Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Kilometerheffing 3 cent in 2012.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 november 2009 om 14:17 #17550261AnoniemLid sinds:
1 January 1970Lees allemaal afschuw hier :hmmz
Mag de staat nu zonder toestemming al je auto gaan verbouwen,
en dat jij ook nog de kosten mag gaan dragen van het geheel ? :hmmz=========================================
Tegen die tijd zal er wel iemand een proefproces aangaan met de staat,
doordat zijn privacy en vrijheid aangetast wordt,
vanwege de inbouw van een ‘staatskas’ in die persoons eigendom, de auto. :o
==================================================
Later komt er ook een kastje in ons TV, WC etc etc en 1tje om ons nek :D14 november 2009 om 14:26 #17550262Zal binnenkort wel iemand weer om gelegd worden in den haag als ze zo door gaan met het verneuken van ons land!
zou er echt niet raar van op kijken.ze kunnen beter bezuinigen op andere dingen!
trap eerst al die polen het land uit,
alle marrokanen terug
geen geld maar in afrika en die shit in die Islam landen!Geloof mij, die km heffing kan nooit voor iemand uit! de regering bedenkt het, dat zegt wel genoeg!
die hufters in denhaag willen immers zelf ook niets doen aan kosten besparing of aan het milieu denken!
ze rijden zelf/ of worden gereden in allemaal een a8 of 7serie!
ipv dat ze zelf een prius rijden!! neeeeKrijg steeds meer een schijt hekel hier aan dit land.
alle kosten gaan omhoog, maar loon blijft gelijk of moeten zelfs inleveren! Dat is toch van de zotte?nederland kut land!
14 november 2009 om 14:28 #17550263ohwja nog wat leuks he, tis allemaal van de zotte.
je betaald je hier in nederland scheel aan WB, en straks ook met km heffing.
hoe gaat het als je in het buitenland rijdt? Daar betaal je in principe geen ruk voor (behalve tolwegen)
als we de grens over gaan betalen we nog?????
leuk even op vakantie 1500km knallen, en weer terug!
Hoop gewoon dat het 1 groot fiasco word, en zal er met alle liefde aan mee helpen
14 november 2009 om 15:00 #17550264voor het gemak vergeet je even dat je in somige
landen als buitenlander wel ff een vinjet moet
kopen,dus je betaald wel ff wat meer als alleen
tolwegen,goed plan voor die balk van ellende
had hij nog niet aan gedacht een vinjet voor buitenlanders
die nederland in komen,betalen al die oostblokkers ook
een beetje mee,er rijden er zat op zoon oostblok kenteken
rond.wel zo eerlijk tegen over die hollander die zich scheel betaald
voor zijn auto,tje,vraag me ook af hoe dat gaat met die kilometer
heffing met buitenlandse kentekens,hebben geen kassie,betalen
dus waarschijnlijk niks ,ga ik ook maar met duits kenteken
rijden,post adresje bij een maat van me,ben benieuwd.
vgr tonsr.14 november 2009 om 15:08 #17550265Ach, in 2012 zijn we toch allemaal de pijp uit volgens zoevie zoevie figuren… :jerry
14 november 2009 om 15:33 #17550266origineel gepost door TonSR
en straks gaan we stemmen,weer met zijn alle
op die balk van ellende en wordt die niet de grootste
gaan we toch weer lekker een coalitie aan,zijn we toch
de grootste dus warom stemmen,ook daar worden we mee
genaaid.hollanders wordt toch is wakker.Jah of Wilders wordt straks net zo populair als Fortuyn in die tijd, puur uit protest, en dan wordt ie ” ineens” gelynced ofzo :hmmz
14 november 2009 om 15:35 #17550267origineel gepost door Emiel-Manta
hier zou iedereen groen moeten rijden, maar wat gebeurt er met alle ‘slechte’ auto’s?
juist ja, die rijden gewoon verder in afrika.Jah die bedoel ik altijd, wat heeft het voor nut als 1 tiende van de wereld een beetje mee doet aan het eco gebeuren?
Moet je is in plaatsen in Azie, zoals Bangkok of Beijing zijn, man je kan amper ademen :P
14 november 2009 om 16:01 #17550268mooie klote zooi wordt het hiero.
als dit echt doorgezet wordt en mn klassiekers gaan dr ook onder vallen,
dan moet ik maar een dak en een kachel op mn motorfiets bouwen :wtf14 november 2009 om 17:11 #17550269Tijd voor een Duits kenteken?
14 november 2009 om 17:17 #17550270origineel gepost door Jerremy
Ik denk dat Kadedilac me eerste klant gaat worden ? :vertag :P
Helaas, ik ben anti-leningen en al die meuk:P Ook de auto wordt zonder lening aangeschaft:vertag
14 november 2009 om 20:20 #17550271ik zit net op teletekst te lezen dat het geld hiervan direct naar de staat gaat en hierdoor lopen de provincien weer geld mis.hiervoor mogen ze een extra belasting gaan verzinnen om alsnog geld te kunnen innen.dus als iemand hier denk wijzer te worden NEE dus.en degene die al achteruit ermee gaat word nog een keer van achteren genomen. hoe zo die nieuwe belasting gaan heten?misschien komt de windbelasting weer terug!!!!!
14 november 2009 om 20:25 #17550272origineel gepost door Roelof
Tijd voor een Duits kenteken?schreef ik hier boven al,gezamelijk post adresje in dat landje
vgr tonsr.14 november 2009 om 20:40 #17550273maar kerels we zijn allemaal nederlanders kom niet aan zijn auto
want hij gaat op tilt.
maar als er wordt voorgesteld om die auto 1 week te laten staan
zegt hij,warom ik ,hij die ander doet het toch al.:Pdus we ouwehoeren met zijn alle lekker verder
en onder tussen worden we steeds verder uitgekleed
en gebeurd er niks.
kilometerheffing straks ruim 6 cent per km
reken even uit ,je werk in arnhem pakweg 100 km maal 6 cent is 6 euries
terug ook 6 is 12 euries maal 5 werk dagenis 60 euries per week
daarbij pakweg 60 euries benzine kom ik op 120 euries inde week
en in de spits waarschijnlijk nog duurder ,,,,,ga dan na wat je nu aan
wegenbelasting betaald,waar kom je dan op uit,,,,ja hoor,,,,
wij automobilisten worden weer genaaid.:fy1
maar auto rijdend nederland nog steeds niets doen hoor.
met zijn alle een vuist maken dan is er een mogelijkheid
alleen berijk je niks
:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
vgr tonsr.
ps.
ik vraag me af hoeveel members er hier op het
forum zitten
daar naast hoeveel er bereidt zijn om is in actie te komen
bvb op een maandag ochtend de in en uit gaande wegen rond den haag dicht te gooien tegen dat km heffings beleid
zitten hier vast wel genoeg mensen die daar aan mee
willen doen,en ook mensen die zo iets goed op kunnen
zetten,die capasiteiten heb ik niet,maar ik rij wel voor in.
tonsr.14 november 2009 om 21:57 #17550274origineel gepost door kadeddilac
origineel gepost door Jerremy
Ik denk dat Kadedilac me eerste klant gaat worden ? :vertag :P
Helaas, ik ben anti-leningen en al die meuk:P Ook de auto wordt zonder lening aangeschaft:vertag
hehe, jah weet ik, was ook een geintje. :)
Vond je post zo droevige toon hebben :(
Dacht ff een ‘cheer-up’ richting Kadeddilac :Dgrtz.
14 november 2009 om 22:31 #17550275Rot op met dat kilometerhef gelul!
Eerst zien dan geloven!
En als het komt..haal dan die acsijnsen van de benzine dr ook af!
Dan moet het voor jan met de cap wel uit kunnen!
Zoals nu beweerdt word, worden we straks nog armer.14 november 2009 om 22:36 #17550276@ TonSR … het is allemaal al besproken en beslist daar in De haag … denk je dat het nou nog ene moer uitmaakt wat jan met de pet er van vindt? :sleeping
14 november 2009 om 23:32 #17550277kan iemand eens vertellen hoe of wat, ik hoor veel over een kastje in de auto, registreert die dan hoeveel je rijdt, en moet een bedrijf dat uitlezen, of moet je die activeren als je provincialesnelweg opdraait of kan je flink stuk door de polder en dan alles omzeilen, hoe zit dit………
15 november 2009 om 00:06 #17550278origineel gepost door TonSR
daarbij pakweg 60 euries benzine kom ik op 120 euries inde weekPraat je alleen nog over ritjes voor je werk, niet eens daarbuiten.. ( vrienden, familie, tripjes..e.d ) :mad:
15 november 2009 om 00:08 #17550279origineel gepost door redmanta
kan iemand eens vertellen hoe of wat, ik hoor veel over een kastje in de auto, registreert die dan hoeveel je rijdt, en moet een bedrijf dat uitlezen, of moet je die activeren als je provincialesnelweg opdraait of kan je flink stuk door de polder en dan alles omzeilen, hoe zit dit………Je wordt 24h getracked en traced, zelfs als je stopt om te pissen langs de kant van de weg :puke
15 november 2009 om 00:41 #17550280Het land word met de dag triester en ik schaam me ronduit dat ik de Nederlandse nationaliteit draag en in dit kut land woon waar we met z’n allen gekleineerd en gekort worden op alles waar wij als burger mee te maken krijgen…:fy1
En dan durven ze nog te beweren dat “maar” 16% er op achteruit gaat 60% er niks van zal merken en zelfs 24% er beter van zal worden!!!!!!!!! :argue Geloof mij maar dat we met z’n allen dit zwaar in de portomonnee gaan voelen zoals er al hierboven word besproken:
Er moeten GPS kastjes ingebouwd worden: VOOR ONZE REKENING!!!
6,7 cent per gereden km ja m’n reet dit gaat uiteraard nog veel hoger worden: VOOR ONZE REKENING!!!
Accijnsen er vanaf? nee natuurlijk niet anders word de staatkas niet goed gevult: VOOR ONZE REKENING!!!
Online gevolgd worden waardoor je netjes ook de bekeuring van je rekening afgeschreven ziet worden als je te hard rijd ook uiteraard bij 1km te hard want GPS snelheid is werkelijkheid: VOOR ONZE REKENING!!!
Aangezien de gemeentes geen extra inkomsten gaan krijgen doordat alles meteen naar de staatskas gaat komt er ‘n nieuwe belasting zodat er toch extra geld binnen komt: VOOR ONZE REKENING!!!
En dan nog niet eens te spreken over het werken tot je 67ste :fy1 er moet 1 regel komen en dat is 40jaar werken in totaal daarna met pensioen dus zodat ook godverdomme die klote personen die “doorleren” tot hun 40ste en daarna pas het bedrijfsleven in gaan en dan ook nog het lichtste beroep van allemaal hanteren (als je het een beroep kunt noemen) namelijk een pen vast houden en dom gelul uitkramen ook LEKKER HEERLIJK tot hun 80ste kunnen werken, vieze ventjes!!!!
En uiteraard je zorgverzekering die gaat ook weer minimaal met 10 euro per maand omhoog in de loop van volgend jaar :argue
Ik ben nog heel wat dingen vergeten maar 1 ding is zeker:
BEDANKT NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ja wat heb ik te klagen we leven toch in ‘n rijk land?
De hatelijke groeten aan alle bewindslieden en die ernorme kontelikker BAKELLENDE ze zouden die kop alleen al moeten amputeren, wat een aanzicht :puke
Hopelijk snapt nu iedereen waar we burgelijke ongehoorzaamheid in het leven moeten roepen we worden allemaal in onze reet genomen waar we bij staan en we vinden het ook nog eens allemaal prima…:swear
Gegroet een zeer ontevreden Nederlander! :puke
15 november 2009 om 01:29 #17550281Ik ga mijn mening niet geven, want dan komen ze me vannacht nog uit bed ophalen :jerry
Ik ben het wel met SW eens, stop eerst maar met het geld weg geven :vertag
15 november 2009 om 10:56 #17550282Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind er allang niks meer aan hier in dit kikkerlandje… Jah oke, kwa voorzieningen etc is het nog “goed voor elkaar ” , maar kwa vrijheid wat je hebt… :hmmz
Uiteraard zit je met familie/vriendin/vrouw etc, dus emigreren valt dan niet mee, laat staan dat de meeste de stap niet kunnen nemen, die zitten dus ” opgesloten ” in het systeem :(
Ik zit zelf overwegen om naar Thailand te verhuizen, mooi in het noorden in de bossen, of in het zuiden met uitzicht over azuur blauwe zee, en ach het kost maar een fluitje :P Probleem daar is alleen werk, dan moet je westers inkomen verwerven, daarom ben ik nog hier :o
En dan is de keuze nog niet eens omdat het altijd lekker warm is, nee gewoon vanwege de vrijheid die je nog hebt.
15 november 2009 om 10:59 #17550283is mischien een beetje laat,lees wat ik hier boven schreef,als we
nu eens alle auto forums konden activeren en tot actie zouden
komen en dan niet 1 dag voor mij part 1 week , mischien dan
:hmmz:hmmz:hmmz
och zal wel een mooie droom blijven.
vgr tonsr.15 november 2009 om 11:02 #17550284origineel gepost door TonSR
is mischien een beetje laat,lees wat ik hier boven schreef,als we
nu eens alle auto forums konden activeren en tot actie zouden
komen en dan niet 1 dag voor mij part 1 week , mischien dan
:hmmz:hmmz:hmmz
och zal wel een mooie droom blijven.
vgr tonsr.Jah probleem met dit, net zoals alle acties is dat er maar een kleine meerderheid het lef heeft om door te zetten…als het eerste schaap over de dam is, volgt de rest……
15 november 2009 om 11:02 #17550285origineel gepost door TonSR
maar kerels we zijn allemaal nederlanders kom niet aan zijn auto
want hij gaat op tilt.
maar als er wordt voorgesteld om die auto 1 week te laten staan
zegt hij,warom ik ,hij die ander doet het toch al.:Pdus we ouwehoeren met zijn alle lekker verder
en onder tussen worden we steeds verder uitgekleed
en gebeurd er niks.
kilometerheffing straks ruim 6 cent per km
daarbij pakweg 60 euries benzine kom ik op 120 euries inde week
en in de spits waarschijnlijk nog duurder ,,,,,ga dan na wat je nu aan
wegenbelasting betaald,waar kom je dan op uit,,,,ja hoor,,,,
wij automobilisten worden weer genaaid.:fy1
maar auto rijdend nederland nog steeds niets doen hoor.
met zijn alle een vuist maken dan is er een mogelijkheid
alleen berijk je niks
:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
vgr tonsr.
ps.
ik vraag me af hoeveel members er hier op het
forum zitten
daar naast hoeveel er bereidt zijn om is in actie te komen
bvb op een maandag ochtend de in en uit gaande wegen rond den haag dicht te gooien tegen dat km heffings beleid
zitten hier vast wel genoeg mensen die daar aan mee
willen doen,en ook mensen die zo iets goed op kunnen
zetten,die capasiteiten heb ik niet,maar ik rij wel voor in.
tonsr.ben ik helemaal mee eens.ik ben zelf vrachtwagenchauffeur en hoe vaak die wel niet de dupe overal van zijn.en dan acties.iedereen loopt te zeiken maar er gebeurd niks.ja een keer op een maandag om 12 uur met z’n allen toeteren.goh wat een actie.we moeten net als in frankrijk alles dicht gooien er gebeurt te weinig hier in dit land.
we mogen betalen en betalen.laat dan al die ontwikkelingshulpgeld in je eigen zak en laat de mensen zelf uitmaken of ze zelf wat willen bijdragen.dat is wel het eerlijkst.ik geef altijd wat aan de deur.ze beslissen over onze belastingcenten en wij mogen weer harder.
:fy1:fy1:fy1
als je werk word je gestraft heb je geen werk krijg je van alles.een voorbeeld bij ons in de buurt hebben allechtonen een gratis computer vd gemeente gehad want tegenwoordig kun je niet meer zonder.
ander voorbeeld.iemand in mijn omgeving is al jaren werkeloos en zit in de wao.hij krijgt overal subsidie voor en kwijtscheldingen.hij heeft zelfs 375euro terug gehad van uwv vanwege tegemoetkoming vd hoge ziektekosten verzekering.
wij betalen dat.laten ze die werkelozen maar de gemeenten schoon houden voor die uitkering die ze krijgen.moet je kijken hoe snel ze werk vinden.want werk is er genoeg als je maar wil.:argue:argue:argue -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.