Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Kent iemand deze Corsa??? IS AL VERKOCHT:(
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 januari 2011 om 23:05 #17230931
Ten eerste, ik ben niet bekend met het Corsa gedeelte (zit meer in Calibra topics), maar wil toch ff iets vragen hiero.
Mijn vriendin rijd nu een Renault Twingo, maar ze wil liever een Corsa B.
Dat is natuurlijk al een goed punt, maar van een Twingo kom je niet zo maar af.Nu staat er bij mij om de hoek een Corsa B te koop.
Deze heeft wel schade, maar dat is nog te overzien.
RV scherm, koplamp en voorbumper incl mistlicht.
De vraagprijs is zeker niet hoog, en misschien kunnen we de Twingo inruilen.Maar nu dus de vraag:
Kent iemand deze Corsa B?
Misschien dat er meer historie bekend is, zodat ik een ruil kan gaan overwegen.Het gaat om:
Opel Corsa GSI uit 1994 met kenteken: HS-RD-32
Zilvergrijs, apk tot 9-2011, sportstuur en sportdemper.11 januari 2011 om 23:08 #17795610k ken m niet…
weet alleen wel dat ik 2 B’s gekocht heb voor 400, met een jaar apk en zonder schade…
owja, van deze die jij laat zien is t front ook wel krom, als ik zie hoeveel de bumper naar binnen gedrukt is
11 januari 2011 om 23:16 #17795611Kan nog zat meevallen met die schade…
Goed kijken hoe de chassisbalk er bij staat.
Ik raakte mijn corsa op de koplamp tegen een aanhanger en had de bovenste balk, tot de veerpoot in de kreukels. Hier heb ik toen gewoon een stuk van een sloper aan gelast met een versteviging er in.
450 is niet veel geld. Maar die schade opknappen gaat ook nog wel wat kosten.
En hoe is de motor? Distributieriem aan vervanging toe zeker?Denk dat je beter kan zoeken naar 1 zonder schade voor wat meer geld, dat je mischien wat geld bijlegt op je twingo.
11 januari 2011 om 23:19 #17795612Kijken kan geen kwaad he.
Staat hier toch om de hoek.
Maar via deze weg was er misschien meer info over de historie te verkrijgen.Mocht het front niet krom zijn, dan is het zoeken naar een voorbumper, koplamp, scherm en mistlicht…
Of zie ik iets over het hoofd??
11 januari 2011 om 23:21 #17795613Als ik zo zie op de foto dan is de bumperbalk iig krom.
Vaak is dan het bevestigingspunt ook wat krom gedrukt. Dan is de chassibalk verder nog goed en moet je alleen zien dat je dat punt voor de bumperbalk weer netjes krijgt.
11 januari 2011 om 23:38 #17795614Misschien dat ik morgen ga kijken, dan probeer ik wat foto’s te knippen en meer info te geven.
Mocht het niks zijn voor mijn vriendin, is er misschien iemand anders die intresse heeft.
11 januari 2011 om 23:42 #17795615Ik zie net op de website van het bedrijf dat de auto al verkocht is.
Deze zal nu dus wel gedemonteerd worden, jammer…Ik houd me trouwens wel aanbevolen voor een Corsa B op benzine, met apk waar inruil op mogelijk is :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.