Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Kent iemand deze Monza?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 mei 2010 om 14:59 #17674340AnoniemLid sinds:
1 January 197021 mei 2010 om 16:06 #17674341oe… Dat is ook een mooie.:hmmz
Mijn parkeerplek:
Ik woon in een boerderij die over de lengte is gesplitst in 2 woningen. Om op mijn helft te komen moet ik over het perceel van de buurman. Waar de auto’s staan, is een plek voor een dubbele garage en daar staat dan mijn auto en nog een Corsa c. Als beide auto’s op het pad staan past het wel, alleen is het dan krap als ik met de motor weg wil die in de garage staat. Aan de rechter kant staat het huis, voor de auto de garage, naast de auto nog een grote schuur en achter een poort. Daar zit het probleem. Je moet krap draaien omdat die poort net wat te smal is. Ik denk dat ik die dus maar weg ga halen.
23 mei 2010 om 14:14 #17674342Nou, dat was me wel het ritje in de Corsa van mijn ouders… Ik ben echt helemaal op!!
Conclusies:
De grijze gaat hem niet worden en die groene is echt super. Eigenlijk te super waardoor ik het weer zonde vind…. Dat wordt dus even een paar slapeloze nachten.
23 mei 2010 om 17:25 #17674343Succes met je overdenkingen !!
23 mei 2010 om 19:43 #17674344Dank je!!
25 mei 2010 om 07:23 #17674345Ik denk, dat je budget het meest bepalend gaat worden in je keuze. (doet dat het niet eigenlijk altijd?).
25 mei 2010 om 15:28 #17674346Eigenlijk wilde ik niet meer dan 3000 euro uitgeven aan een andere auto. Maar voor iets leuks moet ik maar wat langer op een houtje bijten.
25 mei 2010 om 16:16 #17674347Ik denk dat je voor 3000€ wel iets hebt in DE wat in goede staat is.
Kijk bv ff mobile de of autoscout de en bv ebay de
25 mei 2010 om 16:38 #17674348Ik heb mijn Monza denk ik al gevonden. Financieel sloopt hij me nu, maar hij is mooi/goed genoeg.
25 mei 2010 om 16:46 #17674349Ik zou ook voor die groene 24V gaan,power,strak en weinig poespas wat kapot kan.
En kwa rij eigenschappen zijn een A1 en A2 toch gelijk vooras en achteras zijn gelijk,op wat kleine dingetje na.
25 mei 2010 om 17:25 #17674350Is de 3.0 24 kleppen dan origineel in de Monza geleverd? Dacht alleen in de Omega en de Senator.
Onderdelen kennis van auto’s is nihil. Wel weet ik dat als je iets anders dan standaard wil, je de hele wereld zowat moet veranderen.
25 mei 2010 om 17:49 #17674351Nee is idd alleen in de Omega A Sennie B verkocht,maar om zo,n motor in te bouwen hoef je niet zo gek veel aan te passen…
Het is wel een fatsoenlijke motor met fatsoenlijk vermogen en weinig dorst,ivm zijn vermogen.
25 mei 2010 om 18:04 #17674352Als ik hem niet binnen de kortste keren om een boom vouw, ga ik daar achter komen:D:D:D. Ik voel me net zo blij als een klein kind met een ijsjeking:king:. Ik hoop ook niet dat ik een kussentje nodig ga hebben. In de Recaro stoelen had ik een beetje moeite om over het stuur te kijken. Ben maar 1.75m.
25 mei 2010 om 18:29 #17674353Dus je hebt nu toch de groene gekocht/geserveerd,gelukkig dat je een mooie Monza hebt gekocht.
25 mei 2010 om 18:36 #17674354Ik ben voor de groene gegaan ja.
25 mei 2010 om 19:02 #17674355AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door champo
Als ik hem niet binnen de kortste keren om een boom vouw, ga ik daar achter komen:D:D:D. Ik voel me net zo blij als een klein kind met een ijsjeking:king:. Ik hoop ook niet dat ik een kussentje nodig ga hebben. In de Recaro stoelen had ik een beetje moeite om over het stuur te kijken. Ben maar 1.75m.Ben zelf niet veel groter, maar heb voldoende zicht vanuit m’n stoeltjes,
khoef niet op het vloermatje te staan :D:D:Dzou zeggen, als je buidel het toelaat,
en als het verder een goede wagen is, halen die Monza :jerry26 mei 2010 om 06:04 #17674356Lijkt me een goede auto, die ook nog eens uit een “goed nest” komt. Beter wat meer investeren in het begin in een goede auto, dan later de zaak opknappen/repareren c.q restaureren. Kom je meestal duurder uit op het eind. Of je moet zo’n auto voor een heel schappelijke prijs te pakken hebben gekregen, zodat die latere kosten je budget niet overstijgen.
Veel plezier met die groene !!
26 mei 2010 om 07:39 #17674357Ja die groene 24V is zeker een mooie. Daar krijg je nog veel lol en plezier van.
Bij de recaro’s in mijn kadettje kon je de stoelen in hoogte verstellen door ze wat hoger op de rail te zetten. Hiervoor waren er drie gaten (M8) op het stoelframe.
Ik weet niet of dat bij de monza ook zo is.26 mei 2010 om 10:15 #17674358GSE recaro,s zijn niet te verstellen in een Monza in hoogte die originele stoelen wel.
26 mei 2010 om 14:29 #17674359AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSE
GSE recaro,s zijn niet te verstellen in een Monza in hoogte die originele stoelen wel.Zit er in die groene Monza 24V Recaro’s,
op de foto zien ik veel groene zetels :hmmz26 mei 2010 om 15:46 #17674360Ik ook maar de vraag was of GSE recaro,s in hoogte zijn te verstellen en dat is nee.
26 mei 2010 om 16:01 #17674361Mijn commodore komt uit t zelfde nest als die groene monza,
en die monza was echt een toppertje! zeer strakke auto en zorgvuldige motor ombouw + grote remmen gehad!
veel plezier er mee!
26 mei 2010 om 16:02 #17674362Ik heb nu alleen in Monza’s gereden met recaro stoelen. Als ik daar op zat was het stuur redelijk hoog. Ook prikken de lende steunen (of hoe dat heet) in mijn schouders wat vervelend is. Zijn misschien mooie stoelen, maar ik vond het niet echt lekker zitten. Wel mooi om de weten dat die groene hoger kunnen. De stoel van mijn Astra staat ook in zijn hoogste stand en dan zit ik prettig.
26 mei 2010 om 16:11 #17674363AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dus heb je ook nog niet in de groene Monza gezeten ? :wtf
want dan zou je het verschil wel moeten weten :hmmz
26 mei 2010 om 16:55 #17674364Jawel, maar ik zat eigenlijk meer naar het dashboard en zo te kijken en hoe de stoelen aanvoelde.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.