Kettingspanner voor Z22SE

Forumindex Forums Modellen Astra Kettingspanner voor Z22SE

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    borrr

Goedendag!

Ik ben op zoek naar de juiste kettingspanner voor mij Opel Astra G Z22SE motorblok.
      Er zijn 2 versies en ik heb denk ik de oude versie. Op internet kom ik veelal de nieuwe versie tegen maar dan moet ik de hele boel vervangen. (ketting, geleiders etc..)

Wie kan mij helpen aan de juiste? Dat scheelt mij een hoop werk en een hoop centjes ;)

Ik heb exact deze nodig:

Groeten
      Rob

2000
      Moderator

In Amerika kost een complete distributieset 80 dollar. Alleen de balansassen set zit daar niet bij.

midnight black
        Deelnemer

Allereerst: leuk dat je je voorsteld :???:

Waarom heb je een nieuwe en dan het oude model kettingspanner nodig?

borrr

@midnight black wrote:

Allereerst: leuk dat je je voorsteld :???:

Exuses, had gister haast en moest een aantal bedrijven mailen en op fora posten op zoek naar die kettingspanner.
            Ik zag ook geen voorstel topic vandaar;)
            Ik ben Rob en ben 32 in bezit van een Opel Astra G Coupé 2.2

@midnight black wrote:

Waarom heb je een nieuwe en dan het oude model kettingspanner nodig?

Die nieuwe had ik meegekregen van de garage maar is dus uiteindelijk niet de juiste.

midnight black
            Deelnemer

Aha, welkom!
              Maar waarom wil je alleen je kettingspanner vervangen: als je je ketting al hoort rammelen bij de start ben je al te laat met alleen de spanner vervangen.
              En de spanner die je hebt meegekregen is de verbeterde versie van de oude, deze zijn uitwisselbaar.

borrr

Ik heb nog een oude versie van de kettingspanner kunnen vinden. Geen gebruikte of gereviseerde maar gewoon nieuw.
                Deze erin gezet. Gelukkig was er geen tand overgeslagen waardoor het na 1,5 uur gefixed was en loopt weer als een zonnetje.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.