Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Kilometerheffing 3 cent in 2012.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2010 om 11:17 #17550686
Wat een gedoe allemaal!
Elke auto zo’n kassie, dat gaat zo ongeloofwaardig veel geld kosten dat we dat wss zelf mogen betalen. Ze kunnen beter een heel nieuw concept bedenken of gewoon met hun graag-geld-ontvangende-handjes van de oude regeling afblijven!27 januari 2010 om 11:32 #17550687AnoniemLid sinds:
1 January 1970Waarom niet op wegen die altijd vast staan (bv A13/A20..) de poorten voor 80km zone
ombouwen naar automatisch scanners dat als je er over heen rijd een bepaald bedrag betaald tussen bepaalde tijden. Dan zoeken mensen wel andere wegen of vermijden bv de spits en hoef
je ook niet door tolpoortjes.. werkt 100% beter dan nu met kastjes etc!!!27 januari 2010 om 21:24 #17550688Dat was te verwachten met die Eurlings.
We kunnen hem nu wel euro-niks noemen vindt gij ook niet?
Wel politici………je kunt ze niet vertrouwen, das wel gebleken in al die jaren.
Heb hier nog een leuke:
Politicus: man die het tegendeel bedoelt van wat ie ten onrechte heeft willen ontkennen en dan toch maar bevestigt onder voorbehoud.Hoe spelen ambtenaren/politici mikado????????????
Wie als éérste beweegt is AF!!!!!!!!!!!!!!
:kewlpics
28 januari 2010 om 11:53 #17550689de wegenbelasting is nu ook omhoog gegaan…. voorbedachte rade zodat het allemaal goedkoper lijkt straks?
voor 800kg autotje van 14euro naar 18euro! aardig percentage er bij :wtf
28 januari 2010 om 12:05 #17550690Dan kun je beter een zware auto hebben.
Voor 1620 kg, van 220 naar 230 per kwartaal
28 januari 2010 om 12:16 #17550691:P in verhouding minder duur geworden…..
maar wat me nog meer niet zint he….
ze hebben t nu over referendum’s, anwb leden peilingen en nog maar ongein op radio en tv…
maar wat ze telkens vergeten en ook in de berekeningen is de KILOMETER HEFFING PRIJS VERHOGING
ze gaan nog steeds uit van de 3ct de km als basis tarief. terwijl dat binnen x aantal jaar verdubbeld gaat worden, zelf meer dan dat! tarief zonder einde
28 januari 2010 om 12:26 #17550692Dat is toch normaal dat je de bevolking niet teveel gaat vertellen en dat je in belangrijke berekeningen dingen achterwege laat die NU niet aan de orde zijn (maar straks er als vanzelfsprekend gezien worden)
Anders zou je een volks opstand gaan krijgen, en dat moeten we natuurlijk niet hebben ;)
28 januari 2010 om 13:48 #17550693origineel gepost door Freestyler
Dat is toch normaal dat je de bevolking niet teveel gaat vertellen en dat je in belangrijke berekeningen dingen achterwege laat die NU niet aan de orde zijn (maar straks er als vanzelfsprekend gezien worden)Anders zou je een volks opstand gaan krijgen, en dat moeten we natuurlijk niet hebben ;)
idd ;)
28 januari 2010 om 17:00 #17550694SW moet niet zeiken, die heeft straks 2 oldtimers, dus die betaald geeneens km heffing als t komt.
ik ry daily met de D kadett (1981) dus ik zou goedkoper uit zijn, aangezien de corsa enkel in de weekenden buiten mag spelen.
echter… ik ga niet met een kast rijden, ik ben geen pedo die zijn TBS moet afmaken en daarom gevolgt moet worden, geen gevaar voor de maatschappy (niet geregistreerd in ieder geval :angel).
nog ff en auto rijden is weer net als in begin 1900… enkel weggelegt voor de hogere klasses.
maar dan verdienen ze minder, dus komen er weer extra belastingen…en als ik dan de 65 haal…alhoewel.. 75 tegen die tijd, en ik mag met pensioen, dan is die regeling zover gekort dat ik geeneens auto rijden kan betalen. focking hell, we moeten dan zelfs rollatortax betalen, want die rubber bandjes slijten ook, en dat geeft fijnstof.
iedere keer dat ik de keuken inga is een stryd, dat ouwe lichaam wil niet zo best meer, maar ik moet toch me voeten goed optillen, schuifelen met mijn pantoffels over het tapijt zorgt voor extra slijtage aan beide, en dat word perfect geregistreerd in mijn slijttaxmeter.inmiddels bestaan de aziatische landen niet meer, door alle uitstoot daar is iedereen dood, zelfs geen strontvlieg of mestkever kan er nog leven.. gelukkig hebben wij dat weten te voorkomen door extra geld te innen van de paar auto’s die in Nederland rijden.. de maatschappy… dat waren wij.
:P
28 januari 2010 om 18:20 #17550695:jerry
28 januari 2010 om 20:42 #17550696Zelfs een pedo krijgt geen enkelband, omdat het zijn privacy aantast.:swear
28 januari 2010 om 20:51 #17550697Mooi stukje tekst Mayhem :wors
29 januari 2010 om 18:17 #1755069829 januari 2010 om 22:31 #17550699Woehaaaaaaaa…………. Amsterdam.
Daar noem je ook een stad, mijn hemel daar zijn een stel wereld vreemde geschifte figuren aan de macht.
Die zitten den helen dag na te denken hoe kan ik JOU tot last zijn.
Had men zo`n leuke inval om…..leest u ff mee??
Auto`s mogen fietsers niet meer inhalen, gelukkig ging dat niet door.
In het verleden toen Tineke Netelenbos op verkeer héél NEDERLAND in de gordijnen joeg, met haar tolpoorten was Amsterdam de éérste die héél graag mee wou doen.
Amsterdam waar parkeren duurder is dan er rond te rijden, nou sinds de bananenbar er niet meer is kom ik er ook niet meer.
Amsterdam……………………………………………29 januari 2010 om 22:41 #17550700Ziet er naar uit dat het gewoon door onze strot geduwd word……….
29 januari 2010 om 22:46 #17550701Uiteindelijk kwamen de tolpoorten van Tineke Tolpoort erniet dankzij: De Telegraaf.
Remember it??30 januari 2010 om 10:32 #17550702lui los dat hele klerezootje en gods gruwelijk veel belasting
geld,,,,,trouwens onze senten,,,,, op.
geef het kwartje van kok terug aan hen die er recht op hebben wij dus
alleen op papier dan,verhoog dan de benzine met 1 kwartje
met de op papier geregelde terug gave van dat andere kwartje
houd dit in dat we 50 euro centjes meer gaan betalen voor
1 liter benzine ,wegen belasting er af,en let op nu komt het voordeel
waar die apen in den haag niet aan denken.
iedereen betaald dus 50 cent meer per liter.
de auto,de brom mobiel de bromfiets de snorfiets de motorgras maaier
de generator de scheepjes met motoren afijn alles wat maar brandstof
gebruikt,en niet vergeten de lui van over de grens moeten ook tanken.
dus dan gaat het op, rij je veel betaal je iets meer en rij je weinig
dan is het inderdaad voordeliger.
ps
ik wil maar ff zeggen dat ik net als velen jan met de pet ben
en geen voor een dik geldt verdienende econoom in dienst van de
staat die trouwens ook door onze belasting senten wordt betaald.
vgr tonsr.30 januari 2010 om 11:44 #17550703ZEG NEE TEGEN DE KILOMETERHEFFING GA NAAR http://www.kilometerheffing-nee.nl/ :wors
2 februari 2010 om 18:36 #17550704:thumbup
2 februari 2010 om 23:45 #17550705origineel gepost door koks16v
ZEG NEE TEGEN DE KILOMETERHEFFING GA NAAR http://www.kilometerheffing-nee.nl/ :worsHeeft dit nog wel zin dan? Aangezien EuroLINKS het er door wil drukken
3 februari 2010 om 09:06 #17550706Nooit geschoten is altijd mis.
Plus dat ie achteraf nooit kan zeggen dat er wel degelijk een draagvlak was, omdat er geen protest was.
8 februari 2010 om 20:33 #17550707Ambtenaren houden de echte cijfers over de km-h€ffing verborgen. Achter de schermen presenteren medewerkers van minister Eurlings ( verkeer ) heel andere statistieken dan in de openbaarheid.
Dat stelt de VVD, na een besloten brieffing in de tweede kamer.
Wij hebben heel wat anders gehoord, dan in de MOOIWEERVERHALEN wordt gepresenteerd. Dit is ONACEPTABEL aldus het liberale kamerlid Aptroot.
De minister zegt dat 68% van de automobilisten erop vooruitgaat, maar de cijfers van het ministerie tonen heel wat anders aan.
Ook de kosten voor gezinnen en de kosten van het hele systeem liggen volstrekt anders dan hoe ze naar buiten toe gepresenteerd worden.
Tot woede van de VVD`er mag hij niets van de gesprekken naar buiten brengen. Wanneer hij als kamerlid uit de school klapt over een vertrouwelijke brieffing, kan hij een schorsing tegemoet zien.
Apetroot moest na afloop van de brieffing naar eigen zeggen zelfs zijn aantekeningen inleveren.8 februari 2010 om 20:36 #17550708politici = naaiers
8 februari 2010 om 20:44 #17550709Aangezien een politicus nooit gelooft wat hij zegt, is hij altijd stomverbaasd wanneer anderen hem blijken te geloven.
Uitspraak: Charles de Gaulle.8 februari 2010 om 20:46 #17550710Voormalige minister van verkeer Tjerk Westerterp riep al in de jaren zestig: De automobilist is net een meelzak, elke keer als je erop slaat blijft hij stuiven.
:swear
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.