Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Kilometerheffing 3 cent in 2012.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 november 2009 om 18:53 #17550511
Ze willen wel wat invoeren. Ze blazen gewoon het geen wat ze willen erg op zodat ze aan het eind krijgen wat ze willen.
Net als je auto verkopen. Je wil er zoveel voor hebben en je zet hem te koop voor een x bedrag meer.
21 november 2009 om 19:10 #17550512origineel gepost door red astra
origineel gepost door Stender
Wat is eigenlijk de reden waarom kilometerheffing wordt ingevoerd?
Probleem met het oude systeem of nieuwe innovaties waardoor het efficiënter wordt?om nog meer miljarden naar die focking ontwikkelingslanden te sturen :swear :swear
Dat is ook zo’n zwart gat waar je geld in kan blijven gooien, die regering in landen zoals Afrika wil zelf niet dat de mensen ontwikkelen, en dan nog van die domme varkens die miljarden erin pompen.
21 november 2009 om 19:25 #17550513origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door red astra
Probleem met het oude systeem of nieuwe innovaties waardoor het efficiënter wordt?om nog meer miljarden naar die focking ontwikkelingslanden te sturen :swear :swear
Dat is ook zo’n zwart gat waar je geld in kan blijven gooien, die regering in landen zoals Afrika wil zelf niet dat de mensen ontwikkelen, en dan nog van die domme varkens die miljarden erin pompen.
meer dan de helft van het geld komt niet eens aan.dat gaat naar directeuren die tonnen per jaar verdienen en van alles declareren.:puke
21 november 2009 om 19:25 #17550514he kerels ,ik heb het licht gezien,jaja lees snel verder en
wordt wakker.
we pleuren allemaal die auto de deur uit
en en en ja nu komt het
we gaan allemaal een paard kopen
geen belasting geen heffing want op je paard is zoon kassie net
zo moeilijk als op een motorfiets
geen benzine voor 1,45 euro de liter maar een baal hooi
af en toe wat extra voor het paardje
lekker terug naar af
en den haag ach kiespijn kan je missen,en den haag ook
wat zouden ze daar gek worden zeg,oja het systheem
zal mogelijk wel een beetje blijven.
houderschap voor je paard
en verplicht ruiterbewijs halen ja nu ik er over na denk
toch maar mijn omi,zonder spion er in dan.
vgr tonsr.21 november 2009 om 19:42 #17550515Jah maar dat is toch absurd? Dan gaan we die kloof alleen maar groter maken Arm Rijk. Weer toegeven, hun meer, wij weer minder :fy1
21 november 2009 om 19:46 #17550516http://www.youtube.com/watch?v=o3KNEOOGExk&feature=related
Kijk hier dan, komt er gewoon op neer van:
” Alle oude zooi en aso bakken de weg af “
Dit is wel Belgie, maar idee is hetzelfde.21 november 2009 om 19:50 #17550517origineel gepost door xander n
origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door red astra
meer dan de helft van het geld komt niet eens aan.dat gaat naar directeuren die tonnen per jaar verdienen en van alles declareren.:puke
Jah klopt, maar dat is al sinds de oudheid, zelfde met die ramp in Burma een tijd terug met die tyfoon. In dat hele land heerst een sterk regime, er is nooit een kwartje bij de arme sloebers gekomen in de rijstvelden..
En mensen hier maar Miljoen storten op een giro nummer, wat lekker in de zakken van een generaal of hoge piet gaat :puke
21 november 2009 om 20:11 #17550518De komende verkiezingen zullen wel weer op dit lijken
http://www.youtube.com/watch?v=GNZoC8ryBrA
” Geert Wilders vermoord…..”
21 november 2009 om 21:04 #17550519zelfs de belgen liegen er om …he heeft geen nut ..kwam er eventjes tespraken en snel lullen ze de andere kant op
dit geintje gaat miljarden kosten ..wat ze niet eens teug krijgen
gevolg daar van is dat de meesten weer naar de oldtimer’s grijpen of op de motor gaan
wordt het niet tyd dat er een paar van de 2e kamer ff niet weg moeten ofzo??
21 november 2009 om 22:19 #17550520De nieuwe kilometerheffing is er door. Vanaf 2012 krijgt iedere automobilist een big-brother apparaatje in de auto. Een gps-ontvanger die bijhoudt waar en wanneer je rijdt. BPM en wegenbelasting gaan afgeschaft worden, wie op een file-plek rijdt, of sluiproutes weet, moet straks extra betalen. 5 euro per 10 kilometer schijnt.
Volgens onze hoestende man op het Binnenhof gaan dit opbrengsten worden waarbij zelfs de huidige flitsopbrengsten gaan verbleken: “…nu lijkt het nog redelijk, met die 3 cent per kilometer in 2012. Maar het is de bedoeling dat de spits- en sluiproutetarieven ECHT GIGANTISCH PIJN GAAN DOEN in de portemonnee. Denk aan honderden euro’s per maand voor sommige automobilisten die gewoon woon-werk verkeer doen.22 november 2009 om 09:02 #17550521gotverde….gotverde…
die vuile randdebiele in den haag zuigen de minima helemaal leeg, vuile pisvlekken :argue
nou ik ga maar voor andere baan kijken, want die 180+ km woon/werk voor mij gaat me de nek kosten, kan nu al bijna de maand niet rond komen :thumbdown
heb dan wel alleen maar avonddiensten, maar moet wel elke dag vanaf lelystad richting woerden, dus weet niet of die spits tarieven ook voor mij gelden :hmmz
22 november 2009 om 10:42 #17550522origineel gepost door red astra
dus weet niet of die spits tarieven ook voor mij gelden :hmmzIk denk het wel, tarieven in spits zijn juist hoger ook nog, omdat ze denken dat de mensen er dan wel uitblijven :o :puke
22 november 2009 om 11:06 #17550523:jerry wat maakt het uit, in 2012 vergaan we allemaal..
http://www.astroblogs.nl/2007/10/16/schrijf-t-in-je-agenda-21-december-2012/
:puke nouja 21 december.. misschien moeten we nog een klein jaartje extra betalen, oldtimers horen er weer buiten:fy1
22 november 2009 om 11:51 #17550524origineel gepost door Rubenn
:jerry wat maakt het uit, in 2012 vergaan we allemaal..http://www.astroblogs.nl/2007/10/16/schrijf-t-in-je-agenda-21-december-2012/
:puke nouja 21 december.. misschien moeten we nog een klein jaartje extra betalen, oldtimers horen er weer buiten:fy1
hadden ze niet al eerder verspeld dat de wereld zou vergaan :hmmz
mochten we in 2012 toch vergaan, ga ik in begin 2012 me leningen enz.. niet meer betalen :jerry
22 november 2009 om 13:51 #17550525Ik heb vandaag eens zitten rekenen
Ik betaal nu per jaar €872 aan wegenbelastingIk heb afgelopen jaar 26000 km gereden met mijn Zafira
22000 km in Nederland (Belgie, Frankrijk en Spanje telt niet mee ;))
22000 x 3 cent = €660 wegenbelasting per jaar
Dus dan ga ik er op vooruit :thumbupMaar word het 6 cent per gereden km dan word €1320 per jaar
Dat is al €448 per jaar meerEn gisteren hoorde ik dat ik in 2010 10 cent de km moet gaan betalen
Dat word dan €2200 per jaar
Dat is dan €183 per maandDit krijgen ze er nooit door :argue
22 november 2009 om 16:31 #17550526Wel…………
Je hebt ten eerste het normale tarief per gereden kilometer, men start met 3 cent oplopend naar 7 cent.
Het tarief is ook afhankelijk met wat voor auto men rijd, benzine met of zonder kat, lpg. Diesel met of zonder roetfilter.
Men verteld niet dat: er komt een spitstarief en die straft de automobilist flink af, dat extra tarief is niet mals oplopend naar 50 cent per gereden kilometer.
En niet te vergeten de automobilist moet ook betalen voor het gebruik van de mobi-meter.
Jazeker!! net als met je telefoon, tv, internet.22 november 2009 om 18:45 #17550527Ik heb er nog geen bron van gezien, maar ik heb gehoord dat het CDA geen heil meer ziet in de kastjes/kmheffing..
22 november 2009 om 19:53 #17550528origineel gepost door Destruction
Ik heb er nog geen bron van gezien, maar ik heb gehoord dat het CDA geen heil meer ziet in de kastjes/kmheffing..Het doel van de mobi-meter is; de file`s drastisch verminderen en het is beter voor het milieu.
Maar dat zijn de woorden van de politici, en dan weet je wel dat je verneukt word.
En hoe krijg je de file`s voor, pak m beet 40% minder??
Juist de kilometerprijs ( in spits en in natuurgebieden ) opvoeren tot max?? 50 cent per kilometer.
Het CDA ziet geen heil meer in de kastjes/kmheffing??????
Wel was het niet dat Camiel ( is van CDA ) op vrijdag de dertiende! ( 13 ) november het plan met veel tam tam heeft aangekondigt?
En NU weer om zijn?
Was nog wat vergeten en dat zijn de provinciale opcenten, een beetje provincie vangt € 60.000.000,- per JAAR!
Welnu deze mogen van het geschifte kabinet een alternatief bedenken.
Wel even om denken als ge weer gaat stemmen, alleen de VVD, PVV, en je gelooft het eigenlijk niet SP zijn tegen het inmiddels verfoeide of is het gehate kastje?22 november 2009 om 21:07 #17550529Dat oude auto’s Amsterdam o.i.d. niet meer in mochten was ook door en daarna ineens toch niet.
22 november 2009 om 21:13 #17550530ik rij overal.. me reet dat ik met de D kadett den haag of A’dam (ik wil der nog niet dood gevonden worden) niet in mag.. als ik er mot wezen, dan rij ik er. net als die nazi plakker in duitse steden… doe ik ook niet aan.
maar wat gaat dit files verminderen… iedereen gaat nu vroeger van huis voordat t spitstarief in gaat… dus je spits staat nu in de goedkope tijden.,
dank u politiek nederland… een boerelul met mavo moet je ff vertellen wat er gaat gebeuren..
22 november 2009 om 21:22 #17550531dat 80 op de snelweg zou toch ook file bestreiding zijn…. Blijkt toch niet zo te zijn. Heel vreemd…..
22 november 2009 om 21:39 #17550532origineel gepost door mayhem
ik rij overal.. me reet dat ik met de D kadett den haag of A’dam (ik wil der nog niet dood gevonden worden) niet in mag.. als ik er mot wezen, dan rij ik er. net als die nazi plakker in duitse steden… doe ik ook niet aan.:wors:wors:wors
22 november 2009 om 22:19 #17550533Terug naar Triple webers :wors :wub
22 november 2009 om 22:30 #17550534origineel gepost door champo
dat 80 op de snelweg zou toch ook file bestreiding zijn…. Blijkt toch niet zo te zijn. Heel vreemd…..
Dit gebruiken ze maar voor 1 ding, zelfs hier in het hoge noorden.
heeft uit te staan met bebouwing bij de snelwegen.
bij 80kmh is lawaai en vaak uitstoot ook minder, dus mag er dichter bij de snelweg worden gebouwd.
en dat terwijl er gezegt word dat die 80kmh een proef is…….:hmmz
23 november 2009 om 22:14 #17550535euheuh een proef…
Ik proef pure oplichting:fy1 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.