aan staan
                                    HET WORDT TIJD DAT NU WIJ ONZE TANDEN EENS LATEN ZIEN
                                    HET MOET AFGELOPEN ZIJN HIER OM MAAR DIE AUTOMOBIELIST
                                    TE NAAIEN
                                    die rotzooi in den haag blijf aan de gang,nu 3 cent
                                    als we nu niks doen zitten we over een jaar of wat op
                                    7 cent de kilometer en mischien 3 euro de liter brandstof
                                    hebben de gorre hufters toch hun zin file opgelost
                                    want de meeste onder ons kunnen dan echt geen
                                    auto meer rijden.
                                    WILLEN WE WAT DAN IS HET NU DE TIJD
                                    STRAKS IS HET TE LAAT.
                                    vgr tonsr.

Destruction
                                    Deelnemer

Met bovenstaande, zoals al eerder aangegeven.

Ik ben hoe dan ook VOOR. En ik zal ook zeker aanwezig zijn!

Iemand die ervaren is in zoiets opzetten?

manta1988
                                      Deelnemer

ik doe ook mee :thumbup stelletje flikkers daarzo :fy1

Bart Hoedemaker

Kom maar op

TonSR

zo als men kan lezen animo is er
                                            nu mensen die zo iets kunnen regelen.
                                            vgr tonsr.

red astra

origineel gepost door asconahobbyist
                                              even gauw uitgerekend.
                                              Mijn Astra coupe op gas kost 175 euro per 3 mnd wegenbelasting,is dus 700 euro per jaar.
                                              Ik rij 20.000 km per jaar maal 3 cent is 600 euro,dus in den beginne is het voordeliger.
                                              Maar als t naar ruim 6 cent gaat,tsja,dan ben je dus veel duurder uit.
                                              En wordt er nog onderscheid gemaakt in het type auto of betaal ik in mn nederige astra g net zoveel als de de opgedofte hoogblonde 60 jarige snol met prada zonnebril in haar Porsche Cayenne.
                                              En in de spitstijden,betaal je dan ook meer??? tsja,sorry dat ik naar mn werk moet,straf me daar maar voor!
                                              Oja,aangepaste werktijden buiten de spits hadden ze bedacht. Is goed,ga ik om 3 uur snacht naar mn werk.
                                              Jahoor mevrouw u kunt op uw kleine beurt wachten,2 bandjes er ook bij? Als u hier om half 4 bent komt dat in orde,oja,wel ‘s nachts want de jongens gaan om 12 uur weer naar huis.
                                              Thuis werken is ook een optie,hoef je helemaal niet meer weg,alleen,ja,hoe ik die brug nou 3 hoog op mn balkon krijg………..
                                              Gelukkig hoeven alle buitenlanders die hiet werken niks te betalen dan,bij Polen valt toch niks te halen dus die rijden vrolijk rond in hun steeds mooiere nieuwere wagens.
                                              En als je net over de grens in belgie woont en in nederland werkt,nou dan bof je ook.
                                              Mischien een idee om zelf ook maar over de grens te gaan wonen,wordt inmiddels een beetje verdrietig in dit land.
                                              En hoe het nou met oldtimers,klassiekers gaat,of die er buiten gaan vallen zoals toen gezegd is,ik geloof het allemaal niet zo.
                                              En voorlopig gaat de bpm nu steeds een stukje omlaag en de wegenbelasting omhoog,dus wie een nieuwe auto koopt heeft mazzel,maar iedereeen (ook wij in onze oude rommel) betalen elk kwartaal steeds meer.
                                              Hoelang pikken we dit nog,het graaibeleid van onze regering loopt de spuigaten uit,ze komen met totaal
                                              ondoordachte plannen,en al dat onderzoek naar technische mogelijkheden,wie betaalt dat?? Juist ja,de belastingbetaler,wij dus!!!!!!!

ik rijd ook op gas G3 en betaal aan wegenbelasting 221,- per 3 maanden = 884,- per jaar

rij gem 180 km woon/werk per dag, dus dat is 46.800 km per jaar….

dus reken maar uit wat ik erop verlies, alleen maar om naar me werk te kunnen pffff…

TRPower

wanneer gaan we actie voeren?
                                                neem ik graag een dag of langer vrij voor…

manta1988
                                                Deelnemer

ik ook…laat maar weten

RonaldH

heb nog een rolletje lood liggen,wie wil er alvast een stukje:D

maar waarom stemmen we nog op die politieke partijen?????

Destruction
                                                    Deelnemer

Gewoon niet doen.

Waarom richten we zelf niet een partij op? :P

Laat Ons Autorijden ofzo? :P Mbt verkeer heb ik zo mn ideetjes, als dan nog een aantal gasten over andere onderwerpen wat nuttigs verzint moet het toch lukken? Populistisch vanalles bleren werkt heel goed, bewijst 1 bepaald persoon uit Den Haag..

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 503)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.