Kilometerheffing 3 cent in 2012.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Kilometerheffing 3 cent in 2012.

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 503)
  • Auteur
    manta19sr

zou voor mij lekker uuitkomen 200 km per dag,oftewel kan alles wel verkopen en een fiets er van kopen,schiet niet op zo,ze keunnen je strax waarschijnlijk nog overal volgen ook,op het werk ook,leuk alles krijgt een blackbox,hoppekke,maar die zijn uit te sluiten met een 2de accu:):)

RonaldH

hoe bedoel je met 2e accu ??? lijkt me niet eigenlijk.

mag ook via u2u

RonaldH
          sw16v
          Deelnemer

origineel gepost door Bart Hoedemaker
            Brief van Geert :D

PVV-Nieuwsbrief

Vrienden en vriendinnen,

De Partij voor de Vrijheid is fel tegenstander van de invoering van de kilometerheffing. Dit onzalige plan van CDA-minister Eurlings is de zoveelste manier van het kabinet om u het zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.

Meldpunt
            Daarom hebben we vandaag een meldpunt tegen de kilometerheffing geopend. Wij willen weten wat u vindt van deze zoveelste lastenverzwaring van dit asociale kabinet Balkenende-Bos.

Wij roepen u op om uw reactie te mailen naar: geenkilometerheffing@pvv.nl

Onze verkeerswoordvoerder Richard de Mos zal Minister Eurlings volgende week tijdens het debat over dit onderwerp in de Tweede Kamer met de ingezonden reacties confronteren.

PVV naar Groningen, Friesland en Drenthe
            De fractie van de Partij voor de Vrijheid doet de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe aan.

Op 14 december kunnen kiezers en geïnteresseerden zoals uzelf horen waar de PVV voor staat. Er is gelegenheid tot het stellen van vragen aan alle negen Kamerleden. De bijeenkomst zal in Drachten worden gehouden.

Opgeven met volledige naam, geboortedatum en BSN-nummer via vrijwillgers@pvv.nl. Opgeven kan tot 10 december aanstaande.

Vrienden, ik hoop u snel te zien.

Geert Wilders

mail de topic link door met een verwijs verhaaltje.

staan hier genoeg tegen argumenten + de reden.

sw16v
            Deelnemer

origineel gepost door 14XE
              de raad van state vind het een slecht plan :

http://www.raadvanstate.nl/adviezen/zoeken_in_adviezen/zoekresultaat/?zoeken_veld=w09.08.0515&advicepub_id=8849&utm_id=2&utm_source=Zoeken%20in%20adviezen&utm_campaign=adviezen&utm_medium=internet&utm_content=W09.08.0515/IV&utm_term=w09.08.0515

9. Kwalificatie als bestemmingsheffing
              Voor een rijksbelasting is het specifieke doel waartoe de opbrengst wordt bestemd niet van belang. Zij wordt gebruikt voor de financiering van de algemene overheidstaken. De opbrengst van een op het profijtbeginsel berustende bestemmingsheffing wordt daarentegen gebruikt voor gehele of gedeeltelijke dekking van de desbetreffende overheidsuitgaven

ze zien het dus ook als staats kas spekken!
              je word een poot uitgedraaid om voor andere kosten op te draaien waar je bijvoorbeeld als automobilist niks aan kan doen oid!

walgelijk ziekelijke mensen daar in denhaag!

Bart Hoedemaker

Geert heeft trouwens wel gelijk, breid het wegennet uit, het kan niet weg gewoon nu, en terugdringen van verkeerd is idd absurd werk.

Bart Hoedemaker

origineel gepost door sw16v

Brief van Geert :D

PVV-Nieuwsbrief

Vrienden en vriendinnen,

De Partij voor de Vrijheid is fel tegenstander van de invoering van de kilometerheffing. Dit onzalige plan van CDA-minister Eurlings is de zoveelste manier van het kabinet om u het zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.

Meldpunt
                  Daarom hebben we vandaag een meldpunt tegen de kilometerheffing geopend. Wij willen weten wat u vindt van deze zoveelste lastenverzwaring van dit asociale kabinet Balkenende-Bos.

Wij roepen u op om uw reactie te mailen naar: geenkilometerheffing@pvv.nl

Onze verkeerswoordvoerder Richard de Mos zal Minister Eurlings volgende week tijdens het debat over dit onderwerp in de Tweede Kamer met de ingezonden reacties confronteren.

PVV naar Groningen, Friesland en Drenthe
                  De fractie van de Partij voor de Vrijheid doet de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe aan.

Op 14 december kunnen kiezers en geïnteresseerden zoals uzelf horen waar de PVV voor staat. Er is gelegenheid tot het stellen van vragen aan alle negen Kamerleden. De bijeenkomst zal in Drachten worden gehouden.

Opgeven met volledige naam, geboortedatum en BSN-nummer via vrijwillgers@pvv.nl. Opgeven kan tot 10 december aanstaande.

Vrienden, ik hoop u snel te zien.

Geert Wilders

mail de topic link door met een verwijs verhaaltje.

staan hier genoeg tegen argumenten + de reden.

Doe ik, hij gaat naar Geert.

freek corsa
                  Deelnemer

Geert als je dit leest dan heb ik respect voor je, dat je de moeite wil nemen om meer argumenten van het volk op te zoeken.

Ik wens geen kastje in mijn auto te krijgen. ( mijn privacy gevoel word aangetast )

Pastra
                    Deelnemer

Is er geen vacature in de kamer vrij:jerry

Denk over veel dingen hetzelfde, en dus ook over dit!

Ik weet niet wie Pauw&Witteman gezien heeft? Met Marcel van Dam.
                      Het boek dat hij geschreven heeft is schrikbarend!

Koopkracht i.v.m. 1980 is achteruit gegaan.
                      De lonen omhoog, maar de WAO, WW, AOW, zijn maar 2% gestegen sinds 1980!
                      Daarom komen er zoveel mensen in de shit!

Zegt meneer de Vries van PvdA:
                      Ja, dat mensen in de WW komen zit altijd wat achter! Gezin uit elkaar, gokverslaving, enz.

HALLO, ff wakker worden dude! Meest van tijd komt 1 van de ouders bij gezinsbreuk in de WW. Gebeurt 7 vd 10 keer ong. Die krijgen WW. Dat ligt dus ZWAAR onder niveau om van de huidige koopkracht om rond te komen. De overheid is er toch om dan te helpen? Niet om je nog verder de stront in te trappen?

Nog 1 punt en dan is het weer genoeg voor vandaag:
                      Zo’n alleenstaande jonge moeder zegt: ja ik werk niet, want met WW krijg ik meer dan als ik bij MacDonalds werk(4d per week=16 per mnd=500 euro:O)

De WW is dan daar misschien wel hoger, maar de WAO voor arbeidsongeschikten is zo goed als NIET meegestegen met de huidige lonen, CAO’s en de minimum inkomens!

Ik ga niet zeggen dat daarom de autorijders uitgemolken worden om dit te verhelpen, want dat gebeurt toch niet. Maar als mensen niks KUNNEN uitgeven, dan word het verdomd lastig om de schatkist te vullen, dus dan maar bij iets waar we toch niet zonder kunnen leven->de auto

champo
                      Deelnemer

Privacy…. Privacy… Ben ik de enige die door heeft dat ze als ze echt willen er wel achter komen waar je bent (mobiel andere dingen)…. Hassan doet dit Mohammed doet dat….. Ik weet ook wel een paar Henken en Jantjes die ook dingen doen die eigenlijk niet mogen. Ook genoeg Willems aan het werk gehad die het na 2uurtjes wel gehad hadden en naar gingen met het argument dat het werk te min was. De Tokkie’s waren ook geweldig en werden aanbeden door sommige.

HIER!!!!! :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

Even kijken: ongeveer 12.000 kilometer per jaar= 1000kilometer per maand= 30euri. Even kijken wat mijn Astra per maand in de belasting kost… goh…Ook zo iets. Bij mij groeit het geld ook niet op m,n rug met 9,80BRUTO. Het is allemaal klote en verneukt. ik ga niet zoeken bij andere mensen zodat ik hun de schuld kan geven. Die fout hebben ze bij de buren 90jaar terug ook gemaakt. Ik zie de fout veel duidelijker. Er zijn gewoon 2miljard te veel aan mensen op de planeet die alles verzieken. Ook leven we hier in dit kleine landje met een ikke ikke ikke mentaliteit:puke

:puke:puke:puke…

2000
                        Moderator

Binnen een paar jaar krijg je automatisch de bekeuring binnen als je te hard rijd. En wie gegarandeerd mij dat als een volgende regering niet uitkomt (net zoals het f@cking kwartje van kok) de ze een paar cent op de heffing gooien?
                          Als ik het goed heb dan gaat het syteem niet op voor mijn oldtimer, en kan ik dus evengoed nog te hard gaan als ik daar zin in heb.

Het zijn gewoon een stelletje idioten in den haag, en hebben geen benul wat er leefd onder het klootjes volk
                          Ik ben niet voor Geerd (ik geloof niet dat’zo’n figuur als regeringsleider gewenst is) maar ik ben zeker tegen de rest!!!
                          Dit soort dingen kan alleen in nederland, en we pikken het allemaal als makke lammetjes. In frankrijk had het hele land al plat gelegen. Wordt er niet goed van :puke

Bart Hoedemaker

ikke ikke ikke inderdaad…. ik merk dit gedrag zelf veel bij mensen om mij heen zonder dat zei het zelf in de gaten hebben, ik ben zelf in Azie geweest zoals velen hier weten, dit heeft mijn kijk op Nederlandse samenleving wel veranderd, het is hier hard en stug en men heeft weinig voor elkaar over. :puke

Maar AIVD en andere instellingen tappen dagelijks telefoongesprekken af zonder dat jij het weet. Wat weten ze niet van je eigenlijk? Nu moet je ook overal je gegevens afgeven, en kan je je ID op straat niet toen, huppa 50 euro. Ga zo maar door, we worden control freak minded hier in Nederland…

Waar is het einde?

2000
                            Moderator

Waar is het einde?

ik hoop bij de volgende regering. Maar zoals gewoonlijk zal dat ook wel een teleurstelling worden. In mijn ogen hebben we de keuze tussen slechte, en nog slechtere. :(

champo
                              Deelnemer

Komt omdat we allemaal een grote bek hebben, maar als het puntje bij paaltje komt, geeft niemand thuis. Hoeveel auto bezitters zijn er? 14miljoen? Als die allemaal weigeren om dat kasje in te laten bouwen, wat willen die gasten dan doen??? Voor de een zal deze regeling goed uit pakken. Zoals mijn ouders rijden nog geen 6000 kilometer met hun Corsa. Voor mij maakt het niet zoveel uit vergeleken met nu. Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat ze mensen die 2kilometer van hun werk wonen en nog met de auto gaan, dat ze die aanpakken. Zeker als het ook nog zo’n nep off the road is of andere dikke bak.

2000
                                Moderator

origineel gepost door champo
                                  Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat ze mensen die 2kilometer van hun werk wonen en nog met de auto gaan, dat ze die aanpakken.

Nou dank je :hmmz

Pastra
                                  Deelnemer

Voorbeeld:
                                    Mijn chef woont 6 7 km van de zaak.
                                    Komt wanneer het kan met de fiets.
                                    2 dagen per week zit hij bij een klant-> 30 km.

Als de weersverwachtingen niet al te bar en boos zijn zoals gister, gaat hij met de FIETS!
                                    En dat terwijl de leasewagen dan dus thuis blijft.
                                    Heb ik respect voor, en hij zegt: Met de fiets ben ik veel sneller(wielrenner;))
                                    Dussssssss overgewichtig Nederland…koop een 2wieler, ga bij de appie om de hoek werken, dus opstaan met je luie flikker

2000
                                    Moderator

ik woon 3 km van mijn werk, en ik ga elke dag met de auto. Dit heeft 2 redenen: 1, mijn natuurlijke aangeboren luiheid. 2, ik zit bij de brandweer en mijn opkomsttijden zijn dusdanig kort dat ik die met de fiets niet gaat halen.
                                      Maar who gives a fuck, ik heb 3 auto’s, 2 banen, ik betaal voor alle drie, dus ik gebruik ze ook. Het enige wat ik fiets is met mijn kinderen. :thumbup

Pastra
                                      Deelnemer

Dat is dan een uitzondering.
                                        Kijk, luiheid is ook absoluut mijn ding(A)
                                        Ga hier int dorp bij nick-gsi regelmatig een bakkie doen…maar ga niet met de fiets:p HEB er nie eens 1:jerry

champo
                                        Deelnemer

Who gives a fuck??? Nou, je auto. Die kleine kut stukjes zijn echt slecht.

2000
                                          Moderator

origineel gepost door champo
                                            Who gives a fuck??? Nou, je auto. Die kleine kut stukjes zijn echt slecht.

he he, daar heb ik nu mijn golf voor :P :P :P :P :P :P
                                            als het nodig is dan rijd ik met een koude motor plankgas weg (heeft ie moeite mee als hij koud is :P )
                                            Maar een ander blokje vind je vanaf 50 euro, dus daar zit ik niet mee. Met mijn gts zou ik dat nooit doen :thumbup

TonSR

op het fietsie,leuk,als je pakweg 25 km van je stek vandaan
                                              woon, door werk in de haven,je rug en je knie en heup
                                              gewrichten naar de klote zijn,is fietsen erg prettig,als je dan onderweg
                                              tepletter wordt geregend,zijknat ben,en dan ook nog bijna door
                                              een paar aso petjes van je fietsie wordt gerost,kom je eindelijk bij
                                              je baassie zijn er een paar maatjes die nog ff lollig doen over
                                              dat je er niet uit ziet , is je dag aardig verkloot,en aan het eind van de
                                              dag hetzelfde verhaal naar huis,en dan vraag je vrouw ,,fijne dag gehad
                                              schat.je pakt een fles bier,en nog 1,en nog1,en dan ga je lazerus naar je bed.en morgen weer het zelfde,toch hoop je dat het droog is.
                                              dit is een verhaaltje wat ons dalijk allemaal staat te wachten
                                              als heel dat km gebeuren door gaat,want ook jij kan straks
                                              geen auto meer rijden.dus maak ons blij en laat ook jou
                                              stem horen.
                                              vgr tonsr

sebastiaankadettcabriogsi
                                              Deelnemer

origineel gepost door mayhem
                                                maar wie gaat dat kastje plaatsen dan…

en hoe zou een GPS signaal reageren op 2 rollen alu folie eromheen:angel

die manier van denken staat mij aan.

dat autorijden steeds duurder word oke, maar dat privecy gebeuren.. dat staat me niet zo aan. als ik 220 wil rijden op de snelweg met alle risico`s van dien moet ik dat zelf weten!

nu is het nog een beetje kat en muis spelletje. en dan is het niet meer eerlijk!:jerry

Deelnemer

origineel gepost door freek corsa
                                                  Maar euhm….

Krijg ik die zooi dan niet in mijn oldtimer ?

Ik laat geen vreemden aan mijn auto komen :vertag

oldtimers zijn zoals het er nu uit ziet uitgesloten! dus :P

allemaal corsa a1 rijden :P

Deelnemer

origineel gepost door 2e-c14nz
                                                    Dus het apparaat registreerd als er stroomonderbrekingen zijn geweest. Das knap lullig voor alle mensen die altijd druk bezig zijn met audio etc. Ik werk eigenlijk altijd het liefste zonder de accu.. Het is weer een lekker kansloos idee uit de haag :swear

idd wegzetten met polen er af.. jammer dan voor ze, kunnen ze toch niet doorvoeren dit.. belachelijk!

en watnou als je je auto een paar maande niet gebruikt..

acu leeg.. hmmzz :S

Thunder

origineel gepost door Maartuh
                                                      http://www.kilometerheffing-nee.nl/

ook getekend! :vertag (en doorgestuurd aan mijn hele emailadresboek..)

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 503)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.