Keuze nieuwe einddemper

Forumindex Forums Modellen Corsa Keuze nieuwe einddemper

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    trashmetal
    Deelnemer

@crossagek wrote:

Ik heb onder mijn corsa A C20XE een orginele pijp van voor naar achter dus incl. tussendemper en een remus demper op het eind , maar hoor bij mij toch wel heel veel verschil tov orgineel :angel

Maar volgens de RDW site zijn er voor mijn auto geen gegevens bekend wat ik mag hebben kwa dB’s , orgineel mocht ik 82 dB hebben , nu na de RDW keuring staat er niks ingevuld :angel :hmmz :angel

zou knap zijn als je een c20xe kan laten klinken als een 8v smallblockje :jerry

crossagek

@trashmetal wrote:

@crossagek wrote:

Ik heb onder mijn corsa A C20XE een orginele pijp van voor naar achter dus incl. tussendemper en een remus demper op het eind , maar hoor bij mij toch wel heel veel verschil tov orgineel :angel

Maar volgens de RDW site zijn er voor mijn auto geen gegevens bekend wat ik mag hebben kwa dB’s , orgineel mocht ik 82 dB hebben , nu na de RDW keuring staat er niks ingevuld :angel :hmmz :angel

zou knap zijn als je een c20xe kan laten klinken als een 8v smallblockje :jerry

ja inderdaad , maar had verwacht dat ze de eisen van een auto met C20XE zouden hanteren , maar staat overal ingevuld “geen gegevens bekend ” , dus ben benieuwd bij de eerste staande houding wat oom agent zegt :-P

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.