Kent iemand deze Astra G ? Ik wel…

Forumindex Forums Modellen Astra Kent iemand deze Astra G ? Ik wel…

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Rob-Epe
    Deelnemer

Opel Astra 1.6 Njoy Irmscher Airco Nwe Apk (bj 2003)
      http://link.marktplaats.nl/m1030417616″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Wij hebben deze Januari 2015 ingeruilt in Den Haag…
      Staat nu enkele km’s van mijn ouderlijk huis af te koop.
      Op zich geen ramp natuurlijk… maar km-stand is in 15 maanden vrijwel ongewijzigd.
      Pookhoes is echter wel flink versleten, niet hoe ik hem heb weggedaan.

Grappig is dat de sleutelhanger er nog wel aanzit, net zoals de oude radio.
      En de Corsa D Sport-velgen… de lelijke dakspoiler.

Voor wie deze auto gaat bekijken… let goed op de spatlappen bij de voorwielen, hierachter zit geen lak meer en daar begon hij toen al te roesten.
      Zelfde geldt voor de wielkastranden achter.
      Daarbij heeft die bij ons zeker 4 jaar geen grote beurt gehad… en is de dis.riem bij 70.000 voor het laatst vervangen.

Succes

Astra_DLS
      Deelnemer

Blijft toch lastig met de verkoop van auto’s. Je weet niet of deze verkoper alles vertelt wat hij weet of dat hij wel bekend is met de gebreken zoals jij ze aangeeft.

Misschien even een belletje / mailtje naar de betreffende dealer?

harryastra

Garage is ook al eigenaar sinds 24 februari 2015, dus de kmstand kan dan ook wel kloppen.

Anoniem

Hmmmm zelf in 4 jaar tijd geen grote beurt
            (laten) doen

Is ook niets om.trots op.te zijn….

remutr
            Deelnemer

dan is de prijs zoals bij veel auto’s weer eens veel te hoog. Ding is niet meer dan € 1000 waard

Anoniem

Helaas denken vele mensen nog dat een Astra G geld waard is. Net zoals de oude Astra F’s.

Ik zie hier geregeld in België nog Astra G’s te koop staan met 280.000km voor 1500 eur plus.
                Ze blijven erg lang staan tot iemand er uiteindelijk nog een paar honderdjes voor geeft.

Rob-Epe
                Deelnemer

@Astra_DLS wrote:

Blijft toch lastig met de verkoop van auto’s. Je weet niet of deze verkoper alles vertelt wat hij weet of dat hij wel bekend is met de gebreken zoals jij ze aangeeft.

Misschien even een belletje / mailtje naar de betreffende dealer?

@harryastra wrote:

Garage is ook al eigenaar sinds 24 februari 2015, dus de kmstand kan dan ook wel kloppen.

Had kenteken nog niet eens gecheckt… neem aan dat ze ‘m wel een keer gewassen hebben in die tussentijd.. de uiterlijke gebreken vallen dan wel op.

@louwe 16 klepper wrote:

Hmmmm zelf in 4 jaar tijd geen grote beurt
                  (laten) doen

Is ook niets om.trots op.te zijn….

Nieuwbouwwoning gekocht… gaat een hoop tijd inzitten, voordat je het weet ben je weer een paar jaar verder.

Maar idd niet trots op..

Maar Louwe… jij bent toch neem ik aan ook niet trots op jezelf ???
                  Of weet je niet meer wat voor een achterlijke PB’s je naar mij hebt gestuurd om niks?
                  Ik zal vast niet de enige zijn die je op zo’n idiote manier hebt behandelt…
                  Enkel en alleen omdat ik ergens poste dat het er mooi en goed uitzag, terwijl dat niet zo was.
                  En diegene niet finaal de grond in wou trappen…

Dus louwe, blok mij gewoon… ik heb jou sindsdien ook geblokt en reageer niet op threads die jij start… Zoek eigenlijk een middelvinger-emo, dan deze maar voor jou :puke

Anoniem

whahahahaha :thumb
                    is ook n hand met vinger ;) :jerry

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.