Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › kent iemand dominique van tommeloonis?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 november 2008 om 19:50 #17208068
zoals gezegd bij iemand bekend?
ik word namelijk schijt en schijt ziek van die vent
al jaren duikt ie steeds op op marktplaats.
steeds als je op een ascona of manta bied kun je er op wachten dat hij je weer overbied.
op zich niks mis mee maar als ie dan ook nog die autos kocht was het nog IETS.
maar je maakt mij niet wijs dat ie inmiddels al 20 asconas en mantas heeft.
was erg benieuwd of ie zich verveeld en niks beters te doen heeft dan constant mensen te overbieden op marktplaats.
of dat ie daadwerkelijk 1 of andere grote opel opkoper is.
iemand die em kent?13 november 2008 om 20:29 #17449612AnoniemLid sinds:
1 January 1970sorry zal t niet weer doen:o
neee geintje zulke acties is niet mijn ding;)
tjah zijn waarschijnlijk mensen met geld te weinig en tijd te veel:thumbdown:puke13 november 2008 om 20:38 #17449613hey louwe van tommenogwatis
ach man moes me gal ff kwijt dit gaat zeker al 3 jaar zo
in elke prijsklasse duikt ie steeds weer op
krijg haast de indruk dat het em om mij te doen is ahaha
bied ik op een auto van rond de 2000 1600 bied hij weer 1700
die ascona van kez bood ik 4500 hup hij er weer overheen.
maar verkocht word die wagen nooit waar ie op bied althans niet aan hem!
gaat echt zeker al 3 jaar aan dat het me opvalt
nou weet ik wel dat het in principe geen concurrentiegevaar is als je een wagen ECHT graag wilt hebben.
want dan bel je en ga je kijken met geld en dan heb je geen last van die vent.
maar om met bieden wat af te tasten wat er met de prijs te doen is word zo steeds verziekt door die gast
vraag me echt af wat dat voor figuur is13 november 2008 om 21:05 #17449614AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door corres
hey louwe van tommenogwatis
ach man moes me gal ff kwijt dit gaat zeker al 3 jaar zo
in elke prijsklasse duikt ie steeds weer op
krijg haast de indruk dat het em om mij te doen is ahaha
bied ik op een auto van rond de 2000 1600 bied hij weer 1700
die ascona van kez bood ik 4500 hup hij er weer overheen.
maar verkocht word die wagen nooit waar ie op bied althans niet aan hem!
gaat echt zeker al 3 jaar aan dat het me opvalt
nou weet ik wel dat het in principe geen concurrentiegevaar is als je een wagen ECHT graag wilt hebben.
want dan bel je en ga je kijken met geld en dan heb je geen last van die vent.
maar om met bieden wat af te tasten wat er met de prijs te doen is word zo steeds verziekt door die gast
vraag me echt af wat dat voor figuur isbegrijp je frustratie
mischien kun je eens op zijn naam zoeken???
wie weet wat je tegen komt
mischien heeft ie wel advertenties??waarschijnlijk is t n vals e naam maar je weet nooit
t zal in iedergeval wel n zielig figuur zijn
die anders niets te doen heeft??????14 november 2008 om 13:33 #17449615als je echt geintereseerd bent in een auto ga je bellen en niet bieden en als er geen nr bij staat mailen, bij geenreactie opzoek naar een andere genoeg visse in de sloot;)
14 november 2008 om 15:37 #17449616ik weet hoe het werkt!
dit staat hier even los van
even beter lezen waar het over gaat14 november 2008 om 15:44 #17449617Heb je ook al eens de naam verandert die bij je bieding komt te staan?
Je geeft namelijk aan dat je het gevoel hebt dat het om jou te doen is. En niet specifiek om de auto.14 november 2008 om 15:45 #17449618het gaat over die dominique van tommeloonis, maar om te voorkomen dat die dominique van tommeloonis je voor de voetengaat lopen bel je en bied je dan niet anders loopt hij je tog weer voor de voeten
14 november 2008 om 16:00 #17449619ja ik snap je wel
ik voel me ook echt niet zielig haha
ik vraag me gewoon af wie of wat voor gast dat is
met elk mooi asconaatje of mantaatje zit ie steeds iedereen te overbieden.
mij dus ook maar mij valt het natuurlijk meer op als het om mezelf gaat.
als ik een auto ECHT wil hebben dan neem ik heus wel persoonlijk contakt op.
en ga ik kijken bieden en kopen.
dus echt erg ist niet.
maar als je wat aant aftasten bent wat er met de prijs te doen is komt die gast er weer overheen.
lijkt me toch sterk dat ie elk mooi opeltje wil opkopen.
en als dat wel zo is dan was ie vast wel een bekende in opelland.
maar blijkbaar ook niet.14 november 2008 om 16:03 #17449620tjaaa, zeker een gast die zich verveelt,mischien is t een verzameleaar:p
14 november 2008 om 22:17 #17449621ik ken hem niet maar klinkt wel als een jammer figuur…
ik bied nooooit op advertenties maar bel direct of stuur een email dus ik heb daar ook geen last van :sleeping probeer inderdaad eens je naam te veranderen voor de gein…
cheers king:
16 november 2008 om 15:02 #17449622hahaha .volgens mij heb je een beetje stress corres
die domme van tommelonis bied inderdaad overal op
hij mocht des tijds mijn groene asci halen omdat het bod mij genoeg was
toen ik hem mailde met het bericht dat hij mocht komen
liet hij niks meer horen.
bij die zwarte sport had hij t ook geprobeert.
ik heb hem gemaild dat hij niet zoveel geld zou hebben dat ik hem aan hem
zou verkopen.dat overbieden doet hij niet alleen bij jou.hij knalt er bij mij
ook altijd een bod overheen.de zielepiet16 november 2008 om 15:10 #17449623ja dit gaat echt al jaren zo ik weet alles nog heel goed.
nou jet zegt idd zag em ook tussen de bieders staan bij jouw groene
ook weer over mij heen.
en ik had nog wel 2 emails haha
schijtziek word je van die gast haha17 november 2008 om 13:59 #17449624heb je geprobeerd hem bij marktplaats aan te geven? aan de webmaster ofzo.. zij willen ook niet dat er allerlei pisvlekken hun biedsysteem lopen te verzieken.. het zou me niet verbazen als ze hem er snel af gooien. aan de andere kant neemt ie waarschijnlijk weer een nieuwe naam :/
maarja, je kan’t altijd proberen. marktplaats heeft waarschijnlijk wel een bestandje met nagaanbaar geplaatste boden/bodden/biedingen is daar een woord voor? :/
29 november 2008 om 16:43 #17449625bellen en per telefoon een bod uitbrengen
dit soort figuren word je scheitziek van29 november 2008 om 22:11 #17449626ik bied nooit openbaar probeer een zaak altijd via mail
af te handelen heb je ook geen last van pottekijkers.2 december 2008 om 18:25 #17449627Jep. Gewoon mailen of nog beter bellen. Dan heb je deze frustratie niet:) opgelost, simpel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.