Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Kilometer verlichting astra g coupe
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 maart 2014 om 17:46 #17264942
Sorry voor het ongemak maar nu op de astra forum
Ik heb een astra g coupe en me kilometer verlichting doet het maar voor de helf nu is de vraag welke lampjes heb ik nodig want zou ze graag blauw willen maken of zijn er complete kilometer units tekoop
Mvg Roy
25 maart 2014 om 18:08 #18226270Er zijn led kits te koop, ook in de kleur blauw.
Je kan ook een complete unit kopen, maar dat is redelijk prijzig.
In je kilometerteller unit gaan in totaal 4 leds dan (1 voor de km stand, en 3 voor je tellerplaatverlichting)
let wel op dat als je zwarte tellerplaten hebt, het effect alleen in het donker zichtbaar is. Witte tellerplaten geven beter effect.
25 maart 2014 om 18:11 #18226271Dankje en welke tipe lampjes zijn dat dan als ik mag vragen :p haha
En heb een witte achterkant dus dat komt goed uit ;)
25 maart 2014 om 18:14 #182262725mm leds.
neem bijv eens een kijkje op:
http://www.astuning.nl/Webwinkel-Product-1164081/Complete-set-LEDs-Opel-Astra-G-Zafira-A-Corsa-C-ACTIEPRIJS!.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar dan heb je wel een hele set. Dat wil zeggen dat ook je kachelpaneel, lichtschakelaar en MID/TID voorzien kunnen worden van leds.
maar misschien levert die site ook los.
10 april 2014 om 15:51 #18226273Mannen nu heb ik de lampjes bestelt (jammer dat ik daaropwel 2.5 weken op heb moeten wachten)
Maar ze passen niet ik heb ze er tussen zitten en ze geven geen licht :s
Erg raar weet iemand een bedrijf die dit kan en zou willen doen of die er meer verstand van hebben????Alvast bedankt
Gr Roy
10 april 2014 om 17:42 #18226274Het zijn Leds. Die hebben een + en een – maar de stroom kan er maar op 1 manier doorheen. Misschien moet je ze dus een halve slag draaien, grote kans dat ze het dan wel gaan doen.
En zorg dat ze goed contact maken met de printplaat. Misschien moet je de contacten van de led wat naar elkaar toe buigen. Doe dit met beleid, en draai ze er ook met beleid in, anders sneuvelen ze.
Om er zeker van te zijn dat je Leds ook echt werken, kun je ze even tegen een 9 volt batterij duwen. Ook hier geldt dat je ze maar op 1 manier werkend krijgt.
Doen ze het dan echt niet, mail dan even de site waar je ze besteld hebt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.