Hallo ik heb een opel corsa B uit 2000,
heb verschillende topics hier gevonden over het zelf instaleren van een keyless entry set op deze auto.
Ik heb dit entry set gebruikt 
Ik heb dit schema gevolgd wat ik op dit forum had gevonden: 
Had ook een topic gevonden dat ik de kiekert van dit model corsa aan de bijrijderskant vind.
Heb kappen losgedraaid en achter 3 schuimrubberen platen zit een zwarte vierkante kast (neem aan de kiekert)
Alleen komt er 2x bruin wit en 2x bruin rood vanaf dit kastje, maakt het wat uit op welke ik de module aansluit?
Als ik de deurvergrendelingsknop aan de bestuurderskant omlaag doe gaan alle sloten op slot (kofferbak en bijrijdersdeur het is een 3deurs)
Als ik dezelfde knop aan de bijrijderskant omlaag doe gebeurt er niks.
Ik heb de module volgens het schema aangesloten op de kabels wat ik gevonden heb, heb gewoon een willekeurige bruinrood en bruinwit gepakt.
En de + van de module aangesloten op een losse accu naast de auto
Als ik op de afstandsbediening van de module druk hoor ik 2x een klik in de module.
Kennis had module doorgemeten en er zou een puls zijn vanaf module
Had ook bruinwit gemeten vanaf kiekert en hier zou ook v verschil inkomen als je de CV op en neer doet
Bruinrood deed niks
Heb het aangesloten via schema alleen gebeurt er niks als ik op AB duw.
Weet ook niet zeker of ik wel aan bijrijderskant moet zijn, en vind het raar dat ik verder nergens iets lees over dat er 2x BR en 2x BW uit de kiekert komt.
Alle draden wat geaard moeten zijn hou ik trouwens ergens op de carrosserie van de auto
Hoop dat iemand me hierbij kan helpen