Kijk eens wat er na jaren weer opduikt op ebay.de!

Forumindex Forums Modellen Kadett Kijk eens wat er na jaren weer opduikt op ebay.de!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Nielske

Niet zeker of ik hem hier mag plaatsen, maar ik zag hem op FB voorbij komen en herkende hem van een kleine 10 jaar geleden…

http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-E-GSi-inc-Wohnkabine-RARITAT-/350824639319?pt=Automobile&hash=item51aec72b570″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Vinci
      Deelnemer

Zijn al topics over geweest, zelfs vrij recent nog, voor eentje die 10000 vroeg er voor!! Zijn volgens mij niet elke keer de zelfde, ondanks dat ze zeldzaam zijn staan er her en der nog wel een paar…

viewtopic.php?f=4&t=107797

Ik vind het best een goed concept, want met een camper zit je als je aan komt altijd gebakken aan de camping en kan je niet zo makkelijk weer effe weg als je luifeltje staat en zo, met dit ding heb je tenminste gelijk nog een echte auto bij je… Deze is ook nog best redelijk geprijsd…

saluma
        Deelnemer

Vroeger had je ook een systeem waarbij een trekhaak op je dak gemonteerd was en zo onder je dissel een rondje kon draaien met je auto.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.