Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Kilometerheffing 3 cent in 2012.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 december 2009 om 00:06 #17550636
Hoe staat het hiermee dan? Hoor er ineens niks meer van :o
13 december 2009 om 10:50 #17550637Ik moet het eerst nog allemaal zien gebeuren. Kleine, minder vervuilende auto’s zouden een lagen tarief krijgen, net als spits tarieven. Diesel tarieven etc. Wij gaan er in ieder geval niet op vooruit met de corsa :thumbdown
16 december 2009 om 02:30 #17550638Ik wil niet dat het gebreuurtttt:cry
16 december 2009 om 11:19 #17550639slim he die lui uit den haag,niks meer over zeggen,niet over praten
bloed het wel dood bij de mensen en dan ineens ligt daar die
brief dat je ff langs moet komen voor de inbouw.als ze deze brief aangetekend versturen moet je voor onrvangst tekenen niet
tekenen dus nooit ontvangen.
krijg je hem gewoon in de bus zonder tekenen ,gewoon in de open
haard gooien,nooit ontvangen,gaat ze dus weer een aardige
duit kosten.:vertag
dit was weer even vooruit denken,ben benieuwd,maar zo als gezegt
het blijf ineens bijzonder stil rond de spion.:sleeping
vgr tonsr.16 december 2009 om 13:13 #17550640Zal wel net zo goed werken als een bekeuring weg mikken.
16 december 2009 om 13:16 #17550641origineel gepost door TonSR
slim he die lui uit den haag,niks meer over zeggen,niet over praten
brief dat je ff langs moet komen voor de inbouwvgr tonsr.Yup ;)
Gister werd er propaganda op tv gevoerd van dat ” volgens cijfers van het centraal planbureau ” de economie weer in een groei is. Want ach ze weten in Den Haag toch wel dat 95% van het volk zulke leugens gelooft, ondertussen lekker door blijven verhogen van de belastingen en andere tax onzin!! De stiekemerds :fy1
16 december 2009 om 19:09 #17550642In Almere worden mensen al afgesloten van Energie….
Lees Telegraaf…
Te zotte
18 december 2009 om 10:35 #17550643origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door TonSR
slim he die lui uit den haag,niks meer over zeggen,niet over praten
brief dat je ff langs moet komen voor de inbouwvgr tonsr.Yup ;)
Gister werd er propaganda op tv gevoerd van dat ” volgens cijfers van het centraal planbureau ” de economie weer in een groei is. Want ach ze weten in Den Haag toch wel dat 95% van het volk zulke leugens gelooft, ondertussen lekker door blijven verhogen van de belastingen en andere tax onzin!! De stiekemerds :fy1
Dat ze daar in Den Haag wereld vreemd zijn, is niets nieuws.
Dat was voor lulhannes al, en dat zal niet veranderen zolang de ministers bang zijn dat er financieel op achteruit gaan.
Ik blijf pleiten voor een prestatie beurs bovenop het sociaal minimum. En dat de bevolking bepaald wie het krijgt.
Wedden dat er dan naar het volk geluisterd gaat worden???Dat alles wat ze in het binnenhof door willen voeren, via een achterdeur moet gebeuren, zegt in mijn ogen al genoeg.
Anders had het wel rechtstreeks kunnen gebeuren.
Dat is de buur landen trouwens ook opgevallen dat die manier via een achterdeur goed werkt. Ook daar gebeuren die practijken steeds meer.Ik ben ook stilaan aan het wachten op een volks revolutie. (lees, ik had hem ondertussen allang verwacht)
Maar schijnbaar hebben we in NL meer schapen dan echte radicalen. Wel WOLF roepen, maar ondertussen samen met de meut zo het wolvenhol in lopen….En die paar wat wel weg rennen, worden (al dan niet door de politiek geregeld) afgeschoten of neer gestoken.
Heerlijk toch, dat leven onder de juk van de overheid die we “democratisch” gestemd hebben.
Die democratie is allang zoek.
Als je iets gedaan wil hebben in dit land, meot je juist gaan stemmen op die gene die het tegendeel wil doorvoeren. Gegarandeerd, tegen de tijd dat ze in de kamer zitten, zijn ze toch weer 180 graden gedraaid :cool:18 december 2009 om 11:40 #17550644heb je goed
18 december 2009 om 20:16 #17550645och kerel wat jij nu verteld,vertel ik al een poosje,de nederlander,,,,
warom ik hij doet het toch al,,,
en dus gebeurd er niks.
maar in brussel zitten de lui te brullen dat ze loonsverhoging
moeten krijgen,en jou loon wordt bevroren.
nog zoon mooi verhaal,de vakbond geef haar protest tegen 67
jaar op,om dat er geen intresse is uit het volkmijn idee allemaal je lidmaatschap op zeggen,mischien leren ze er
wel van om naar de leden,het werkvolk dus te luisteren.en ik zeg het weer,,,,,wat blijf het stil rond de kilometer heffing
he,of zouden ze het te druk hebben met de feest dagen
met zoon maand salaris kan je tenslotte hem wel uit je broek
laten hangen.
denken aan de gene die door alle ellende op straat staat en
magenoeg niks heb,daar maak je je toch niet druk om met
een dik salaris uit den haag.
maar wel door de belastingbetaler,wij dus op gehost.fijne dagen haagse bluf,en dat julli met 2010 maar met bakellende
en al uit jullie stoelen mogen zijn gedonderd.:jerry:jerry:jerry
vgr tonsr.18 december 2009 om 20:26 #17550646Herhaling schijnt de enige manier te zijn om sommige mensen wakker te maken (zei me leraar vroeger ook al) king:
probleem is dat we gewoon met te weinig man zijn om iets op poten te kunnen zetten. Zeker als je bedenkt dat 90% gewoon schaap achtig door gaat…
3 januari 2010 om 17:27 #17550647Volgens mij zit iedereen in een winterslaap.:sleeping
3 januari 2010 om 18:12 #17550648Je zou het haast idd gaan denken ja…
Vind het gewoon jammer dat het ook in Den Haag weer stil blijft rondom die km heffing.
Zo ging het ook met de euro, heel veel gespeculeer, dan hele tijd niets meer. En dan kreeg je hem ineens door je strot gedouwd.
Europese grond wet, dito
Oorlog in Irak, eerst deden we niet mee. En nu komen onze jongens in body bags terug uit alibaba land.
automibilist pesten moest afgelopen zijn, jaren terug al. ook weer doodse stilte, en dan wordt je er weer mee opgezadeld.Hoezo hypocriet spelletje??
Omdat ze daar ver weg beter weten wat goed voor ons is dan wij zelf, hebben we nu een echte goede welstaat hier, waar niemand onder de bijstands norm hoef te leven, niemand in de schulden zit, en iedereen zo zijn werk kan beoefenen waar hij/zij voor geleerd heeft.Wake up damn fools! die tijd is allang voorbij!!!!
4 januari 2010 om 18:44 #17550649het word tijd dat ik die jackpot win.
lever ik alles in (behalve me auto) ben het zat in dit …. land:fy1en dat kasje komt er niet in dan maar de bak in gaat hun geen reet aan waar ik uit hang.
kunnen we gewoon niet met heel nederland gaan staken of zo.
4 januari 2010 om 18:48 #17550650nederlanders zijn schapen.
kijk naar frankrijk, als daar wat beurt wat ze niet willen is heel parijs 1 grote pleurisbende..
4 januari 2010 om 18:52 #17550651die pick up die die personenauto heeft geramd pas geleden,die had een ritregistratiesysteem aan boord.
die data gebruiken ze nu om aan te tonen hoe hard hij reed.
was op het nieuws vandaag.
dat keur ik wel goed bij een ongeluk.
maar straks gaan ze het gebruiken om aan te tonen dat jij ergens te hard hebt gereden en je dus een boete kan verwachten,reken daar maar op!!
4 januari 2010 om 19:52 #17550652Vanmorgen was al op het nieuws dat justitie de huidige “black-box” die vaak in lease-auto’s zit en bedrijfswagens wil gaan gebruiken of er bij een ongeval ook te hard gereden is en hoe er gereden is.
Dus, dat is al stap 1.
uiteraard in latere nieuwsberichten niks meer gehoord of gezien hierover.
6 januari 2010 om 09:57 #17550653Wat er vandaag op internet staat:
AMSTERDAM – Als automobilisten meer motorrijtuigenbelasting moeten betalen, geeft de ANWB geen steun voor de kilometerheffing.
De ANWB zegt in het AD dat leden zich gepakt voelen. Als de kilometerheffing vanaf 2012 wordt ingevoerd, moeten de aanschafbelasting van nieuwe auto’s (bpm) en de motorrijtuigenbelasting worden afgeschaft.
In aanloop naar 2012 wordt de bpm alvast verlaagd. Om dat te betalen wordt de motorrijtuigenbelasting verhoogd.
ANWB-leden zouden klagen dat ze betalen voor het voordeel van een ander. Het kabinet heeft toegezegd dat de automobilist door de kilometerheffing niet duurder uit is, maar veel automobilisten zijn volgens de ANWB nu al duurder uit.
De toeristenbond dreigt daarom de steun voor de heffing in te trekken. Zonder maatschappelijk draagvlak wordt het lastig de heffing in te voeren.
6 januari 2010 om 16:20 #17550654deze maand is de wegenbelasting met 6.4 % verhoogd
wel leuk die bpm maar zolang ik niks koop heb ik er niks aan .
eerst incasseren en dan later net doen alsof je de automobilist een handje helpt
6 januari 2010 om 16:44 #17550655origineel gepost door 14XE
deze maand is de wegenbelasting met 6.4 % verhoogdwel leuk die bpm maar zolang ik niks koop heb ik er niks aan .
eerst incasseren en dan later net doen alsof je de automobilist een handje helpt
nog tot juli dan duur betalen daarna is mijn 2e manta ook belastingvrij:P
6 januari 2010 om 17:27 #17550656origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door 14XE
deze maand is de wegenbelasting met 6.4 % verhoogdwel leuk die bpm maar zolang ik niks koop heb ik er niks aan .
nog tot juli dan duur betalen daarna is mijn 2e manta ook belastingvrij:P
en dan zoeken ze snel naar een andere manier om je gewoon keihard te naaien !!!!!
dit is gewoon schandalig wat de overheid willen doorduwen bij ons…..
wees slim en stem op bijv Wilders :thumbup
8 januari 2010 om 16:02 #17550657AnoniemLid sinds:
1 January 1970http://www.kilometerheffing-nee.nl/
Aantal
ontvangen steunbetuigingen:
Totaal: 1409748 januari 2010 om 17:41 #17550658Big brother is watching you…..
8 januari 2010 om 20:48 #17550659Vandaag 08-01-2010 in DE Telegraaf: TOPAMBTENAREN GELOVEN NIET IN MEGAPROJECT!!!!!!!!!!!!!
Topambtenaren van het ministerie van verkeer en waterstaat zijn zeer kritisch over het in hun ogen MEGALOMANE PROJECT van hun minister Eurlings voor de invoering van de omstreden kilometerheffing.
De trein van Eurlings dendert voort. Alleen jaknikkers mogen meedoen is hun klacht.In De Telegraaf verbreken de topambtenaren morgen 09-01-2010
het stilzwijgen over het megaproject en onthullen dat ze zich in stilte voorbereiden op een parlementaire enquete over deze afschuwelijke dwaling.Zou zeggen: Koopt allen morgen De Telegraaf!!
9 januari 2010 om 20:58 #17550660Krijg nou wat……….helemaal geen reactie van wat er in De Telegraaf stond vandaag.:vertag
Maar…………….het kan ook zijn dat jullie in een schock zitten vanwat jullie gelezen hebben, wel ik heb mijn koffers al gepakt.
Nederland is veranderd in een communistische HEILSTAAT, wie nu niet weg is…………….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.