kent iemand deze corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa kent iemand deze corsa

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    CORSAGSI

Weet iemand waar mijn oude corsa is gebleven,ik hem destijds verkocht aan iemand uit ridderkerk,vraag me af wat er nog van over is !

greetz,

de jong

Ken de auto niet. Laatste tenaamstelling 27 april 2009. Het enigste wat ik wel weet via rdw dat de apk verlopen is.

Basgsi
        Deelnemer

is altijd leuk om te weten of ze nog in goede staat rondrijden, nadat je er veel geld in hebt gestopt.

Ik keek net op de RDW en zag dat mijn oude corsa c20xe gisteren op naam gezet is dus weer een nieuwe eigenaar, misschien door iemand van hier gekocht of weet waar die rijdt? Ben ook wel benieuwd

Kenteken is NV-RB-45, ook ff een foto:

Benjamin corsaGSI

apk is idd verlopen, de nieuwe eigenaar heeft of geen geld voor een keuring, of hij is mischien afgekeurd ofso?

ssamsung
            Deelnemer

misschien staat die in de garage tt los ?

CORSAGSI

dat zou echt zonde zijn :o

greetz,

corsa14slow
                Deelnemer

zo, na wat zoeken van de history van mijn nieuwe Corsa ben ik gestuit op deze topic, maar kan je vertellen dat de Corsa C20XE nog steeds rond rijd! (i know dit is een (best wel)oude topic, maar wou even reageren)

alleen de koplampen en velgen zijn anders zie ik… (en ik zie op de foto dat t sleep oog aan de voorkant er nog op zit, die zit er helaas niet meer op (ik had dit laats ff nodig)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.