Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Kent iemand deze Monza?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 mei 2010 om 21:59 #17674315
Mildam en Leek liggen 50kilometer van elkaar en dan zou ik dus op de zelfde dag beide auto’s kunnen bekijken.
Net een mail terug gekregen van die grijze. De bodem zou helemaal gestraald zijn en gespoten.
19 mei 2010 om 22:16 #17674316AnoniemLid sinds:
1 January 1970bekijk ze beiden maar goed,
krijg je een duidelijk beeld voor het gebodene. :thumbupnoteer evt de punten zoals hierboven aangegeven is.:wors
makkelijk as er een met je meegaat,
2 zien meer as 1, je ken snel wat vergeten,
as je naar iets moois gaat kijken :wubsucces en hopenlijk gaat het lukken :jerry
20 mei 2010 om 05:44 #17674317Laat je nog even weten, welke het eventueel geworden is?
20 mei 2010 om 06:37 #17674318Die groene heb ik ook bekeken. Was daar voor wat andere onderdelen. Wat ik zo kon zien is ie mooi inorde gemaakt.
Enkele jaren geleden helemaal overgespoten en op het eerste gezicht nergens een plekje roest. Ook de veerkommen niet.
Enige wat je zou kunnen opmerken is dat het blok er niet mooi gepoetst uitziet. Maar daar is ie absoluut niet minder om.Zeker het bekijken en overwegen waard. En voor zover ik weet een betrouwbaar adres.
Succes met de zoektocht.
20 mei 2010 om 09:08 #17674319Ik probeer aanstaande Maandag beide te bekijken.
20 mei 2010 om 11:31 #17674320Als die zilvere waarvan gezegd word dat ie van onder gestraalt is:roest heeft achter onder de bumper is het die ik heb bekeken..
Als ik je een advies mag geven als het die Monza is:
Mooi laten staan.
Die groene staat mij erg aan,vanwege dat die er zo strak uitziet en op het ook niet verkracht is,alleen verbeterd met die 24V remmen en de 24V motor.
Een serie GSE zoals die witte is wel leuk om te zien,maar zo spectaculair anders zijn die GSE dingen ook niet ten opzichte van een gewone Monza:zelfde motoren en bakken en zelfde remmen enz enz,op wat kleine dingen zoals stoelen en achterspoiler zwarte lijsten en veren onderscheiden ze zich.
En die 24V heeft teminste vermogen en een acceptable verbruik,die GSE heeft de meest zuipende 3 liter die je kunt vinden de 30E met L-jetronic en heeft maar 165pk en dorst als een V8..Ik heb dezelfde motor met een 3-gang automaat en rij flink door,maar 1 op 6/7 moet je toch aanhouden,als gemiddeld verbruik met 4-gang automaat op de korte stukken.
En als dingen als de AC niet werken kan het duur worden net als je ABS systeem en andere electrische dingen ben ik er geen echte fan van,kan maar allemaal kapot en is soms niet erg makkelijk aan te komen,aan die dingen.
Maar je moet de auto halen waar jezelf het beste gevoel bij hebt,ik heb op foto,s afgaand het beste gevoel bij die groene 24V,maar een foto kan ook soms anders zijn dan real life.
20 mei 2010 om 12:57 #17674321AnoniemLid sinds:
1 January 1970die 24V is zeker aan te bevelen :wub
rijdt idd zuiniger en je hebt naar mijn mening, meer [voelbare] power :thumbup
Maar…de standaard en betrouwbare motoren zijn zekers goed,
misschien wel beter handelbaar met LPG dan een 24V :hmmzde user heeft aangegeven er rustig mee om te gaan,
dus keuze te over voor deze user :jerryLaat je eigen gevoel maar gaan, jij zal voor jezelf
de beste keus maken die bij jou buidel past ;)20 mei 2010 om 22:41 #17674322Ach.. het vermogen.. Ik zal jullie vertellen dat ik momenteel in een Astra 1.6 8V 5deurs rijd die misschien heel lang geleden 75 pk had. Ik vind het nog steeds een fijne auto om in te zitten, alleen is even snel inhalen er niet bij.
Mijn auto die ik er tijdje naast had (mooi weer) was een Kadett coupe 1.6S. Die vond ik snel en de meeste lol heb ik gehad met een Corsa tr 1.2 luxus. Dus ik maak me geen zorgen om te weinig vermogen.21 mei 2010 om 05:04 #17674323AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSE
Als die zilvere waarvan gezegd word dat ie van onder gestraalt is:roest heeft achter onder de bumper is het die ik heb bekeken..Als ik je een advies mag geven als het die Monza is:
Mooi laten staan.
Die groene staat mij erg aan,vanwege dat die er zo strak uitziet en op het ook niet verkracht is,alleen verbeterd met die 24V remmen en de 24V motor.
Een serie GSE zoals die witte is wel leuk om te zien,maar zo spectaculair anders zijn die GSE dingen ook niet ten opzichte van een gewone Monza:zelfde motoren en bakken en zelfde remmen enz enz,op wat kleine dingen zoals stoelen en achterspoiler zwarte lijsten en veren onderscheiden ze zich.
En die 24V heeft teminste vermogen en een acceptable verbruik,die GSE heeft de meest zuipende 3 liter die je kunt vinden de 30E met L-jetronic en heeft maar 165pk en dorst als een V8..Ik heb dezelfde motor met een 3-gang automaat en rij flink door,maar 1 op 6/7 moet je toch aanhouden,als gemiddeld verbruik met 4-gang automaat op de korte stukken.
En als dingen als de AC niet werken kan het duur worden net als je ABS systeem en andere electrische dingen ben ik er geen echte fan van,kan maar allemaal kapot en is soms niet erg makkelijk aan te komen,aan die dingen.
Maar je moet de auto halen waar jezelf het beste gevoel bij hebt,ik heb op foto,s afgaand het beste gevoel bij die groene 24V,maar een foto kan ook soms anders zijn dan real life.
ik ken de eigenaar van die grijze in leek
is volgens mij een omgeboude a1
maar dat weet ik niet 100% ckerwel weet ik cker dat 3 jaar geleden deze ook al bij deze eigenaar in leek in bezit was en dus niet in wijhe stond
dus iets te snel conclussies trekken is nooit goed:o:o
ps ik kom zelf oorspronkelijk ook uit leek;)
21 mei 2010 om 06:00 #17674324origineel gepost door champo
Ach.. het vermogen.. Ik zal jullie vertellen dat ik momenteel in een Astra 1.6 8V 5deurs rijd die misschien heel lang geleden 75 pk had. Ik vind het nog steeds een fijne auto om in te zitten, alleen is even snel inhalen er niet bij.
Mijn auto die ik er tijdje naast had (mooi weer) was een Kadett coupe 1.6S. Die vond ik snel en de meeste lol heb ik gehad met een Corsa tr 1.2 luxus. Dus ik maak me geen zorgen om te weinig vermogen.Dat heb je zowiezo met een Monza meer vermogen (al gebruik je het niet), maar je zit daarnaast ook nog eens in een heel andere klasse van auto. Tov andere Opels, ook moderne, voelt een Monza heel “dik”, of te wel, je hebt echt een auto onder je kont. En het is een weergaloze cruizer.
21 mei 2010 om 06:26 #17674325AnoniemLid sinds:
1 January 1970pssss, om geen moeilijke discussie op gang te brengen
hier nog eenzelfde type Monza GSE, zelfde kleur, ook van A1 naar A2 :o:oen hieronder die andere, waar het denk ik om gaat :o:o
;)
21 mei 2010 om 06:30 #17674326Ja, gooi maar olie op het vuur…..:D:D:D
21 mei 2010 om 06:32 #17674327AnoniemLid sinds:
1 January 1970neu, rinus, gewoon ff de ‘database’ doorbladeren ;):D
21 mei 2010 om 07:34 #17674328AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door MonzaRon
pssss, om geen moeilijke discussie op gang te brengen
hier nog eenzelfde type Monza GSE, zelfde kleur, ook van A1 naar A2 :o:oen hieronder die andere, waar het denk ik om gaat :o:o
;)
die onderste is inderdaad die uit leek
als je dan via rdw site chektstaat die al sinds 2004 op naam
de eigenaar woont z,n hele leven al in leek
dus is dit 100% cker niet de auto die gse bedoeldedus waarschuwing is ongegrond;)
verkoper is ook n goeie gast:thumbup21 mei 2010 om 08:12 #17674329AAaaarrg!!! Net even het formaat van de Monz opgezocht en het is hier een beetje raar parkeren. We hebben hier recht op overpad en voor de rest geen goeie plek om te parkeren (altijd weer leuk als we visite krijgen). Het wordt eigenlijk allemaal net iet te krap… Waarom zijn dit soort beslissingen nou niet gewoon makkelijk:swear:swear
21 mei 2010 om 08:22 #17674330Wat is nou weer “recht op overpad”? Woon je niet gewoon aan een straat, met een stoepje, tuintje ervoor (ik zeg maar wat) ?? En hoe groot is de ruimte dan om te parkeren?
21 mei 2010 om 08:31 #17674331AnoniemLid sinds:
1 January 1970:wtf je bent al een tijdje bezig om een grote bolide aan te schaffen,
het gaat niks worden, omdat de parkeerplaats te klein is :hmmzAls je nu zegt dat je in Madurodam woont, dan klinkt het geloofwaardiger :D
21 mei 2010 om 09:49 #17674332monza s fijne auto
tja als die gast hem al zo lang op naam heeft is hij bekijken zeker waard denk ikheb ook ooit 79 er gse gehad achter af 85 er ofzo maar goed rijdt der net zo goed om
maar heb ook kennisen die a1 om hebben gebouwd naar a2 is goed te doen en is vaak gedaan dus
bij intrese gewoon kijken en oogjes openmaar 1 op 8 komt eerder als 1 op 10 in verbruik
lpg mooie optie21 mei 2010 om 09:54 #17674333Ik ga gewoon kijken en dan maar met auto’s schuiven als ik met de motor weg moet.
21 mei 2010 om 10:21 #17674334En die paar cm die een Monza misschien kwa formaat groter is als bv een Astra of Vectra of Golf of net wat,zullen het ook niet doen,een Monza is opzich helemaal niet groot,teminste niet veel als een Astra of net wat.
21 mei 2010 om 11:56 #17674335origineel gepost door eddepet007
monza s fijne auto
tja als die gast hem al zo lang op naam heeft is hij bekijken zeker waard denk ikHeb je een goed punt. Auto’s die snel wisselen van eigenaar vertrouw ik meestal ook niet. Auto’s, die lang in het bezit zijn van een eigenaar, al wil dat ook niet altijd alles zeggen, zijn meer vertrouwenswekkend.
21 mei 2010 om 12:04 #17674336origineel gepost door GSE
En die paar cm die een Monza misschien kwa formaat groter is als bv een Astra of Vectra of Golf of net wat,zullen het ook niet doen,een Monza is opzich helemaal niet groot,teminste niet veel als een Astra of net wat.Monza is net 3cm breder dan een Astra F. Alleen is de Monz 64cm langer. Ik vind dat het gewoon moet passen.
21 mei 2010 om 12:12 #17674337AnoniemLid sinds:
1 January 1970én, past het of net niet:hmmz
wordt wel echt nieuwsgierig naar die parkeerplaats :D
:kewlpics
21 mei 2010 om 13:06 #17674338origineel gepost door MonzaRon
én, past het of net niet:hmmzwordt wel echt nieuwsgierig naar die parkeerplaats :D
:kewlpics
:jerry
21 mei 2010 om 14:58 #17674339AnoniemLid sinds:
1 January 1970als je toch naar t noorden gaat om monza,s te bekijken
dan kun je ook ff bij gt/w aan gaan
die heeft ook nog een leuke monza staan
met lpg;)
is een a1staan dacht ik ergens foto,s van op t forum;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.