kennismaking

Forumindex Forums Modellen Ascona kennismaking

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    dave-dalton

https://onedrive.live.com/redir?resid=5E5A28C6E1724DB5!5225&authkey=!ANqiNDNgFWynCOY&v=3&ithint=photo%2cjpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
      hallo allemaal, ik weet niet of het gelukt is om de foto te plaatsen maar dit is dus mijn projectje. Sorry als de foto niet zichtbaar is maar ik ben hier geen krak in.
      nu ga ik wel meteen een vraag in de groep gooien, betreft de kabelboom van de ascona B.
      In de motorruimte aan de kachel licht een deel waaruit 3 stekkers komen, 1 voor de ventilator van de verwarming, 1 voor het oliedrukcontact, en dan is er daar nog een stekker???? iemand een idee waar deze voor dient??
      Alvast bedankt

commo 67
      Deelnemer

mooie ascona! :thumb

wim-v6
        Deelnemer

Mooie Auto!!

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

H-400
          Deelnemer

Knappe Ascona!
            Als’t een enkelpolige is (met spanning als’t contact aan staat) die van de automatische choke.
            Als’t een driepolige is die van de injectie.
            Verder kan het ook voor de motorruimteverlichting zijn, maar ik dacht dat die meer naar je ruitensproeierreservoir lag,
            zo uit m’n hoofd…

dave-dalton

Alvast bedankt voor de reacties, als ik het ooit eens onder de knie krijg zal ik wel eens wat meer foto’s plaatsen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.