Forumindex › Forums › Techniek › Cih › Kettinggeleiders
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2015 om 15:33 #17270349
Ik sta op het punt mijn distributie te monteren…
Kom alleen 2 boutjes te kort voor de hoofdgeleider.Nu wil ik de geleider in het deksel monteren, past dat voor geen meter.
De gehele set komt van altopelhilfe af, er stond ook bij, “bij de kleine geleider wat lichtelijke werkzaamheden nodig.”
Het zijn geleiders van Febi….Is er een alternatief?
het kleine gaatje van de geleider komt totaal niet uit, ik zou hem haast onder spanning moeten plaatsen, de holling in de rug uit moeten snijden en een gaatje bij moeten boren wil ik hem monteren……
Ik kan mijn oude niet meer terug vinden, waarschijnlijk al weggegooid. Dus vergelijkingsmateriaal heb ik nu niet liggen.1 februari 2015 om 15:48 #18271696Zal deze beter passen?
Vond het op internet, morgen maar eens bellen met het magazijn om te zien of ze nog verkrijgbaar zijn.
1 februari 2015 om 17:24 #18271697Zeker dat deze ook van Febi is?Is daar al een hele tijd niet meer verkrijgbaar.(overige 2 wel)
Deze van Krause passen ook goed,maar origineel zal zeker lukken.
1 februari 2015 om 17:36 #18271698Ik denk wel dat deze van Febi is. De spanner iig, zat een zakje van febi omheen.
Krausse heeft die boutjes ook dus dat zal een optie kunnen zijn.
Ik zal morgen even de dealer bellen, daar werkt iemand met ook een oldtimer dus die weet wel wat ik bedoel.
1 februari 2015 om 22:44 #18271699Wow daar is toch wat fout gegaan bij het produceren van die oplage zeker een mm 3 maar vermoedelijk eerder 5mm verschil,met origineel…
Schande dat zoiets word verkocht met de tip ff nabewerken..
2 februari 2015 om 08:37 #18271700Heb er 1 gevonden origineel. Ligt alleen uit de buurt dus word opgestuurd.
Gelijk gevraagd of ze ook de overige Nog leveren kunnen. Schijnt dat die imitatie dingen broos worden en breken
2 februari 2015 om 11:21 #18271701Alles origineel behalve de spanarm. Van de week dus verder
6 februari 2015 om 20:26 #18271702Hoppa, heb ze binnen.
Origineel Opel :thumb De laatste set, dus dat is mazzel.De pasvorm is gewoon goed. Materiaal ten op zichte van de repo’s is anders, de originele zijn van zachter rubber.
Heb de nummers ook maar op de foto gezet, misschien dat iemand daar nog wat aan heeft later. Misschien dat een andere dealer ze nog heeft liggen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.